CZYTASZ=KOMENTUJESZ/GWIAZDKUJESZ
Michael pov.
- Dlaczego nie? Chętnie się przejdziemy.- Calum jak zwykle siedział z wielkim uśmiechem.
Kochałem w nim te jego pozytywne nastawienie i wieczny uśmiech.
- Prawda Mike?
Och proszę cię bo mi gorąco!..
- Tak jasne.- Popatrzy się na mnie tymi swoimi swiecącymi oczami, a ja nie mogłem się nie uśmiechnąć.
- Ale wy zdajecie sobie sprawę, że jest prawie 2 w nocy?
Abby juz ponad 10 razy nam o tym przypominała.
- Wiecie.- Zaśmiałem się wstając.- Ale to dla nas nie problem.
- No to niech wam będzie.- Wyciągnąłem do niej rękę, pomagając wstać z podłogi
Gdy chciałem wyjść z pokoju zatrzymała mnie, pokazując ręką Sophie by szła dalej.
- Co jest?
- Jak dalej będziesz się tak na niego patrzeć to nie będzie miał ubrań.
- Co?!- Prawie krzyknąłem, lecz w porę zakryła mi ręką usta.
- No właśnie to.
- Ja.... nie.... przecież.....- Pierwszy raz od bardzo dawna nie wiedziałem co powiedzieć.
- Widać to bardzo. W chuj bardzo.
Bylem w szoku, ale też....... przestraszony?.
Jeżeli ona to widziała to znaczy, że i Calum mógł.
A jeśli on by to zobaczył i nie pasowało by mu to, to byłby na mnie zły.
A tego to bym nie przeżył.....
Abby chyba wyczuła mój strach, bo pstryknęła mnie w nos i uśmiechnęła się lekko.
- Spokojnie. Obydwoje jesteście nad wyraz ślepi.....
Powiedziała i wyszła, a ja miałem jeszcze większy mętlik w głowie.
- Michael idziesz?- W drzwiach stanął Calum, spoglądając na mnie lekko przekrzywioną głową.
- Tak już.- Uśmiechnąłem się i razem poszliśmy do dziewczyn.
- Pokażemy wam najciekawsze miejsca.- Ucieszyła się Sophie.
- Nasze miejsca.- Dopowiedziała Abby. A może poprawiła?..
- To szybciej!- Calum był podekscytowany jak małe dziecko.
- Wszyscy gotowi? Nie będziemy się wracać....-Wszyscy popatrzył się na mnie.
- Czemu chodzi wam o mnie?
- Tak jakoś. - Zaśmiała się Abby i otworzyła drzwi wypychając przez nie Sophie i Caluma.
- Tylko nie umżyjmy, dobra?- Zaśmiałem się wychodząc za nimi.
Hejka naklejka!
Słyszycie jakie echo idzie? :-; :')
Tak otóż moje życie jest do dupy to się odbiło to na opowiadaniu :--; :'
Ale obiecać mogę tylko, że zmieni się to bo teraz będę bardziej zorganizowana :-; :')
A jako, że dziś są moje urodziny ( 18- jestem coraz bliżej śmierci XD ) to zaczynam juz od dzisiaj :') XD
KC ♥
M. ♥
CZYTASZ
?Nuudy.pl// 5 SOS
Teen FictionZalogowałeś/aś się na Nuudy.pl Masz nowa wiadomość. I'm_god_sex : Dlaczego "Samobójczyni"? Samobójczyni : A dlaczego "I'm_god_sex"? I'm_god_sex : Bo pasuje do mnie i podoba mi się Samobojczyni : Sam se odpowiedziałeś 18/19.01.2017 #3 W FANFICTI...