CZYTASZ=KOMENTUJESZ/GWIAZDKUJESZ
Abby pov.
Nie wiem ile tak siedziałyśmy. Ale rozmawiałyśmy cały czas o jej siostrze. O głodówce. O wszystkim.
Dowiedziałam się, że jej mama przez to popadła w depresję. A ona po pół roku płaczu i cierpienia zmieniła swoje życie. Zaczęła chodzić co weekend do domu starców i pomagać im. Każdy wolny czas do ukończenia szkoły spędzała w wolontariacie. Najbardziej pomagała osobą które jakkolwiek miały styczność z głodem. Podziwiałam ją w jakimś stopniu. Dała radę choć większość się by załamała. Ja sama bym się załamała.
- Mogłabym cię prosić byś zaczęła z tym walczyć?- Cały czas rozmawiałyśmy szeptem to i teraz też tak było. Ale jej prośba..... Nie byłam w stanie teraz zdecydować co mam z tym robić.
- Nie wiem.....- Wyszeptałam kręcąc głową. To nie jest tak, że ktoś ci powie i nagle zaczniesz normalnie jeść czy przestaniesz robić inne rzeczy. To jest trudniejsze niż się wydaje.
- Spróbuj. Proszę.- Nie sądziłam, że mnie przytuli. Przez chwilę znowu poczułam się źle, że mnie dotyka. Choć to nie tak, że jej dotyk taki był. Bardziej chodziło, że dotyka mojego tłuszczu. Przełknęłam łzy i gule, która nagle pojawiła się w moim gardle i spróbowałam rozluźnić się. Nie do końca mi to wychodziło, ale zdawałam sobie sprawę że będzie lepiej.
- Dziewczyny?!- Na korytarzu rozbrzmiał głos Luke. Popatrzyłyśmy na uchylone drzwi, w których po chwili stanął Luke.- Długo was nie..... Co się stało?
- Nic nic.- Uśmiechnęłam się lekko, gdy Lily wstała i przytuliła się do Luke. Wyglądali tak słodko.
- Na pewno nic się nie stało? Widzę, że płakałyście.- Szepnął jej w włosy.
- Na pewno.- Lily pocałowała go szybko i popatrzyła na mnie.- Idziemy na dół?
- Idźcie, zaraz zejdę.- Pokiwałam głową. Potrzebowałam chwili by się ogarnąć.
Poczekałam aż ich kroki ucichną na schodach i wtedy poszłam do łazienki. Wyglądałam źle. Jak zawsze po płaczu miałam zapuchnięte i czerwone oczy. Na policzkach było widać jak leciały moje łzy. Westchnęłam, przemywając twarz zimną wodą. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym się nie pochlapała przy tym. Spojrzałam na dużą mokrą plamę na środku bluzki, próbując ją wysuszyć wzrokiem. Jednak nie udało mi się to. Wróciłam do pokoju i wyjęłam z szafki czarną koszulkę z wycięciami na ramionach. Przebrałam się szybko, rzucając mokrą bluzkę na łóżko. Zeszłam na dół do salonu, gdzie wszyscy rozmawiali jak wcześniej. Dobra prawie wszyscy. Nie było nigdzie Michaela. Usiadłam koło Caluma, opierając głowę o jego ramię.
- Gdzie Michael?- Spojrzał na mnie, uśmiechając się lekko.
- W kuchni. Poszedł schować Ci kawałek pizzy.- Zmarszczyłam nos na to. Widziałam, jak już chce coś powiedzieć ale w tym momencie Lily zepchnęła Luke na ziemię. Chłopaki od razu wybuchli śmiechem, ja zresztą też. A Lily wstała z swojego wcześniejszego siedzenia i usiadła koło mnie, zakładając ręce na piersi.
- Ale skarbie to nie było na serio.- Wyjęczał Luke, wciąż leżąc na ziemi.
- Japa tam.- Prychnęła. Nie wiedziałam o co chodzi, ale Luke ma przesrane. Uniosłam brew patrząc na nią. Pokręciła głową, co zrozumiałam jako "nie teraz".
- Misiaczku.....- Luke wreszcie podniósł się z ziemi i kucnął przed nią.- Przecież żartowałem.
- Żartuj sobie z kogoś innego.- Wywróciła oczami.
- Nie mogę. To ty jesteś moją dziewczyną, wzięłaś sobie mnie takiego.- Uśmiechnął się, całując ja szybko.
- Chłopak nie ściana.- Uśmiechnęła się lekko.
- Słodko.- Skomentowałam robiąc z ręki połówkę serca, którą dokończył Calum, skierowaną na nich.
Hej ho, hej ho zaraz do szkoły by się szło.......
Eja! Diabełki kiedy macie ferie? Ja dopiero 13 lutego :c
Eja2! Chciałabym spróbować, choć nie wiem czy to wypali, ale zobaczymy, no to czy chcielibyście takie te pytania do postaci? Bo w sumie w nocy i tak nie mogę spać to bym po odpowiadała? No to ten.... gdyby coś to piszcie pod imieniem osoby, a jak nie to po prostu nie.
Abby
Ashton
Michael
Calum
Teodor
Luke
Lily
Sophia
M. <3
CZYTASZ
?Nuudy.pl// 5 SOS
Teen FictionZalogowałeś/aś się na Nuudy.pl Masz nowa wiadomość. I'm_god_sex : Dlaczego "Samobójczyni"? Samobójczyni : A dlaczego "I'm_god_sex"? I'm_god_sex : Bo pasuje do mnie i podoba mi się Samobojczyni : Sam se odpowiedziałeś 18/19.01.2017 #3 W FANFICTI...