CZYTASZ=KOMENTUJESZ/GWIAZDKUJESZ
Ashton pov.
Obudziłem się od razu zauważając, że telewizor był zgaszony. Z tego co pamiętam oglądałem jakiś program kulinarny gdy film mi się urwał....
Wstałem z kanapy ( która swoją drogą była najbardziej wygodną kanapą na jakiej spałem ) i próbowałem cicho dostać się do pokoju Abby. Miałem nadzieję, że może uda mi sie z nią porozmawiać. Wcześniej chłopaki mi nie dali, ale skoro śpią.....
Cicho wszedłem po schodach, omijając to jedno miejsce na ostatnim schodku co zawsze skrzypiało. Stanąłem pod drzwiami Abby i zapukałem lekko.
Odpowiedziało mi.... nic....
Przecież może jeszcze spać....
Jednak nacisnąłem klamkę, otwierając dotąd zamknięte drzwi. Zdziwiony popatrzyłem na puste łóżko. Wokół niego było kilka pogniecionych kartek i zużytych chusteczek. Z ciekawości podniosłem jedną kartkę i rozprostowałem. Jednak nic nie widziałem.Zrobiłem trzy kroki, znajdując się przy biurku i zapalając lampkę. Położyłem kartkę na biurku, przyglądając sie jej.
Był to rysunek elfki.
Nie był jakiś perfekcyjny, ale był ładny. Wszystko było proporcjonalne, i widać było że robione starannie. Nie że się znam, sam potrafię narysować patyczaka lub serce ale tak się chyba mówi profesjonalnie.
Podniosłem kolejna kartkę rozprostowujac ją. Była to żaba w okularach. Trochę śmieszna.
Następna kartka- to chyba był domek na drzewie. Trochę był pokreślony więc nie jestem pewien.
Kolejna- oczy z łzami.
Czwarta- lalka z rozprutym brzuchem.
Piąta- kątury ludzkie z wypisamymi słowami na sobie. Głównie było wszędzie gruby i brzydki. To już mi sie wcale nie podobało. A tym bardziej gdy zauważyłem na rogu kartki krew....
Szósta kartka- najpierw myślałem, że to drzewo. Trochę dziwne, ale drzewo. Ale gdy odwrociłem kartkę do góry nogami ogarnęłem, że to uda. Pocięte uda a w rogu jakiś materiał. Co było dla mnie przerażające? Że na kreskach cięć była krew. Na pewno była rozsmarowana palcem, ale jej tam wcale nie powinno być.
Podniosłem ostatnia kartkę i to co zobaczyłem scisneło mnie. Był to anioł, ale zamiast białych skrzydeł miał czarno czerwone, na końcach zakończone jakby rogami. Miał aureole i ogon diabła. A ręce i nogi były porozcinane. Niektóre rany kapały krwią.
A wokół były plamy krwi. Jakby podczas rysowania nie przeszkadzało to.
Wiedziałem kogo była ta krew. A gdy mój umysł ogarnął, że te rysunki mają.... po kilka godzin momentalnie się wystraszyłem i wkurzyłem.
Zgasiłem lampkę, chodząc w tą i powrotem po pokoju. Bóg jeden wie jak bardzo Abby się skrzywdziła. I gdzie teraz jest.Zachciało mi się krzyczeć.
I płakać.
Tak przyznaje się, zakochałem sie.
Nie wiem kiedy.
Może podczas pisania.
Może tych kilku rozmów telefonicznych.
A może podczas pierwszych dni tu....
Nie jestem pewien.
Ale zakochałem się....
W jednej z fanek....
W jednej z rodziny....
W Abby.....
Kiedy wiem, że robi sobie krzywdę boli i mnie.
Jak widzę jak chudnie z dnia na dzień.
Jak mizernieje.
Czuje sie koszmarnie źle.
Chciałem jedynie ją mieć dla siebie.
Przytulać i mówić jaka jest cudowna.
Że jest moim skarbem.
Chciałem o nia dbać i sprawiać by była szczęśliwa i nie krzywdzila siebie.
I choćby nie wiem co, zawalcze teraz o to.
Położyłem się na łóżku Abby, przytulajac do poduszki i zaciagajac jej zapachem.
Zawalczyć o Ciebie Abby i nie pozwolę Ci sie skrzywdzić.
Z taka myślą zasnąłem, choć chciałem czekać....
* ostatni rysunek jaki zobaczył Ashton. Nie jest ładny, bo jest mój, ale mi sie podoba i dzięki niemu miałam wene.
Moja kartka jest czysta. Tamto wymyśliłam. *
Rozdział pisany na telefonie, mogą być pomyłki....
Dobranoc/ Dzień dobry diabełki
Nie polecam nie spać o 2 jak trzeba wstać o 7....
Pytanko....
Czy ktoś tu robi okładki?!
Jeśli tak to osobo powiedz mi proszę 😢I czy uważacie że jakbym kupiła sukienkę/ spódnice na wigilie ( klasowa) to było by wyplyniecie oczy czy bardziej " Kurwa co to jest?! "
KC was wszystkich 💘
M. 💚
CZYTASZ
?Nuudy.pl// 5 SOS
Teen FictionZalogowałeś/aś się na Nuudy.pl Masz nowa wiadomość. I'm_god_sex : Dlaczego "Samobójczyni"? Samobójczyni : A dlaczego "I'm_god_sex"? I'm_god_sex : Bo pasuje do mnie i podoba mi się Samobojczyni : Sam se odpowiedziałeś 18/19.01.2017 #3 W FANFICTI...