CZYTASZ=GWIAZDKUJESZ/KOMENTUJESZ
Abby pov.
Biegłam ile sił w nogach, próbując się nie zabić. Moja kondycja była super dupna, ale jeszcze się nie udusiłam, ani nie wywróciłam to jest sukces. Obejrzałam się przez ramię i zobaczyłam doganiającego mnie Michaela. Pisnęłam przyśpieszając. Nie ma mowy by mnie dogonił. W momencie gdy przebiegłam przez ulicę usłyszałam krzyk i pisk opon. Ogarnęłam, że przebiegłam przed autem. No cóż...... bywa i tak. Wbiegłam do parku i wylądowałam jak długa na żwirku.
- Abby, nic ci nie jest?!- Nie czekałam długo, jak Michael podniósł mnie i posadził na najbliższej ławce.
- Nic mi nie jest.- Uśmiechnęłam się do niego, otrzepując ręce z kamyków i piasku. Nie wyszło to zbyt dobrze, bo jednak dość głęboko się powbijały.
- Ashton mnie zabije za to.- Mruczy pokazując na moje dłonie i kolana. Spojrzałam na swoje kolana i przeklęłam, widząc dwie dość spore dziury w spodniach.
- Moje ulubione.....- Wyjęczałam przyglądając się spodnią.
- Przerobisz i będzie dobrze.- Mruczy wyjmując chusteczkę z kieszeni i wycierając moje ręce.
- Co ma Ashton do mnie?- Wymruczałam unosząc brew.
- Jest nadopiekuńczy do ciebie.- Uśmiechnął się, nadal próbując powyciągać mi kamyki. Uśmiechnęłam się lekko, przyglądając jego twarzy. Zauważyłam lekki zarost na szczęce, rumieńce na policzkach i delikatny uśmiech. Włosy opadnięte przez wcześniejszy deszcz i świecące oczy. Spod kołnierzyka kurtki było widać niemałą malinkę.
- Co?- Popatrzył się na mnie odsuwając lekko.
- Nic.- Pokręciłam głową, przejeżdżając rękę po jego włosach, rozklejając je trochę.
- Przecież widzę.- Usiadł obok, wciągając mnie na swoje kolana. Od razu wtuliłam się w niego.
- Zrobiło mi się trochę lepiej.
- Wiem, zauważyłem.- Czułam jak jeździ ręką wzdłuż mojego kręgosłupa. Od razu przeszedł mi dreszcz w tamtym miejscu. Siedzieliśmy tak w ciszy gdy poczułam wibracje telefonu. Wyciągnęłam go z kieszeni kurtki i odblokowując, kliknęłam na dymek z wiadomościami od Luke.
Hommo69: I jak rozmowa?
Hommo69: Bo rozmawiałaś?
Samobójczyni: Tak rozmawiałam
Samobójczyni: Miałeś rację, wyszło dobrze
Hommo69: Ja zawsze mam rację :D
Od razu mówię, nie wiem kiedy będzie następny rozdział :/
Jestem wykończona po weekendzie bardziej niż po tygodniu......
Ale mam pytanie...... Chcielibyście jakiś rozdział +18 Malum?
M. 💗
CZYTASZ
?Nuudy.pl// 5 SOS
Teen FictionZalogowałeś/aś się na Nuudy.pl Masz nowa wiadomość. I'm_god_sex : Dlaczego "Samobójczyni"? Samobójczyni : A dlaczego "I'm_god_sex"? I'm_god_sex : Bo pasuje do mnie i podoba mi się Samobojczyni : Sam se odpowiedziałeś 18/19.01.2017 #3 W FANFICTI...