Κεφάλαιο 2

6.4K 283 14
                                    

Στη φώτο η Βάνα
Άρης pov
Ξύπνησα το πρωί από το ξυπνητήρι. Πω πω αυτό το πράγμα ώρες ώρες θέλω να το στείλω κάτω από το παράθυρο, αλλά το προτιμώ χίλιες φορές από το να με ξυπνάει η μάνα μου. Το κλείνω και κατευθύνομαι στο μπάνιο. Μπαίνω μέσα κάνω ένα ζεστό ντουζ και ύστερα παίρνω μία πετσέτα και την τυλίγω γύρω μου. Μπαίνω στο δωμάτιό μου και τι βγάζω. Βάζω ένα μπόξερ και ύστερα ένα τζιν μαζί με μία μπλε μπλούζα, τα παπούτσια μου, παίρνω κλειδιά, λεφτά, κινητό. Παίρνω την τσάντα και βγαίνω έξω. Στο δρόμο με πήρε τηλέφωνο ο κολλητός μου ο Παύλος.

Π"έλα ρε ψηλέ που είσαι?"
Α"κατευθύνομαι προς το σχολείο εσύ που είσαι?"
Π"σπίτι.. σήμερα ξεκινάει το σχολείο?"
Α"ναι ρε δεν έβαλες ξυπνητήρι?"
Π"όχι.. τεσπα ετοιμάζομαι έλα να με πάρεις από το σπίτι"
Α"έγινε θα είμαι εκεί σε 5"
Π"έγινε bye". Μόλις τελείωσε το τηλεφώνημα ξεκίνησα να περπατάω αλλά αυτή τη φορά με προορισμό το σπίτι του Παύλου. Κάποια στιγμή ένα χέρι με ακουμπάει και εύχομαι να είναι η Βάνα. Αλλά που τέτοια τύχη. Μόλις γυρνάω αντικρίζω την Μόνικα.

Μ"γεια σου Αρούκο μουυ" είπε με την τσιριχτή της φωνή.
Α"γεια". Εντάξει δε λέω καλή είναι στο κρεβάτι αλλά έλεος όχι σε τπτ άλλο.
Μ"θες να πάμε μαζί σχολείο?"
Α"όχι θα πάω με τον Παύλο"
Μ"μμ καλά.. τα λέμε στο σχολείο" είπε και μου έκλεισε το μάτι. Στριφογύρισα τα μάτια μου και μετά από λίγο έφτασα στο σπίτι του και αυτός ήταν ήδη κάτω. Ξεκινήσαμε τώρα μαζί για το σχολείο και του είπα τι έπαιξε με την Μόνικα χθες βράδυ.

Π"πω ρε τυχερέ και εγώ θα ήθελα μία τέτοια στο κρεβάτι μου"
Α"ναι.. είναι αρκετά καλή αλλά η Βάνα είναι η καλύτερη, σε άλλα πράγματα. Όχι για αυτά. Άσχετο με αυτό με βρήκε σήμερα το πρωί.." δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω και με διέκοψε.
Π"η Βάνα?"
Α"όχι. Η Μόνικα και μου ζήτησε να πάμε μαζί στο σχολείο"
Π"εγώ είμαι καλύτερη παρέα"
Α"ζήλεψες βρε?"
Π"όχι ρε πας καλά?"
Α"χαχαχα..". Το γέλιο μου κόπηκε απότομα όταν την είδα με τον Τεό. Γύρισε και εκείνη και με κοίταξε με ένα χαμόγελο στα χείλη. Γτ μου το κάνει αυτό? Δεν πειράζει, θα πάω από εκεί για να καταλάβω τι παίζει. Ο Παύλος ήρθε από πίσω μου για να δει και εκείνος τι παίζει. Νομίζω αυτός την έχει πατήσει με την Αντριάνα.

Α"γεια. Πως πάει ρε Τεό? Κορίτσια? Όλα καλά?"
Β"γεια σου Άρη" είπε και προσπάθησε να με αποφύγει, αλλά της έπιασα το χέρι τάχα μου για χειραψία.
Αντρ"γεια" είπε βαριεστημένα η Αντριάνα.
Τ"που 'σαι ρε μπρο". Κάναμε τη δική μας χειραψία και μετά του είπα
Α"έρχεσαι να σου πω κάτι ιδιαιτέρως?"
Τ"ναι. Κορίτσια έρχομαι σε λίγο"
Αντρ&Β"οκ". Φτάσαμε στο πίσω μέρος του σχολείου και τον ρώτησα αυτό που με ενδιέφερε πιο πολύ.
Α"θα σου πω κάτι αλλά μην το αναφέρεις πουθενά"
Τ"εντάξει πες μου"
Α"αρέσει σε κάποιον η Βάνα?"

~...~
Γεια και πάλι. Ελπίζω να σας αρέσει το καινούργιο παρτ. Πείτε μου τις γνώμες σας. Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💘😇

Εφηβικοί Έρωτες #BWS17 Where stories live. Discover now