Κεφάλαιο 35

1.1K 69 2
                                    

Βάνας pov
Είμαι καθισμένη εδώ και 3 ώρες μαζί με όλους τους φίλους μας και τους συγγενείς του Άρη και περιμένουμε έναν γιατρό να μας πει την κατάσταση που βρίσκεται ο Άρης αλλά όλοι μπαινοβγαίνουν μέσα στο χειρουργείο. Τι γίνεται πια εκεί μέσα? Δεν αντέχω άλλο. Σηκώνομαι απότομα όρθια και ξανακάθομαι στην θέση μου επειδή ζαλίστηκα. Τι τρέχει καλέ μαζί μου? Όλοι ήρθαν από πάνω μου να δουν τι έχω και η μαμά του Άρη με ρωτά

Εύη"Είσαι καλά κορίτσι μου?"
Β"Έτσι πιστεύω κ. Εύη"
Εύη"Τι σου έχω πει για αυτό το κυρία βρε Βάνα μου? Ή Εύη θα με λες ή μαμά"
Β"Έχεις δίκαιο Εύη μου. Εγώ τώρα πάω μία βόλτα για να ξεσκάσω"
Εύη"Εντάξει κοπέλα μου πήγαινε". Έτσι αυτή τη φορά σηκώθηκα κανονικά και πήγα μια βόλτα έξω από το νοσοκομείο για να διώξω όλες τις αρνητικές σκέψεις που είχα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Έκανα τον γύρο του νοσοκομείου μία φορά και σταμάτησα απότομα όταν είδα τον Τεό μπροστά μου. Φρίκαρα και άρχισα να πηγαίνω από την αντίθετη πλευρά πιστεύοντας πως δεν με είχε δει αλλά έκανα λάθος. Μου έπιασε το χέρι και με κόλλησε στον τοίχο και είπε

Τεό"Γεια σου Βάνα. Τι έγινε δεν μας μιλάς τώρα?"
Β"Από τη στιγμή που έκανες ότι έκανες σε εμένα και στον Άρη θα έπρεπε?"
Τεό"Έλα μωρέ μην μου κρατάς κακία εγώ το έκανα για να απομακρυνθείς για λίγο από εκείνον, επειδή εμένα και την Αντριάννα μας έχεις ξεκόψει κάπως από την παρέα για να είσαι όλη την ώρα μαζί του"
Β"Και αυτός ήταν λόγος για να τον πυροβολίσουν οι άντρες σου?"
Τεό"Τι έκαναν λέει?" ρώτησε τελείως εκνευρισμένος και με μία δώση λύπης στο πρόσωπό του.
Β"Μπράβο Τεό είσαι πολύ καλός ηθοποιός" του λέω και εκνευρίζεται ακόμα περισσότερο.
Τεό"Γαμώτο σου Βάνα μην μιλάς άμα δεν ξέρεις. Που και πως τον χτύπησαν?"
Β"Με όπλο ανάμεσα στον ώμο και στο στήθος του"
Τεό"Γαμώ" φωνάζει και με σφίγγει. Νιώθω να πονάω και ύστερα από λίγο ζαλίζομαι πέφτω πάνω στον Τεό και μετά όλα γίνονται μαύρα.

Τεός pov
Γαμώτο γαμώτο γαμώτο γαμώτο. Γτ όλα τα στραβά γίνονται σήμερα? Υπέροχα τώρα και η Βάνα λιποθύμισε. Τέλεια, φανταστικά. Την πιάνω λίγο καλύτερα και ανεβαίνω πάνω στο νοσοκομείο και βλέπω την μητέρα του Άρη και πηγαίνω προς τα εκεί. Με το που την βλέπει η μάνα του Άρη έρχεται προς το μέρος μου.

Εύη"Τι έπαθε? Είναι καλά?"
Τεό"Έτσι όπως μιλούσαμε λιποθύμισε στα χέρια μου. Ναι υποθέτω καλά είναι. Ο Άρης πως είναι?"
Εύη"Είπαν πως θα ξυπνήσει μέσα σε 48 ώρες"
Τεό"Αυτό είναι πολύ καλό νέο"
Εύη"Ναι είναι"
Τεό"Πάμε να φωνάξουμε έναν γιατρό για να πάρει μέσα την Βάνα να την εξετάσουν"
Εύη"Ναι πάμε" είπε. Πάλι καλά που δεν σχολίασε κάτι άλλο. Δεν είχα καμία όρεξη να απαντήσω. Έτσι όπως προχωράμε βλέπουμε έναν γιατρό και εγώ φωνάζω

Τεό"Γιατρέ, γιατρέ ελάτε εδώ. Μια κοπέλα λιποθύμισε"
Γιατρός"Ελάτε από εδώ" μας είπε και τον ακολουθήσαμε. Την πήρε από τα χέρια μου και ένιωσα μια μικρή απώλεια αλλά δεν σήμαινε τπτ. Την έβαλε στο κρεβάτι και της έκανε κάποιες εξετάσεις. Ύστερα μας είπε να βγούμε έξω και μόλις έβγαιναν τα αποτελέσματα θα μας ειδοποιούσε. Έτσι βγήκαμε από το δωμάτιο της Βάνας και εγώ χαιρέτησα την μάνα του Άρη και έφυγα από το νοσοκομείο και άρχισα να κατευθύνομαι προς την αποθήκη.

~…~
Τι λέτε να έχει η Βάνα?
Σας αρέσει το καινούργιο μου εξώφυλλο εε?
Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena <3

Εφηβικοί Έρωτες #BWS17 Where stories live. Discover now