Το τραγούδι αφιερωμένο, για τις ιδέες που μου δίνει, στη VickyDoulougeri. Καλή απόλαυση του κεφαλαίου.
Άρης pov
Τώρα είμαστε στο δρόμο και η Βάνα θέλει παγωτό. Για να πω την αλήθεια ούτε εμένα δεν με χαλάει αυτή η ιδέα. Κατευθυνόμαστε σε ένα ψιλικατζίδικο κρατώντας ο ένας το χέρι του άλλου. Μπαίνουμε μέσα και φτάνουμε έξω από το ψυγειάκι με τα παγωτά. Εντάξει παιδιά ερωτεύτηκα το παγωτό λεμόνι. Είναι σκέτη απόλαυση. Η Βάνα πήρε ένα παγωτό με μπισκότα. Μμ και αυτό είναι πολύ ωραίο. Την φιλάω και μετά πάμε και δίνουμε στον ψιλικατζή τα λεφτά και φεύγουμε. Συνεχίζουμε τώρα τη βόλτα και όπου μας βγάλει.Α"Βάνα που θες να πάμε τώρα?"
Β"πάμε σε εκείνο εκεί το πάρκο?"
Α"ναι αμέ". Όμως δεν γίνεται όλα να πηγαίνουν τέλεια έτσι? Μπροστά μας έρχεται η Μόνικα. Αυτή μας έλειπε τώρα.
Μ"μωρό μου?" Είπε με την άθλια τσιριχτή της φωνή.
Α"Μόνικα φύγε. Δεν βλέπεις πως έχω την κοπέλα μου δίπλα μου?"
Μ"αυτό? Αυτό το πράγμα κοπέλα σου?"
Α"ναι. Γτ εσύ νομίζεις πως είσαι καλύτερη?"
Μ"θες να σου θυμίσω σε τι είμαι καλύτερη μωρό μου?"
Α"ούτε σε αυτό είσαι καλή ξέρεις. Για άλλους όμως μπορεί και να είσαι. Για εμένα όχι"
Β"εγώ να φεύγω"
Α"δεν έχεις να πας πουθενά. Άλλη πρέπει να φύγει"
Μ"καλά Αρούλη. Δεν τελειώσαμε εμείς οι δυο. Να το θυμάσαι αυτό"
Α"ναι ναι ότι πεις"
Β"Άρη πάμε να φύγουμε. Δεν την αντέχω"
Α"πάμε"
Μ"θα το μετανιώσετε και οι δύο" είπε και έφυγε.
Β"αυτή θέλει να μας τα χαλάσει έτσι?"
Α"όλοι αυτό λογικά θα θέλουν. Εγώ δεν έχω προλάβει να πω στον κολλητό μου ότι είμαστε μαζί. Μην παρεξηγηθείς αν πετάξει καμία μπαρούφα"
Β"χαχα καλά εντάξει. Πάμε τώρα?"
Α"ναι αμέ". Μόλις φτάνουμε στο πάρκο ποιον νομίζετε ότι βλέπουμε εκεί? Όχι πείτε μου. Καλά θα σας πω εγώ. Τον Πέτρο. Δεν μίλαγα πριν λέω εγώ για κανα λόττο? Έλεος. Όλους σήμερα θα τους δούμε. Να μου το θυμηθείτε. Πάω κοντά του και αυτός με βλέπει και με χαιρετάει. Κάνε θεέ μου να μην πετάξει καμία βλακεία.
Π"πως και από εδώ ρε κολλητέ?"
Α"ήρθα μαζί με τη Βάνα"
Π"έλα ρε κατάφερες και το κατέκτησες το γκομενάκι Αρούκο?"
Α"μη με λες έτσι. Και δεν είναι γκομενάκι. Η κοπέλα μου είναι" δεν το είπα ότι θα πετάξει μαλακία? Το είπα.
Β"γεια σου Πέτρο"
Π"γεια σου Βάνα" είπε λίγο αμήχανα για αυτό που είπε πριν.
Β"πως και είσαι μόνος σου? Συνήθως είσαι μαζί με <κοπέλα>"
Π"ξέρεις περιμένω την Αντριάνα για να της εξηγήσω τι είχε γίνει εκείνη τη μέρα"
Α"όπα κάτσε. Ποια Αντριάνα? Την κολλητή της?" Πετάχτηκα και εγώ στη συζήτηση τους.
Π"ναι Άρη. Αυτή την Αντριάνα. Τα έχω παίξει με την πάρτη της. Πως το λένε? Την έχω καψουρευτεί" Όπα κάτσε. Ο κολλητός μου, έχει καψουρευτεί. Εε ρε γλέντια. Την τελευταία φορά που είχε συμβεί αυτό δεν είχαμε και πολύ αίσιο τέλος. Αλλά θα την πω άλλη στιγμή αυτή την ιστορία.
Α"θυμάσαι τι είχε συμβεί την τελευταία φορά που καψουρεύτηκες κοπέλα?"
Π"ναι Άρη. Αλλά αυτή είναι διαφορετική. Νομίζω το γνωρίζεις αυτό"
Α"Ναι Πέτρο το γνωρίζω. Αφού είναι η κολλητή της Βάνας"
Β"πάντως δεν νομίζω να σε συγχωρήσει για αυτό που έκανες τόσο εύκολα"
Π"τι εννοείς?"
Β"θα καταλάβεις μόλις έρθει"
Π"εντάξει. Εγώ πάντως θα προσπαθήσω"
Α"καλά θα κάνεις αδερφέ". Μόλις το είπα αυτό εμφανίστηκε η Αντριάνα δίπλα στη Βάνα. Της ευχήθηκε ξανά και μετά πήγε κοντά στον Πέτρο. Ο Πέτρος επίσης ευχήθηκε στην Βάνα και μετά πήγανε σε άλλο σημείο του πάρκου.
Β"μωρό μου? Εμείς τι θα κάνουμε τώρα?"
Α"μμ.. τι θες να κάνουμε?"
Β"πάμε σπίτι να σου δείξω?"
Α"ωπ Βανούλα τι έγινε? Έχουμε ορεξούλες?"
Β"γτ εσύ δεν θες?"
Α"θέλω. Ποιος είπε το αντίθετο?"
Β"ωραία πάμε σπίτι?"
Α"εννοείται". Είπε και πήγαμε προς το σπίτι. Με το που μπήκαμε σπίτι το στόμα μου άνοιξε από την έκπληξη. Μπροστά μας βρισκόταν η~...~
Και στοπ. Τι κάνετε? Ελπίζω καλά. Καλό μήνα για χθες. Εύχομαι να περάσετε μία όμορφη εβδομάδα. Αν και πιστεύω πέρασε αρκετά γρήγορα. Κεφάλαιο θα μπει την επόμενη εβδομάδα. Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...