Αγνώστου pov
Έχω βαρεθεί να τους βλέπω συνέχεια μαζί δλδ έχει καταντήσει αηδία. Από τότε που τα έχουν έχουν σταματήσει να ασχολούνται σχεδόν με όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Δεν έχουν όλες οι ιστορίες happy end. Έχω βρει ένα πολύ καλό σχέδιο για να τους χωρίσω και θα αρχίσω να το βάζω σε εφαρμογή από αύριο κιόλας. Αύριο θα ξεκινήσουν τα σχολεία και όλα θα αλλάξουν. Άλλωστε όλοι τώρα τελευταία έχουμε γίνει παρέα. Βασικά φταίω και εγώ κάπως επειδή εγώ περίπου τους τα έφτιαξα. Για να καταλάβετε αν δεν ήμουν εγώ ο Άρης σιγά μην εκδήλωνε ποτέ τα συναισθήματά του για αυτήν. Αν όλα πάνε καλά και δεν μας καταλάβουν γτ είναι και άλλοι στο σχέδιο όλα θα πάνε για εμάς κατευχήν. Για αυτούς τους δύο δεν ξέρω πως θα πάει. Και αν η Βάνα τα φτιάξει με τον Λουκ ο Άρης θα πέσει σε κατάθλιψη. Ο κακόμοιρος όταν έβλεπε παλιότερα την Βάνα με κάποιον άλλον πήγαινε με άλλες γυναίκες και για αυτό έγινε το μεγαλύτερο bad boy του σχολείου και όλες οι γκόμενες έτρεχαν από πίσω του, αλλά τώρα όσες και να τον κυνηγάνε αυτός μένει προσηλωμένος στον στόχο του. Σήμερα μιας και είναι η τελευταία μέρα των διακοπών λέμε να βγούμε όλοι μαζί σαν καλή παρέα που είμαστε. Θα πάω να ετοιμαστώ αργότερα. Τώρα κάθομαι και κοιτάζω αυτό το μαγευτικό τοπίο από το μπαλκόνι μου. Σχεδόν όλα είναι καλυμμένα από χιόνι. Τόσο όμορφα. Έχω μπροστά μου ακόμα 2 ώρες μέχρι να πάμε στο μπαράκι που έχουμε κανονίσει. Οπότε τώρα πάω να δω καμία ταινία και μετά θα ετοιμαστώ για να φύγω. Θα συναντηθούμε όλοι μαζί στο σπίτι της Βάνας. Μόλις τελείωσε η ταινία πήγα πάνω στο δωμάτιό μου και φόρεσα ένα μαύρο φούτερ και ένα σκισμένο μαύρο τζιν. Φτιάχνω το μαλλί μου με λίγο ζελέ, βάζω τα άσπρα μου βανς και παίρνω τα πράγματά μου συν τα κλειδιά μου κλειδώνω το σπίτι και φεύγω. Από αύριο το σχέδιο μπαίνει σε δράση.Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💕💕
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...