Βάνας pov
Ήμουν σπίτι για να αφήσω την τσάντα μου, η οποία ήταν και αρκετά βαριά και πήγα στο δωμάτιό μου για να βάλω liposan στα χείλη μου και μετά θα έρχονταν τα παιδιά να με πάρουν για να πάμε μαζί στην καφετέρια. Πήρα χρήματα, το κινητό μου, χαιρέτησα τους γονείς μου και πήγα κάτω από το σπίτι. Σε 5' τα παιδιά θα είναι εδώ. Τέλεια. 2' αργότερα βλέπω μία μορφή να έρχεται προς τα εδώ και αμέσως την αναγνωρίζω. Είναι ο Άρης. Τι μπορεί να θέλει εδώ? Αφού το σπίτι του είναι 3 στενά παρακάτω. Με βλέπει και κουνάει τα χέρια του για να τον δω και εγώ. Έννοια σου Αρούλη σε είδα πριν με δεις εσύ.Α"γεια σου Βάνα"
Β"γεια σου Άρη. Πως και από εδώ?"
Α"σε έψαχνα και ήξερα πως θα αφήσεις την τσάντα σου και θα πας βόλτα μετά. Αυτό κανείς κάθε χρόνο". Ωω μωρέ ξέρει τι κάνω κάθε χρόνο.
Β"με βρήκες. Τι με ήθελες?"
Α"να σου μιλήσω αλλά όχι εδώ"
Β"δεν μπορώ να σου μιλήσω τώρα. Θα έρθουν από εδώ τα παιδιά να με πάρουν"
Α"στείλε τους μήνυμα ότι θα έρθεις σε μισή ώρα"
Β"οκ. Περίμενε λίγο"Προς Τεό
Θα αργήσω λίγο. Σε ποια καφετέρια θα πάτε?Η απάντηση δεν άργησε να έρθει ευτυχώς.
Από Τεό
Θα είμαστε στο στέκι μας. Στο μύθο.Προς Τεό
Εντάξει θα έρθω σε μισή ώραΑπό Τεό
ΈγινεΒ"εντάξει πάμε"
Α"θες να πάμε στο σχολείο γτ ξέρω ότι εκεί δεν πατάει κανείς μετά το σχόλασμα. Τον αγιασμό. Κατάλαβες έτσι?"
Β"ναι πάμε. Αλλά εσύ δεν έχεις κανένα ραντεβού με καμία γκόμενα?"
Α"για να ήρθα σε εσένα μάλλον όχι. Σοβαρέψου λίγο"
Β"εντάξει. Έχεις δίκαιο"
Α"πάλι καλά. Δεν θέλω να τσακωθούμε γτ πρέπει να σε ρωτήσω κάτι"
Β"ρώτα"
Α"έχεις κάτι με τον Τεό?"
Β"τι εννοείς?"
Α"τα έχεις μαζί με τον Τεό?" Να του ψήσω λίγο το ψάρι στα χείλη ή όχι? Μπα άστο δεν θέλω να δω κανέναν από τους δύο χτυπημένους.
Β"όχι δεν τα έχω μαζί του γτ?
Α"γτ.. γτ.. άστο δεν σε ενδιαφέρει αυτό"
Β"κάτσε με ρωτάς άμα έχω τον κολλητό μου για αγόρι μου και εσύ μου λες ότι δεν με ενδιαφέρει κιόλας? Καλά Άρη άστο φεύγω. Δεν είσαι εσύ για συζητήσεις"
Α"περίμενε μωρέ λίγο" λέει και μου πιάνει σφιχτά το μπράτσο.
Β"άσε με"
Α"θα με ακούσεις ή θα.."
Β"ή θα τι?"
Α"ή θα κάνω αυτό" λέει και έρχεται τόσο κοντά μου που ακουμπάει τα χείλη του με τα δικά μου και μου δίνει ένα υπέροχο φιλί. Νιώθω μέσα στην κοιλιά μου πεταλούδες και είναι υπέροχο όλο αυτό το συναίσθημα. Μου δαγκώνει το κάτω χείλος μου και του δίνω πρόσβαση για να βρει την γλώσσα μου. Όλα είναι τόσο χαλαρά που ξέχασα μέχρι και το λόγο που του θύμωσα. Αλλά τι κάνω? Αυτός είναι γυναίκας και θέλει μάλλον να ρίξει και εμένα με αυτόν τον τρόπο. Μετά θα πάει στην επόμενη λογικά και θα κάνει τα ίδια και χειρότερα. Δεν θέλω να γίνω το επόμενο παιχνίδι του. Έτσι τον σπρώχνω με όση δύναμη έχω και εκείνος με κοιτάει απορημένος.Β"γτ το έκανες αυτό?"
Α"δεν νομίζω ότι δεν σου άρεσε"
Β"εγώ δεν σε ρώτησα αυτό όμως"
Α"γτ το ήθελα. Ευχαριστημένη τώρα?"
Β"αα δηλαδή οπότε θες θα με φιλάς και μετά τι? Ξέρεις αν νιώθω εγώ κάτι για κάποιον άλλον?"
Α"δηλαδή θες να μου πεις ότι δεν σου αρέσω εγώ?"
Β"και να μου αρέσεις με την φήμη που σου έχει δώσει το σχολείο, δηλαδή του γυναίκα, εγώ πως θα έπρεπε να το πάρω αυτό? Ότι είμαι άλλο ένα παιχνίδι στη συλλογή σου?"
Α"όχι Βάνα αυτό θέλω να σου πω ότι εσύ δεν είσαι παιχνίδι για μένα. Είσαι κάτι διαφορετικό από τις άλλες"
Β"τι είμαι για σένα Άρη?"
Α"εγώ θέλω να είμαστε ζευγάρι. Μου αρέσεις από το γυμνάσιο και έχουμε φτάσει να πηγαίνουμε τώρα 3η λυκείου. Εσύ θες να γίνεις η κοπέλα μου?"~...~
Και στοπ. Τι λέτε θα γίνουν ζευγάρι τα πιτσουνάκια μας? Ή κάτι θα τους το χαλάσει? Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💘
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...