Writter's pov
Η Βάνα πήρε τον Άρη μαζί της και έστειλε μήνυμα στα παιδιά ότι αυτοί οι δυο θα γυρίσουν σπίτι τους. Κάλεσε ένα ταξί είπε την οδό και εκείνος τους μετέφερε στο σπίτι της Βάνας. Έβαλε τον Άρη στον καναπέ και εκείνος μεθυσμένος άρχισε να λέει ότι του κατέβαινε στο κεφάλι. Όταν η Βάνα αποφάσισε να του μιλήσει για να δει σε τι ακριβώς κατάσταση βρισκόταν εκείνος την απομάκρυνε πιστεύοντας πως ήταν μία άλλη από το μπαρ και όχι η αγαπημένη του.Β"Άρη ξέρεις ποια είναι εγώ?"
Α"όχι γτ θα έπρεπε?"
Β"είμαι μία φίλη της Βάνας και θέλω να σε ρωτήσω κάτι" είπε και αυτή ήταν μία ευκαιρία για να καταλάβει αν όντως την αγαπούσε.
Α"πες μου"
Β"εμ να ήθελα να σε ρωτήσω γτ αναρωτιέμαι.. την Βάνα την αγαπάς?"
Α"με όλο μου το είναι. Χωρίς εκείνη δεν ξέρω αν θα μπορώ να συνεχίσω γενικά, αλλά γτ ρωτάς?"
Β"γτ μόλις μου είπες μωρό μου πόσο με αγαπάς"
Α"μικρή μου εσύ είσαι?"
Β"εγώ είμαι βρε μούργο"
Α"σε παρακαλώ μην με αφήσεις για αυτόν"
Β"δεν θα σε άφηνα για κανέναν και εγώ σε αγαπώ". Εκείνη την στιγμή τον φίλησε και μετά πήγε και του έφτιαξε έναν καφέ σκέτο για να μπορέσει να συνέλθει και να συνεχίσουν την συζήτηση που είχαν αφήσει. Πίσω στο μπαρ όλα έγιναν τόσο γρήγορα που δεν κατάλαβαν ότι έπρεπε να γυρίσουν στα σπίτια τους γτ την επομένη είχαν να πάνε σχολείο αλλά και ο άγνωστος να εφαρμόσει το σχέδιο του, που αμφιβάλλω αν θα έπιανε μετά την εξομολόγηση της αγάπης ο ένας στον άλλον. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί παρακάτω αν δε συνεχίσεις να προχωράς. Το κάθε αγόρι που βρισκόταν εκεί μαζί με την κοπέλα του και ακόμα και τους υπόλοιπους τους πήγαν με το αυτοκίνητο πίσω στο σπίτι του Παύλου και όλοι κοιμήθηκαν εκεί. Ο Άρης και η Βάνα συνέχισαν να μιλάνε και πλέον ο Άρης ξεμέθυστος της έλεγε ότι της έλεγε και όσο ήταν μεθυσμένος δηλαδή πως την αγαπάει και πως δεν θα ήθελε να βρίσκεται μακριά της. Εκείνη του είπε πως ούτε και η ίδια θα το ήθελε αυτό και στη συνέχεια ανεβήκανε στο δωμάτιό της και κοιμήθηκαν μαζί. Το επόμενο πρωί ο καθένας άρχισε να βρίζει το δικό του ξυπνητήρι επειδή τους ξύπνησε. Ο Άρης φόρεσε τα ίδια ρούχα με την προηγούμενη νύχτα επειδή δεν ήταν σπίτι του και η Βάνα άλλαξε ρούχα και έβαλε ένα μακρυμάνικο άσπρο μπλουζάκι που έγραφε I hate Mondays και ένα σκισμένο τζιν μαύρο μαζί με τα αθλητικά της. Πήρε την τσάντα της και μαζί με τον Άρη άρχισε να πηγαίνουν στο σπίτι του για να πάρουν και τη δική του τσάντα και να πάνε μαζί σχολείο. Οι υπόλοιποι πήγαν στα σπίτια τους και άρχισαν να ετοιμάζονται για να μην αργήσουν και συναντήθηκαν όλοι μαζί στην είσοδο του σχολείου και μπήκαν μέσα. Το σχέδιο του άγνωστου άρχισε να βάζει μπρος και κανείς από τους δύο δεν είχε καταλάβει τπτ.Γεια.. ξέρω πώς είχα να βάλω ένα μήνα και λυπάμαι για αυτό. Ελπίζω να μην ξεχάσατε την ιστορία. Επανόρθωσα όμως και ανέβασα. Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💕😍💖😈
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...