Βάνας pov
Σήμερα κάτι είχα ξεχάσει να κάνω είμαι σίγουρη. Με πήρε πριν λίγο η Αντριάνα και μου είπε να ετοιμαστώ για να πάμε για ψώνια. Της είπα πως θα έβγαινα το απόγευμα με τον Άρη και μου είπε πως αυτός ήταν άλλος ένας λόγος για να πάμε για ψώνια. Τελικά συμφώνησα. Θα έρθει σε 10'. Αυτή τη στιγμή κάθομαι μπροστά από την ντουλάπα μου, ψάχνοντας για τα κατάλληλα ρούχα. Ναι ξέρω χαζό αλλά μου αρέσει να συνδιάζω και να βρίσκω τα κατάλληλα ρούχα για οποιαδήποτε στιγμή. Τελικά τα βρήκα. Ένα μαύρο μπλουζάκι και ένα τζιν, για να νιώθω άνετα. Έβαλα λίγη μάσκαρα, eyeliner, liposan και τότε χτύπησε το κουδούνι. Κατέβηκα και άνοιξα την πόρτα. Μπροστά μου στεκόταν ο Λουκ. Παραξενεύτηκα αλλά τον χαιρέτησα. Το ίδιο έκανε και αυτός.Β"πέρασε"
Λ"σε ευχαριστώ. Για που το έβαλες μικρή?"
Β"θα πάω με την Αντριάνα για ψώνια σε λίγο"
Λ"πολύ ωραία. Αν δεν σου κάνει κόπο μπορώ να έρθω μαζί σας?"
Β"εμ δεν ξέρω. Μόλις έρθει η Αντριάνα θα την ρωτήσω και θα σου πω"
Λ"εντάξει. Ευχαριστώ πάντως". Εκείνη τη στιγμή χτύπησε για άλλη μία φορά το κουδούνι. Άνοιξα και αυτή τη φορά ήταν όντως η κολλητή μου.Β"Αντριάνα μου" είπα και την αγκάλιασα. Εκείνη με κοίταξε κάπως παράξενα και με ρώτησε
Αντρ"τι θες Βάνα?"
Β"μπορεί να έρθει μαζί μας ο Λουκ?". Δεν είχε προσέξει ότι ο Λουκ ήταν μέσα και επειδή δεν ήξερε τι να πει τελικά συμφώνησε, αλλά μου είπε ψυθηριστά
Αντρ"δεν θέλω να θυμώσει ο Άρης όμως"
Β"δεν νομίζω ότι θα θυμώσει. Άλλωστε ο Λουκ είναι φίλος μου"
Αντρ"πάντως δεν νομίζω να άρεσε σε εσένα να έφερνε καμία φίλη του συνέχεια μαζί σας"
Β"όχι δεν θα μου άρεσε αλλά τι σχέση έχει αυτό με το ότι θα πάμε μαζί για ψώνια?"
Αντρ"εμ.. καμία.. τεσπα πάμε?"
Β"πάμε. Λουκ έλα"
Λ"φύγαμε". Είπε και μετά από αρκετή ώρα φτάσαμε στα mall. Ψωνίσαμε αρκετά ρούχα και κάποια στιγμή είδα την Αντριάνα να απομακρύνεται κρατώντας το κινητό της στα χέρια της μιλώντας με κάποιον. Εγώ έμεινα μόνη με τον Λουκ προσπαθώντας να βρω άλλο ένα συνολάκι το οποίο μάλλον θα φορούσα σήμερα στο ραντεβού μου με τον Άρη.Λ"θες να σε βοηθήσω να βρούμε κάποιο φόρεμα?"
Β"ναι. Σε ευχαριστώ πολύ Λουκ" είπα και τον αγκάλιασα.
Λ"δεν κανει τπτ. Απλά θέλω μία χάρη από εσένα εντάξει?"
Β"ναι πες μου"
Λ"αυτό θα είναι το δώρο μου για εσένα εντάξει?"
Β"δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό βρε Λουκ. Λογικά θα είναι αρκετά ακριβό"
Λ"δεν πειράζει. Θα είναι ένα από τα πολλά που θα σου κάνω γτ εσύ με βοήθησες να προσαρμοστώ μέσα σε μία μέρα σε αυτήν τη γειτονιά"
Β"καλά εντάξει. Θα με αφήσεις όμως να σου πάρω και εγώ κάτι εντάξει?"
Λ"αν είναι να δεχτείς το δώρο μου τότε είμαστε σύμφωνοι"
Β"σύμφωνοι πάμε να με βοηθήσεις". Μετά από αρκετά φορέματα τελικά καταλήξαμε σε ένα το οποίο ήταν μαύρο και κοντό. Ύστερα πήγαμε στα αντρικά και του βρήκα ένα γαλάζιο πουκάμισο. Νομίζω ότι του πηγαίνει παρά πολύ. Εκεί που τον θαύμαζα με σκούντηξε η Αντριάνα και μου είπεΑντρ"πρέπει να φύγουμε. Θα αργήσεις στο ραντεβού σου"
Β"το ξέχασα. Πάμε να πληρώσουμε για να πάμε σπίτι"
Λ"εμείς Βάνα συμφωνήσαμε κάτι εε?"
Β"ναι. Δεν το ξέχασα. Πάμε να πληρώσουμε τώρα"
Λ"πάμε". Πληρώσαμε και γυρίσαμε σπίτι. Η πόρτα ήταν μισάνοιχτη. Ωχ λες να μπήκε κάποιος μέσα? Άνοιξα σιγά σιγά. Με το που άνοιξα το φως το στόμα μου αν μπορούσε θα είχε κατέβει στο πάτωμα από την έκπληξη. Ξαφνικά θυμήθηκα. Είχα γενέθλια σήμερα. Όλοι τραγούδαγαν το happy birthday και μόνο δάκρυα δεν έτρεχαν από τα μάτια μου. Είχα συγκινηθεί. Τους αγκάλιασα όλους και η καλύτερη έκπληξη από αυτό το πάρτι ήταν ο Άρης που βγήκε μέσα από την τεράστια τούρτα. Όλα υπέροχα και από ότι μου είπαν ο Τεό με την Αντριάνα τα περισσότερα τα έκανε ο Άρης. Ο γλυκός μου. Εκείνος το θυμήθηκε και εγώ ακόμα και όταν ο Λουκ μου είπε για το δώρο ούτε καν το θυμήθηκα. Δεν πειράζει λογικά. Μετά το πάρτι εγώ και ο Άρης πήγαμε την βόλτα που μου είχε υποσχεθεί και περάσαμε καταπληκτικά. Τα καλύτερα γενέθλια ever και τα πρώτα μου μαζί του.~...~
Και στοπ. Hey παιδιά όλα καλά? Ελπίζω πως ναι. Επιτέλους ήρθαν τα γενέθλια της Βάνας εε? Ο Λουκ είναι πολύ καλό παιδί. Της έκανε και δώρο. Επίσης αυτά ήταν τα πρώτα της γενέθλια με τον Άρη μας. Όλα πήγαν καλά ευτυχώς. Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💘😇😍
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...