Αντριάνας pov
Εδώ και τόση ώρα είμαστε στην καφετέρια και έχουμε τα ζουζουνάκια εδώ να μιλάνε και να έχουν γεμίσει την καφετέρια με τα μελιά τους. Ακόμα δεν πρόλαβαν να τα φτιάξουν καλά καλά και κάποιος θέλει οπωσδήποτε να τους το χαλάσει και αυτό δεν είναι σωστό. Επίσης αύριο έχει γενέθλια η Βάνα. Πω πω πως το ξέχασα αυτό.. Θα της κάνουμε πάρτι έκπληξη.Βάνας pov
(Όταν έφυγαν από την καφετέρια)
Νιώθω τόσο τέλεια που τα έχω με τον Άρη. Τώρα περπατάμε μαζί και λέει πως θέλει να με πάει σπίτι για να μην νιώθω μοναξιά. Ελπίζω όλο αυτό να μην τελειώσει. Δεν θέλω να τελειώσει.Α"μωρό μου τι σκέφτεσαι?". Με λέει μωρό του και εγώ αυτή τη στιγμή νιώθω σαν να είμαι ντομάτα.
Β"Άρη σε παρακαλώ πες μου πως όλο αυτό δεν θα τελειώσει ποτέ. Έχω ανάγκη να το ακούσω"
Α"ούτε και εγώ μάτια μου δεν θέλω να τελειώσει. Σε θέλω δίπλα μου. Σε έχω ανάγκη"
Β"και εγώ σε έχω ανάγκη. Ξέρεις και εμένα μου άρεσες από το γυμνάσιο. Επίσης σε ευχαριστώ που μου μίλησες, γτ αν δεν το είχες κάνει εγώ δεν θα είχα το θάρρος να σου το πω πιστεύοντας ότι θα με κορόιδευες"
Α"ποτέ και για κανένα λόγο δεν θα το έκανα αυτό"
Β"ευτυχώς"
Α"αγάπη μου τι λες αύριο να σε πάρω να πάμε μία βόλτα οι δύο μας"
Β"ωραία ιδέα"
Α"τι ώρα βολεύει?"
Β"κατά τις 7?"
Α"μία χαρά ώρα. Λοιπόν φτάσαμε σπίτι σου"
Β"σε ευχαριστώ πολύ Αρούλη μου"
Α"τα λέμε αύριο στο σχολείο ή θες να πάμε βόλτα το απόγευμα?"
Β"να τα πούμε το απόγευμα"
Α"ωραία θα έρθω στις 6. Βάλε κάτι απλό". Είπε και με φίλησε απαλά στο στόμα. Τον αγαπώ πολύ. Άνοιξα την πόρτα της εισόδου και μπήκα μέσα στο ασανσέρ αλλά πριν προλάβει η πόρτα να κλείσει μπήκε και ένα αγόρι κοντά στην ηλικία μου νομίζω. Τον κοίταξα για λίγο. Ήταν αρκετά όμορφος αλλά όχι σαν τον Άρη. Είχε καστανόξανθα μαλλιά και γαλάζια μάτια, όμορφο σώμα και ήταν ψηλός γύρω στο 1.80. Με κοίταξε και πάτησε το κουμπί του ορόφου όπου έμενε. Όμως στον ίδιο όροφο εμένα και εγώ. Μάλλον είναι ο καινούριος γείτονας.Λ"Γεια σου. Ονομάζομαι Λουκάς. Αλλά μπορείς να με λες Λουκ". Μου μίλησε κιόλας. Ωραία.
Β"εγώ είμαι η Βάνα. Χάρηκα για την γνωριμία"
Λ"εγώ να δεις. Εμ είμαι καινούριος εδώ και μετακόμισα μόλις χθες. Σε είδα και σήμερα στον αγιασμό". Είπε και άνοιξε την πόρτα για να κατέβει.
Β"σε αυτόν τον όροφο μένεις?". Να πάρτα ηλίθια. Για να πάτησε αυτό το κουμπί και να άνοιξε και την πόρτα κιόλας εσύ που λες να μένει?
Λ"ναι εδώ μένω. Και εσύ σε αυτόν τον όροφο μένεις?"
Β"ναι"
Λ"άρα είμαστε γείτονες. Πολύ γουστάρω που θα έχω μία τόσο καλή κοπέλα για γειτόνισσα"
Β"ναι. Εμ.. θέλεις να έρθεις στο σπίτι μου να μιλήσουμε κιόλας?"
Λ"ναι αμέ γτ όχι? Άλλωστε δεν έχω να κάνω και κάτι άλλο"
Β"ωραία. Χαίρομαι". Έβγαλα τα κλειδιά και συνέχισα "περνά μέσα"
Λ"σε ευχαριστώ πολύ". Μόλις μπήκαμε κοίταξα την ώρα. Ήταν 2:30. Άρα έχω ακόμα αρκετή ώρα για να ετοιμαστώ. Θα αρχίσω να ετοιμάζομαι κατά τις 4:00. Έχω ακόμα μιάμιση ώρα μπροστά μου.
Β"εμ.. θέλεις να πιείς κάτι?"
Λ"εε.. ένα χυμό αν έχεις. Και αν δεν σου είναι κόπος"
Β"ναι. Εννοείται πάω να δω αν έχει και θα σου φέρω". Είπα και πήγα στην κουζίνα. Για να δούμε τώρα έχω χυμό? Άνοιξα το ψυγείο. Και ναι έχω. Παίρνω δύο ποτήρια και βάζω μέσα. Βγαίνω έξω στο σαλόνι του δίνω τον χυμό και κάθομαι στον απέναντι καναπέ από αυτόν. Αρχίζουμε να μιλάμε για διάφορα θέματα. Έχει περάσει κιόλας όμως η ώρα και εγώ πρέπει να ετοιμαστώ. Η παρέα του είναι πολύ ευχάριστη πάντως. Έμαθα πως θα πηγαίνουμε στο ίδιο σχολείο, ότι του αρέσει να ζωγραφίζει, το επίθετό του είναι Παπαδόπουλος. Έχουμε κοινά γούστα στη μουσική. Θα γίνει 18 τον επόμενο μήνα. Το αγαπημένο του φαγητό είναι το παστίτσιο. Να και άλλο ένα κοινό. Και εμένα αυτό είναι το αγαπημένο μου.Β"Λουκ μου αρέσει πολύ η παρέα σου αλλά πρέπει να ετοιμαστώ γτ έχω κανονίσει. Αν θες μεθαύριο έλα να σου δείξω την γειτονιά"
Λ"ωραία ιδέα. Εγώ να φεύγω να μην σε καθυστερώ. Τα λέμε αύριο στο σχολείο"
Β"ναι. Πάντως μακάρι να είμαστε στο ίδιο τμήμα"
Λ"ναι ωραία θα ήταν"
Β"σε ποιο σου είπαν ότι θα είσαι?"
Λ"στο Γ3. Εσύ?"
Β"και εγώ"
Λ"καρμικό. Ωραία λοιπόν τα λέμε αύριο ωραία δεσποινίς"
Β"χαχα. Τα λέμε αύριο". Είπα και του έδωσα μία αγκαλιά. Ανταπέδωσε και ο ίδιος και μετά έφυγε και πήγε δίπλα. Ωραία για να δούμε. Τι θα φορέσω? Λέω να βάλω αυτό που πήρα μαζί με την κολλητή μου εχθές. Ναι αυτό θα βάλω. Επίσης θα βάλω και τα all star μου, θα κάνω ένα μπάνιο, θα ισιώσω τα μαλλιά μου και έτοιμη για το ραντεβού μου με τον Άρη.~...~
Και στοπ. Σορρυ που δεν έβαλα για δύο μέρες απλά προχθες είχα γενέθλια και εχθές πήγα σε κάτι αλλά γενέθλια. Στο επόμενο κεφάλαιο λογικά θα ανεβάσω φώτο του Λουκ.Spoil ---> Το ραντεβού των πρωταγωνιστών μας.
Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💘💖
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...