Βάνας pov
~ Μετά από 3 μερες ~
Μετά από εκείνο το βράδυ που πήγαμε τον Λουκ στο νοσοκομείο εγώ με τον Άρη έχουμε απομακρυνθεί λίγο. Τον λόγο δεν τον γνωρίζω. Λέω να του στείλω μήνυμα για να δω αν έχει πάθει κάτι.Προς Άρης 💘💕
Μωρό μου θέλεις σήμερα να τα πούμε σπίτι μου?Έκλεισα για λίγη ώρα το κινητό μου και πήγα να κάνω ένα ντουζ. Θα πήγαινα ξανά στο νοσοκομείο για να δω αν θα δώσουν σήμερα στον Λουκ το εξιτήριό του. Έβγαλα τα ρούχα μου, έπιασα τα μαλλιά μου κότσο και ύστερα άρχισα να πλένομαι με το αγαπημένο μου σαμπουάν με άρωμα τριαντάφυλλο. Ύστερα πήρα την πετσέτα μου και τύλιξα το σώμα μου. Άνοιξα το κινητό μου και είχα μήνυμα από τον Άρη μου.
Από Άρης 💘💕
Ναι θα έρθω θέλω να σου μιλήσω κιόλας 😘Προς Άρης 💘💕
Έγινε κάτι γλυκέ μου? 😍Από Άρης 💘💕
Όχι κάτι κακό θα τα πούμε μετά 💋💞Αρχικά τρόμαξα έτσι όπως είχε στείλει το μήνυμα, αλλά αφού λέει πως δεν είναι κάτι κακό θα τον πιστέψω. Πήγα στο δωμάτιό μου και έβαλα τα εσώρουχά μου και ύστερα μία μαύρη μπλούζα μαζί με το αγαπημένο μου τζιν από τα tally wally. Έβαλα και τα αθλητικά μου και είμαι έτοιμη. Ύστερα έστειλα άλλο ένα μήνυμα στον Άρη.
Προς Άρης 💘💕
Γίνεται να έρθεις τώρα να μιλήσουμε? 💞Από Άρης 💘💕
Ναι σε 10 λεπτά θα είμαι εκεί 💙Έστειλε και εγώ πήγα στην τηλεόραση και την άνοιξα για να δω καμία ταινία, μέχρι να έρθει. Με το που την άνοιξα η τηλεόραση είχε μπει στο κανάλι των ειδήσεων. Εγώ ως καθόλου φανατική των ειδήσεων πήγα να αλλάξω κανάλι, αλλά τελικά δεν το έκανα και ο λόγος ήταν εξαιτίας αυτών που άκουσα.
Κυρίες και κύριοι διακόπτουμε το πρόγραμμά μας λόγω κάποιων άτυχων ειδήσεων που μάθαμε πριν λίγη ώρα. Ο διάσημος επιχειρηματίας Παπαδόπουλος Νίκος (δεν θυμάμαι αν είχα δώσει κάποιο επίθετο στον Άρη ή στη Βάνα. Το επίθετο του Άρη είναι Παπαδόπουλος και το επίθετο της Βάνας είναι Διαμαντοπούλου) είχε ένα ατυχές συμβάν με ένα άλλο αυτοκίνητο και τώρα τον έχουν μεταφέρει στο νοσοκομείο στα κεντρικά. Ο άλλος άνθρωπος ήταν μεθυσμένος οπότε απεβίωσε. Αυτά μέχρι στιγμής. Αν έχουμε κάποιο νεότερο θα σας ειδοποιήσουμε σύντομα. Μέχρι τότε καλό υπόλοιπο μέρας.
Μετά από αυτό έβαλε μία ταινία που δεν έδωσα καν σημασία για το πια είναι. Αποκλείεται! Όχι. Όχι δεν μπορεί. Μα αυτός είναι ο πατέρας του Άρη. Ύστερα από αυτή την είδηση άρχισε να χτυπάει το κουδούνι. Ωχ όχι είναι από έξω ο Άρης. Πως θα του το πω αυτό? Δεν γνωρίζω αυτή τη στιγμή πως είμαι αλλά νομίζω έχω αλλάξει πάρα πολλά χρώματα από το άγχος μου αυτή τη στιγμή. Πάω ανοίγω την πόρτα. Μπροστά μου εμφανίζεται ο Άρης με ένα χαμόγελο στα χείλη. Αχ βρε μωρό μου που να ήξερες. Με το που με βλέπει έτσι όπως είμαι το χαμόγελό του χάνεται από τα χείλη του και με παίρνει μία σφιχτή αγκαλιά. Όταν με αφήνει μου λέει
Α"έλα μωρό μου τι έγινε? Γτ κλαις?" Και μου σκούπισε τα δάκρυα. Δεν είχα καταλάβει πως δάκριζα.
Β"Άρη πρέπει να σου πω κάτι αλλά δεν θέλω να το πάρεις στραβά θα το ξεπεράσουμε μαζί εντάξει?"
Α"θες να χωρίσουμε?" Είπε και με κοίταξε με ένα θλιμμένο και κάπως νευριασμένο ύφος.
Β"όχι ψυχή μου δεν είναι αυτό. Απλά δεν ξέρω πως θα το πάρεις. Μόλις το άκουσα στις ειδήσεις"
Α"τι είπαν στις ειδήσεις?" Είπε τώρα με τρομοκρατημένο βλέμμα.
Β"Άρη ο μπαμπάς σου είναι στο νοσοκομείο στα κεντρικά" είπα και αυτή τη φορά είχε μείνει κοκκαλομένος στη θέση του.~...~
Γεια σας παιδιά τι κάνετε? Ελπίζω καλά. Για κοιτάξτε ποια ανέβασε κεφάλαιο? Ε μα φυσικά εγώ. Αύριο γράφω διαγώνισμα λογοτεχνία και επειδή έχω διαβάσει είπα να το ανεβάσω. Μέχρι την επόμενη φορά. Kisses Elena 💘💞💙
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...