Κεφάλαιο 3

5K 257 2
                                    

Teos pov
Τ"λυπάμαι φίλε αλλά πρέπει να ρωτήσεις την ίδια. Συγνώμη"
Α"καλά ρε" είπε με αποδοκιμασία.
Τ"τα λέμε Άρη"
Α"γεια" είπε και γύρισε στον κολλητό του. Γύρισα πίσω στα κορίτσια και η Βάνα ξεκίνησε τις ερωτήσεις.
Β"τι ήθελε να σου πει ο Άρης?"
Τ"ήθελε να με ρωτήσει αν έχεις.." δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω και πέρασε πάλι από εδώ ο Άρης αυτή τη φορά μαζί με τον Παύλο.
Α"γεια και πάλι". Η Βάνα κατσούφιασε, επειδή δεν πρόλαβα να τελειώσω την πρότασή μου. Αχ βρε Βάνα νομίζω και αυτός σε θέλει.
Αντρ"γεια σου Άρη. Γεια σου Παύλο" είπε και κοκκίνησε στο όνομα 'Παύλος'. Δεν μας έχεις συνηθισμένους σε αυτά Αντριάνα. Μόλις φύγουν θα σε ψαρέψω. Δεν γίνεται να μας κρύβεσαι.
Π"Αντριάνα πάμε λίγο από πίσω να σου μιλήσω?"
Αντρ''Όχι Παύλο δεν έρχομαι. Δεν είμαι σαν τα τσουλιά που θες να ξεμοναχιάζεις για να κάνεις τις δουλειές σου"
Π"Έλα από πίσω που σου λέω"
Τ"είπε ότι δεν θέλει ρε φίλε άφησε την"
Π"δεν κατάλαβα με απειλείς?" Είπε.
Τ"όχι απλά επαναλαμβάνω κάτι που μάλλον δεν κατάλαβες"
Π"για να σου πω.." και τότε ευτυχώς χτύπησε το κουδούνι και πήγαμε να κάνουμε αγιασμό. Αμέσως μετά τον αγιασμό μας είπαν οι καθηγητές να περιμένουμε να πάρουμε και τα βιβλία. Όταν τελείωσε και αυτό είπα στα κορίτσια
Τ"πάμε για κανένα καφέ μόλις αφήσουμε τις τσάντες μας σπίτι?"
Β"εγώ μέσα"
Αντρ"και εγώ μέσα"
Τ"πειράζει όμως να έρθει και ο Βαγγέλης με τον Σάκη?"
Β"εμένα δεν με πειράζει εσένα Αντριάνα?"
Αντρ"όχι καλέ. Άντε να γνωρίσουμε και κανένα καινούργιο παιδί"
Τ"Αντριάνα τι έχει γίνει με τον Παύλο?"
Αντρ"θα σου πω άλλη φορά"
Τ"εντάξει. Πάμε σπίτι τώρα". Εγώ με την Αντριάνα πήγαμε από την ίδια κατεύθυνση και η Βάνα από την αντίθετη.
Αντρ"Τεό? Παίζει κάτι με καμία?". Παραξενεύτηκα με την ερώτηση της αλλά της απάντησα.
Τ"όχι άλλα γτ ρωτάς?"
Αντρ"συζήτηση να γίνεται"
Τ"και τώρα για άπαντα στη δική μου ερώτηση. Τρέχει κάτι με τον Παύλο?"
Αντρ"έτρεχε αλλά εκείνος φασωνόταν με κάποια άλλη όταν τον βρήκα και τώρα προσπαθεί να με πείσει για το αντίθετο"
Τ"αα μάλιστα. Ορίστε να το σπίτι σου. Πάω και εγώ τώρα στο δικό μου"
Αντρ"οκ. Τα λέμε σε λίγο Τεό". Εγώ είμαι δίπλα από την πολυκατοικία της Αντριάνας οπότε είμαστε δίπλα. Ανεβήκα στο σπίτι μου, χαιρέτησα την μητέρα μου, πήρα λεφτά και κατέβηκα πάλι κάτω. Περίμενα για λίγο την Αντριάνα να κατέβει και μετά μου στάλθηκε ένα μήνυμα από την Βάνα.

Από Βάνα
Θα αργήσω λίγο σε ποια καφετέρια θα πάτε?

Η απάντησή μου δεν άργησε να σταλθεί.

Προς Βάνα
Θα είμαστε στο στέκι μας. Στο μύθο.

Από Βάνα
Εντάξει θα έρθω σε μισή ώρα.

Προς Βάνα
Έγινε

Αντρ"τι έγινε? Πότε θα έρθει το τρελοκομείο?"
Τ"λέει ότι θα είναι εκεί σε μισή ώρα. Μάλλον κάτι ή κάποιος θα της έτυχε"
Αντρ"λες να είναι τόσο τυχερή?"
Τ"ίσως". Είπα και γελάσαμε. Ύστερα από λίγο περπάτημα είχαμε κιόλας φτάσει.

Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💘

Εφηβικοί Έρωτες #BWS17 Where stories live. Discover now