Άρης pov
Με το που άκουσα αυτό που είπε η Βάνα ήταν σαν να σταμάτησε ο χρόνος για μένα. Ο πατέρας μου βρισκόταν στο νοσοκομείο και εγώ προσπαθούσα να επεξεργαστώ τα λόγια της. Γτ σε μένα? Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι μπορεί να πεθάνει και εκείνος. Όχι και αυτός. Η Βάνα με κοιτά τρομοκρατημένα. Λογικό μου φαίνεται, αφού και εγώ έχω τρομοκρατηθεί. Μου μιλάει και δεν καταλαβαίνω τι μου λέει. Το μυαλό μου είναι αλλού. Στην μητέρα μου. Πρέπει να το μάθει, εκτός και αν το άκουσε από τις ειδήσεις. Όπως και να έχει εγώ θα της τηλεφωνήσω. Πρέπει να το κάνω. Από εκεί που δεν το περίμενε της μίλησα.
Α"μπορώ να πάρω τηλέφωνο για να ειδοποιήσω την μητέρα μου?"
Β"ναι φυσικά, αλλά θα έρθω και εγώ μαζί σας έτσι?"
Α"εννοείται πως θα σε πάρουμε μαζί μας"
Β"έλα. Πάμε μέσα να σου δώσω το σταθερό. Μετά θα ξεκουραστείς μέχρι που να έρθει η μητέρα σου"
Α"δεν νομίζω ότι θα τα καταφέρω. Θα κάνω όμως μία προσπάθεια για σένα"
Β"για αυτό σε αγαπώ μωρό μου" είπε αυθόρμητα. Εγώ χαμογέλασα στο άκουσμα αυτής της λέξης. Εκείνη σα να συνειδητοποίησε τι είπε έγινε κόκκινη και πήγε να το διορθώσει όμως εγώ την σταμάτησα.Α"και εγώ σε αγαπώ ομορφιά μου" και η μικρή μου χαμογέλασε. Αυτό χρειαζόμουν για να ξεχάσω για λίγο τι συνέβη πριν λίγα λεπτά. Με τράβηξε μαζί της και μου έδωσε το σταθερό.
Β"ορίστε"
Α"ευχαριστώ". Σχημάτισα το νούμερο της μαμάς μου και το σήκωσε μετά από τρία τουτ.~Στο τηλέφωνο~
Ε"ναι? Ποιος είναι?"
Α"μαμά εγώ είμαι. Πρέπει να σου πω κάτι σημαντικό. Κάθησε"
Ε"τι έγινε παιδί μου με τρομάζεις"
Α"στις ειδήσεις είπαν ότι ο μπαμπάς είναι στο κεντρικό νοσοκομείο"
Ε"εσύ που είσαι?" Είπε τρομαγμένη.
Α"Στης Βάνας. Εκείνη μου το είπε τώρα που ήρθα"
Ε"μην κουνηθείς από εκεί έρχομαι να σας πάρω. Σε ποια οδο είναι?"
Α"Στην οδό.."
Ε"Εντάξει έρχομαι να σας πάρω" είπε και το έκλεισα.Β"τι έγινε μωρό μου? Τι σου είπε? Είναι καλά?"
Α"το ξέρω ότι η μητέρα είναι δυνατή αλλά όχι δεν είναι καλά. Το κατάλαβα από τον τόνο της φωνής της. Έρχεται να μας πάρει από εδώ"
Β"Εντάξει. Πήγαινε στον καναπέ και ξεκουράσου μόλις θα έρθει θα σε ξυπνήσω να φύγουμε"
Α"Εντάξει μωρό μου. Σε ευχαριστώ για όλα"
Β"τπτ. Πήγαινε τώρα και θα σε ειδοποιήσω" είπε και πήγε σε ένα άλλο δωμάτιο. Εγώ ξάπλωσα στον καναπέ και ύστερα από κάποια πολύ ανήσυχα λεπτά με πήρε ο ύπνος.~...~
Γεια σας παιδιά. Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Σορρυ που δεν ανέβασα αυτόν τον καιρό απλά είχαμε πολλά διαγωνίσματα. Σήμερα είχαμε κατάληψη για αυτό ανέβασα. Σορρυ επίσης που είναι μικρό αλλά υπόσχομαι την επόμενη φορά να το κάνω μεγαλύτερο. Καλό μήνα και καλό χειμώνα. Σε λίγες μέρες έρχονται και τα Χριστούγγενα. Επιτέλους λίγες διακοπές. Μέχρι την επόμενη φορά (που δεν ξέρω πότε θα είναι)
Kisses Elena 💕😍💘
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...