Κεφάλαιο 27

1.1K 69 0
                                    

Βάνας pov
Καθώς προχωρούσαμε συναντήσαμε μια δυσάρεστη έκπληξη. Μπροστά μας στεκόταν μια πολύ ψωνισμένη κοπέλα η οποία ήταν ψηλή με μαλλί όμπρε, καστανό από πάνω και ροζ από κάτω και μαύρα μάτια, πήγε τρέχοντας να αγκαλιάσει το αγόρι μου λέγοντας
Αγγ(ελική)" γλυκέ μου πόσο μου έλειψες. Εσύ τώρα είσαι ένας κούκλος. Όλες από πίσω σου τρέχουν εε?"
Α"ναι πως.. Αλλά εγώ έχω ήδη κοπέλα οπότε δεν ασχολούμαι με άλλες"
Αγγ"αα ναι? Και που είναι η κοπέλα σου?"
<<Τι στο διάολο?>> σκέφτηκα <<τυφλή είναι?>>
Β"εγώ είμαι η κοπέλα του και δεν χάρηκα καθόλου που σε γνώρισα"
Αγγ"παρομοίως κούκλα μου" είπε με ένα τελείως ειρωνικό υφάκι. Αα θα της σπάσω τα μούτρα αυτηνής.
Α"εε κορίτσια αρκετά. Λοιπόν να σας συστήσω. Από εδώ μία παιδική μου φίλη η Αγγελική και από εδώ η κοπέλα μου η Βάνα. Ελπίζω να τα βρείτε μεταξύ σας γτ αλλιώς δεν θα τα πάμε καθόλου καλά. Συννενοηθήκαμε?"
Αγγ&Β"καλά" είπαμε και οι δυο απαξιωτικά η μία για την άλλη.
Α"λοιπόν επειδή δεν σας εμπιστεύομαι θα βγείτε μαζί στις 7 και δεν δέχομαι αντηρίσεις. Έγινα καταννοητός?"
Β"εντάξει Άρη μην αρπάζεσαι θα συναντηθούμε στις 7 στον Μύθο έγινε?"
Αγγ"εντάξει" είπε χωρίς χρώμα στην φωνή της και έφυγε.
Β"ευχαριστήθηκες τώρα?"
Α"ναι πάρα πολύ" είπε χαρούμενος.
Β"έχε χάρη που σε λατρεύω". Ο Άρης έμεινε στη θέση του σοκαρισμένος. Λογικά δεν το περίμενε γτ δεν λέω πολλά γλυκόλογα εγώ, εκείνος μου λέει περισσότερα.
Α"αποκλείεται να το είπες εσύ αυτό. Ποια είσαι και τι έκανες στην κοπέλα μου?" είπε με εκείνο το στραβό του χαμόγελο και με πήρε μια αγκαλιά.
Β"έλα βρε μωρό μου εγώ είμαι απλά σήμερα έχω τις καλές μου"
Α"εντάξει μωρό μου και εγώ σε λατρεύω" είπε με φίλησε κτητικά στο στόμα και ύστερα πήγε σπίτι του με ένα πανέμορφο χαμόγελο να τον στολίζει. Πήγα και εγώ σπίτι ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και είπα στη μαμά μου να με ξυπνήσει σε 1 ώρα για να διαβάσω και ύστερα να ετοιμαστώ και να πάω να συναντήσω την Αγγελική.

Μετά από 3 ώρες
Τελείωσα με το διάβασμα και η ώρα τώρα είναι 5. Έχω λίγη ώρα ακόμα για να ετοιμαστώ αν και δεν με νοιάζει πως ακριβώς θα είμαι γτ με την Αγγελική θα συναντηθώ όχι με τον Άρη μου. Πήγα στο μπάνιο και έπιασα τα μαλλιά μου κότσο για να πάω να κάνω ντουζ. Έριξα πάνω στο σώμα μου το ζεστό νερό και ύστερα έβαλα το αγαπημένο μου αφρόλουτρο με άρωμα βανίλια και ύστερα ξεπλήθηκα και βγήκα από το μπάνιο. Άρχισα να ψάχνω στην ντουλάπα μου για ένα συνολάκι και τελικά βρήκα το άσπρο μου το φούτερ και το σκισμένο μου το τζιν και τα φόρεσα. Ύστερα βρήκα τα πράσινα βανς μου και τα έβαλα και άφησα το μαλλί μου στο φυσικό τους δηλαδή στο σγουρό. Ήμουν έτοιμη και η ώρα ήταν 6:30. Είχα 15 λεπτά μπροστά μου οπότε πήρα το λάπτοπ μου και μπήκα στο youtube. Άκουσα 3 τραγούδια και ύστερα πήρα το κινητό, τα ακουστικά και τα κλειδιά μου και άρχισα να κατευθύνομαι προς την πλατεία όπου εκεί είδα την Αγγελική και την χαιρέτησα για να με δει και ήρθε προς το μέρος μου.

~…~
Spoiler --> πως θα καταλήξουν να είναι τα κορίτσια μεταξύ τους και pov Άρη.

Μέχρι την επόμενη φορά
Kisses Elena :)

Εφηβικοί Έρωτες #BWS17 Where stories live. Discover now