Βάνας pov
Επιτέλους Κυριακή πρωί. Ξυπνάω και νιώθω ένα βαρύ χέρι επάνω στην κοιλιά μου. Γυρνάω και αντικρίζω τον Άρη. Είναι πολύ όμορφος. Τα μαύρα του μαλλιά ανακατεμένα κοντεύουν να φτάσουν μέσα στα μάτια του. Τα χείλη του ροζ και σαρκώδη, έτοιμα για φίλημα. Το σώμα του είναι τόσο καλλίγραμμο. Σκέτο δημιούργημα. Φαίνεται ακόμα και μέσα από τα χθεσινά του ρούχα. Ο θεός πρέπει να είχε πολύ έμπνευση την ώρα που τον έφτιαχνε. Είναι ο πιο σημαντικός για εμένα άνθρωπος. Τόση ώρα που τον παρατηρώ το βλέμμα μου συναντά το δικό του. Αχ αυτά τα πράσινα ματάκια πόσο τα λατρεύω.Α"ξέρεις δεν είναι πολύ ευγενικό να με χαζεύεις έτσι" με πείραξε.
Β"συγνώμη πρίγκιπά μου δεν θα ξανά επαναληφθεί αυτό"
Α"έτσι μπράβο το κορίτσι μου" είπε και σηκώθηκε.
Β"έιι που πας?"
Α"πάω τουαλέτα επιτρέπεται?" Μου λέει ειρωνικά. Καλά θα σε φτιάξω εγώ Αρούλη μου.
Β"εμα φυσικά και επιτρέπεται" του απαντησα στον ίδιο τόνο.
Α"όχι σε εμένα αυτά μικρή γατούλα". Μπα, μου έβγαλε και παρατσούκλι?
Β"δεν θα παραλείψω αρκουδάκι μου"
Α"πως με είπες ψιψίνα?"
Β"αρκουδάκι μου" του είπα και του έδωσα ένα πεταχτό φιλί στο στόμα. Του κυρίου όμως δεν του έφτανε και με έφερε πιο κοντά με αποτέλεσμα αντί για πεταχτό το φιλί να βγει όσο πιο βαθύ γινόταν. Μου δάγκωσε το κάτω χείλος και άφησα ένα βογγητό με αποτέλεσμα να χώσει την γλώσσα του μέσα στο στόμα μου για να χορέψουν οι γλώσσες μας ύστερα από λίγο στο δικό τους ρυθμό. Όλο αυτό το απολάμβανα μέχρι που να μπει στο δωμάτιο ο αδερφός μου χωρίς να χτυπήσει την πόρτα. Έτσι εμείς σταμάτησαμε και αυτός είχε μείνει σαστισμένος.Β"Άγγελε γτ δεν χτυπάς ποτέ την πόρτα? Στο έχω πει άπειρες φορές"
Άγ"εμ συγνώμη που μπήκα έτσι αλλά ένα αγόρι λέει ότι σε περιμένει από κάτω για να τον ξεναγήσεις στη γειτονιά. Δεν θα μας συστήσεις?"
Β"αχ ναι το ξέχασα τελείως ότι πρέπει να τον ξεναγήσω. Λοιπόν Άγγελε από εδώ ο Άρης το αγόρι μου. Άρη από εδώ ο αδερφός μου ο Άγγελος". Ο Άρης άπλωσε το χέρι του στον Άγγελο και εκείνος του το έπιασε λέγοντας ταυτόχρονα ο ένας στον άλλον χάρηκα. Ύστερα από αυτό ο Άρης κατευθύνθηκε στην τουαλέτα και ο Άγγελος κατέβηκε κάτω κλείνοντας πίσω του την πόρτα. Εγώ έβγαλα τα ρούχα που μου άρεσαν από την ντουλάπα και τα φόρεσα. Ύστερα βγήκε και ο Άρης από μέσα και το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να έρθει από πίσω μου και να αρχίσει να μου φιλάει ένα συγκεκριμένο σημείο για να μου αφήσει πιπιλιά. Μετά έκανα και εγώ το ίδιο σε εκείνον. Νομίζω του άρεσε που τον θεωρώ δικό μου και για αυτό το λόγο με άφησε να του την κάνω. Ο γλυκούλης μου. Έβαλε τα παπούτσια του και κατεβήκαμε μαζί κάτω. Με το που είδε τον Λουκ άρχισε να κάνει τα χέρια του γροθιές αλλά όταν τον φίλησα ηρέμησε κάπως. Ζηλεύει αλλά δεν θέλει να το παραδεχθεί.
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...