Κεφάλαιο 36

1.1K 68 10
                                    

Άρης pov

~2 μέρες αργότερα~
Τις μέρες που ήμουν εδώ άκουγα σταδιακά φωνές που δεν μπορούσα να αναγνωρίσω, γτ χάνονταν κάπου στο υπερπέραν. Την μέρα που βρήκα την Βάνα και τελικά ένιωσα μια σφαίρα να με διαπερνά είδα κάποια που δεν περίμενα να την ξαναδω επειδή είχε πεθάνει. Εμένα μου είπε πως βρίσκομαι σε μία ενδιάμεση κατάσταση. Δηλαδή βρισκόμουν ανάμεσα σε ζωντανούς και νεκρούς. Επίσης μου είπε κάτι που με έκανε να αναρωτιέμαι τι ήταν αυτό που εννοούσε. Είπε ότι δεν ήταν η ώρα μου να φύγω από το πλευρό της κοπέλας μου ειδικά τώρα. Τι να εννοούσε? Και μιας και την ανέφερα θα είναι εδώ? Έτσι όπως σκέφτομαι μέσα στο θάλαμο μπαίνει ένας γιατρός.

Γιατρός"Πως νιώθεις νεαρέ?"
Α"Πονάω ανάμεσα στον αριστερό μου ώμο και στο στήθος μου"
Γιατρός"Λογικό είναι αφού από εκεί βγάλαμε τη σφαίρα"
Α"Εντάξει. Να σας κάνω μία ερώτηση?"
Γιατρός"Βεβαίως πείτε μου"
Α"Έχει έρθει κανείς για να με δει?"
Γιατρός"Βέβαια. Είναι οι συγγενείς σας και δυο κοπέλες όπου η μία λέει πως είναι φίλη σας και η άλλη είναι η κοπέλα σας"
Α"Μπορείτε να πείτε στην κοπέλα μου να έρθει μέσα?"
Γιατρός"Ναι απλά περιμένετε για λίγο"
Α"Εντάξει θα περιμένω". Βγήκε ο γιατρός από τον θάλαμο και ύστερα από λίγο ξαναήρθε με την Βάνα από πίσω του.
Β"Μωρό μου πόσο χαίρομαι που ξύπνησες"
Α"Και εγώ χαίρομαι ιδιαίτερα που ήσουν δίπλα μου σε αυτές τις δύσκολες στιγμές"
Β"Με άκουγες που σου μίλαγα?"
Α"Άκουγα που κάποιοι μου μιλούσαν αλλά μόνο λίγες στιγμές"
Β"Αα άρα δεν άκουσες αυτό που σου είπα εε?"
Α"Τι πράγμα μωρό μου?"
Β"Θα σου πω μόλις γυρίσουμε σπίτι σου"
Α"Και γτ όχι τώρα ομορφιά μου?"
Β"Γτ δεν ξέρω πως θα αντιδράσεις"
Α"Είναι τόσο κακό αυτό που θες να μου πεις?"
Β"Για εμένα όχι για εσένα δεν ξέρω"
Α"Ωραία οπότε θα περιμένω μέχρι που να γυρίσουμε σπίτι μου. Εντάξει λοιπόν. Πότε παίρνω εξιτήριο?"
Β"Ο γιατρός είπε πως μπορούμε να φύγουμε όταν ξυπνήσεις"
Α"Ωραία λοιπόν πάμε τότε"
Β"Φύγαμε" είπε. Έβγαλα τα νοσοκομιακά ρούχα που μου είχαν βάλει και έβαλα τα δικά μου. Έτσι πήραμε τα πράγματα που μου είχαν φέρει και φύγαμε από εκεί μια και καλή.

~…~
#athanasiastathia

Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena <3

Εφηβικοί Έρωτες #BWS17 Where stories live. Discover now