Κεφάλαιο 15

1.5K 103 2
                                    

Άρης pov
Μόλις φτάσαμε σπίτι μου χαιρέτησε η Βάνα την μητέρα μου ενώ εγώ πήγα γρήγορα στο μπάνιο για να πάρω το κουτί με τις πρώτες βοήθειες. Μόλις γύρισα πήγα και κάθισα δίπλα τους ενώ έβγαλα το ιώδιο και λίγο βαμβάκι για να καθαρίσω και τις γρατζουνιές που τις είχε κάνει η άλλη. Ούτε το όνομά της δε θέλω να λέω. Η μητέρα μου όμως είπε να σπάσει τη σιωπή ανάμεσά μας.

Μ.Α"αγόρι μου τι έπαθε η κοπέλα? Γτ το μάγουλό της είναι μωβ?"
Α"πρώτα μπορείς να μου φέρεις λίγο πάγο? Μετά θα σου πω τι έγινε"
Μ.Α"Εντάξει αγόρι μου" είπε και εξαφανίστηκε στην κουζίνα.
Β"Άρη τι ακριβώς θα της πεις?"
Α"θα της πω την αλήθεια και να δεις που θα πάρει και το μέρος σου αγάπη μου"
Β"και εγώ αυτό θα είχα κάνει στη θέση σου μωρό μου" είπε και αμέσως μετά ήρθε η μητέρα μου με τον πάγο στο χέρι της. Η Βάνα πήρε από την μητέρα μου τον πάγο και τον έβαλε στο μάγουλό της για να μην φουσκώσει και άλλο.
Μ.Α"για πες τώρα τι έγινε?"
Α"οκ" και της εξήγησα τι έγινε.
Ε(ύη)" καλά έκανες Βάνα μου" της είπε η μητέρα μου η οποία είχε συστηθεί λίγο πριν αρχίσω να της εξηγώ τι είχε συμβεί.
Β"ευχαριστώ πολύ κυρία Εύη"
Ε"λοιπόν σήμερα θα κοιμηθείς εδώ. Μην σε δει έτσι η μητέρα σου. Θα την πάρω εγώ"
Β"να σας δώσω το νούμερό της μόνο για να την πάρετε"
Ε"ναι κορίτσι μου. Εσείς πηγαίνετε πάνω τώρα και ήρεμα"
Α"ρε μάνα"
Β"έλα Άρη πάμε πάνω"
Α"καλώς. Σε λίγο θα κατέβουμε πάλι όμως"
Ε"Εντάξει. Άντε πηγαίνετε τώρα όμως"
Α"πάμε μικρή μου". Ανεβήκαμε στο δωμάτιό μου, ανοίξαμε την πόρτα και μπήκαμε μέσα. Η Βάνα κάθησε κατευθείαν στο κρεβάτι και εγώ χαμογέλασα πονηρά.

Β"τι έγινε ψυχή μου? Γτ γελάς έτσι?" Λέει και σκύβω κοντά της.
Α"γτ σκέφτηκα πράγματα τα οποία θα μπορούσα να σου κάνω αυτή τη στιγμή αλλά" είπα και σηκώθηκα από πάνω της ενώ εκείνη ήταν αναψοκοκκινισμένη.
Β"αλλά?" Ρωτάει και σηκώνεται και εκείνη.
Α"αλλά κάτι μας είπε η μητέρα μου πριν"
Β"καλά" λέει με απογοήτευση και αμέσως την φιλάω στο στόμα.
Α"θες να παίξουμε ένα παιχνίδι και ύστερα να πάμε κάτω?"
Β"ναι αλλά τι παιχνίδι?"
Α"μονόπολη θες?"
Β"ωραίο παιχνίδι. Εγώ νόμιζα ότι θα παίζαμε χαρτιά"
Α"τι παιχνίδια ξέρεις στα χαρτιά?"
Β"ξερή, αγωνία, 21, 31, τίτσου, μουτζούρη.. εμ δεν θυμάμαι κάποιο άλλο"
Α"και αυτά πολλά είναι που θυμάσαι. Παίζουμε τίτσου?"
Β"ναι, αμέ".. Ξεκινήσαμε να παίζουμε και μετά από 10 λεπτά είχαμε φτάσει στις 8 παρτίδες και είμασταν ισοπαλία. Τώρα είχε σειρά η Βάνα.

Α"τι θα γίνει θα παίξεις καμία φορά? Άντε γτ περιμένω αρκετή ώρα τη σειρά μου"
Β"τώρα βρε μωρό μου απλά δεν βρίσκω το άλλο μου χαρτί"
Α"γρήγορα.. ανυπομωνώ να σε κερδίσω"
Β"χα ούτε στα όνειρά σου"
Α"αυτό θα το δούμε"
Β"ορίστε έπαιξα.. σειρά σου"
Α"έπαιξα και εγώ"
Β"αγάπη μου δεν προσέχεις τι πετάς.. νίκησα"
Α"τι?? Καλά εντάξει.. συγχαρητήρια μωρό μου. Πάμε κάτω?"
Β"ναι πείνασα.. θέλω να ρωτήσω και την κύρια Εύη αν πήρε τη μάνα μου τηλέφωνο"
Α"Εντάξει πάμε". Κατεβήκαμε κάτω και η Βάνα πήγε στο σαλόνι όπου ήταν η μητέρα μου ενώ εγώ πήγα να παραγγείλω σουβλάκι για να φάμε. Αχ σουβλάκι. Είχα καιρό να πάρω. Ύστερα με το που τελειώνω την παραγγελία δύο χεράκια έρχονται και με αγκαλιάζουν σφιχτά.
Β"τι παρείγγειλε το αγόρι μου?"
Α"σουβλάκι"
Β"είχα να φάω καιρό". Ντε ζα βου.
Α"και εγώ το ίδιο"
Β"χαχα να και σε κάτι που ταιριάζουμε"
Α"τι εννοείς γλυκιά μου? Στα άλλα δεν ταιριάζουμε?"
Β"είπα εγώ κάτι τέτοιο?" Είπε και κατέληξα να την γαργαλάω στην κοιλιά της. "Μη. Μη σταμάτα. Χαχαχα θα μας ακούσουν μέχρι την άλλη γειτονιά"
Α"μμ να σταματήσω εε? Δελεαστική πρόταση. Για να σκεφτώ" είπα και έκανα πως σκέφτομαι με το ένα χέρι.
Β"σταμάτα βρε γλυκέ μου. Χαχαχαχα"
Α"καλά σταματάω. Τι σου είπε η μητέρα μου τελικά?" Είπα και την άφησα.
Β"ότι η δική μου μητέρα με άφησε να κοιμηθώ εδώ"
Α"υπέροχα". Πήγαμε στο σαλόνι και είδαμε λίγη τηλεόραση μέχρι που χτύπησε το κουδούνι. Πήγα άνοιξα, πήρα την παραγγελία, πλήρωσα και της έδωσα το σουβλάκι της. Μετά τσάκισα και εγώ το δικό μου. Είχε περάσει αρκετή ώρα μέχρι που ξαναχτύπησε το κουδούνι και μόλις άνοιξα, αυτό που είδα με τρομοκράτησε. Το ίδιο και τη Βάνα.

~...~
Γεια σας τι κάνετε? Φαντάζομαι καλά. Συγνώμη που άργησα να ανεβάσω απλά το wattpad μου είχε διαγράψει αυτό που είχα γράψει και έτσι αναγκάστηκα να γράψω καινούργιο, αλλά δεν μου το ανέβαζε επί μία εβδομάδα. Τελικά το έκανα επανεκκίνηση και έτσι τώρα ανέβηκε. Ελπίζω να σας αρέσει και το επόμενο θα το βάλω όσο πιο σύντομα μπορώ, γτ τώρα αρχίζουν τα διαγωνίσματα και δε νομίζω ότι θα προλαβαίνω. Λέω να βάζω μικρά κεφάλαια και να τα ανεβάζω κάθε εβδομάδα. Επίσης καλό μήνα. Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💘💖💕💞😍

Εφηβικοί Έρωτες #BWS17 Where stories live. Discover now