Writter's pov
Κάθισαν στο θρανίο μαζί και το μάθημα ξεκίνησε. Όλοι έκαναν φασαρία μες την τάξη και έτσι βρήκε την ευκαιρία μία κοπέλα να στείλει ένα χαρτάκι στον Άρη. Ο Άρης από περιέργεια το άνοιξε και είδε τι έγραφε μέσα. Έλεγε ''Θέλω να σου δείξω μια φωτογραφία της κοπέλας σου με τον πρώην της να φιλιούνται ενώ εσύ δεν ήξερες τίποτα''. Κοίταξε πίσω του να δει ποιος του το έστειλε και είδε μια ξανθιά που μασουλούσε ενοχλητικά την τσίχλα της να του κάνει νόημα πως αυτή του το έστειλε το σημείωμα. Αυτός με το που κατάλαβε περί τίνος πρόκειται έδειξε το γράμμα στη Βάνα και ύστερα το έσκισε. Ο καθηγητής φώναζε να κάνουν ησυχία, αλλά σχεδόν όλοι τον έγραφαν και συνέχιζαν να πετάνε σαΐτες και να μιλάνε με τους διπλανούς τους. Η απόλυτη σιγή έπεσε με το που μπήκε ο διευθυντής μέσα να μάθει τι συμβαίνει και γιατί όλα τα παιδιά μέσα στην τάξη ανεξαιρέτως κάνανε φασαρία.
Διευθυντής"παιδιά προς τι όλη αυτή η φασαρία?" ρώτησε αλλά κανείς δεν μίλησε. Τότε άρχισε να μιλάει η ξανθιά λέγοντας πως άκουσε ότι σύντομα θα ερχόταν κάποιος καινούργιος μαθητής. Έτσι όλοι ξεκίνησαν να μιλάνε ξανά και ο διευθυντής είπε αγανακτησμένος να κάνουν ησυχία γτ αλλιώς θα έτρωγαν όλοι από μια μονοήμερη αποβολή.
Διευθυντής"για να απαντήσω και στο ερώτημά σας δεσποινίς Ξανθάκη (ξανθό μαλλί Ξανθάκη και στο επίθετο) ναι θα έρθει ένα καινούργιο παιδί στην τάξη σας και ελπίζω να του συμπεριφερθείτε με τον τρόπο που συμπεριφέρεστε και στους φίλους σας. Αυτά ελπίζω να έχετε ένα καλό μάθημα και χωρίς φασαρίες". Είπε και βγήκε από την αίθουσα. Κάπως έτσι πέρασαν και οι 7 υπόλοιπες βασανιστηκές ώρες. Με μάθημα και φασαρία για λίγο στην αρχή. Τώρα εγώ και ο Άρης πηγαίνουμε προς τα σπίτια μας αλλά μια δυσάρεστη έκπληξη εμφανίστηκε στο δρόμο μας.Ναι ναι ξέρω έχω να εμφανιστώ κάτι αιώνες αλλά υπόσχομαι πως θα ανεβάζω αρκετά συχνά κεφάλαια από εδώ και πέρα. Θα ήθελα όμως όποια από εσάς ενδιαφέρεται ακόμα για αυτή την ιστορία να μου στείλει μήνυμα για να τη συνεχίσουμε μαζί. Αυτά.
Kisses Elena <3
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...