Άρης pov
Έχουν περάσει 3 μέρες από τότε που έχω να την δω αλλά έχω μαζέψει τα χρήματα που μου είπαν και θα τους στείλω μήνυμα πως είναι όλα εδώ.Προς άγνωστο αποστολέα
Έχω μαζέψει τα χρήματα που μου είπατε. Ελπίζω μόνο να μην την έχετε πειράξει.
Από άγνωστο αποστολέα
Μην ανησυχείς. Μια χαρά είναι η μικρή αν και έχει βρει και καινούργια παρέα εδώ. Τα χρήματα βάλε τα πίσω από τον κάδο του σπιτιού σου αλλιώς η μικρή δεν θα έχει γυρίσει πίσω ως το βράδυ.
Δεν το πιστεύω πως το κοριτσάκι μου είναι καλά. Αλλά τι εννοεί πως έχει βρει καινούργια παρέα? Δεν μου αρέσει αυτό. Πήγα και έβαλα τα χρήματα σε μία σκουπιδοσακούλα και ύστερα την πήγα στον κάδο έξω στον κήπο του σπιτιού μου. Άραγε πως να είναι τώρα? Είναι καλά μου είπε αλλά εγώ πρέπει να τον πιστέψω? Που είσαι μωρό μου?
Βάνας pov
Είναι η 3η μέρα που είμαι κλεισμένη μέσα σε αυτή την αποθήκη ή δωμάτιο με τον Μπράιαν και δεν ξέρω για πόσο ακόμα καιρό θα αντέξω. Πραγματικά.
Νιώθω πιασμένη ολόκληρη και το μόνο καλό είναι πως μας λύνουνε τα χέρια για να φάμε. Από τις σκέψεις μου με αποσπά για άλλη μία φορά ο Ντουλάπας.
Ντουλ"είσαι τυχερή κουκλίτσα. Αν ο γκόμενος σου μας δώσει σήμερα τα λεφτά μέχρι το βράδυ θα έχεις φύγει από εδώ. Όσο για εσένα Μπράιαν δεν βλέπω να φεύγεις και πολύ σύντομα από εδώ μέσα"
Μπράιαν"γτ να μην φύγω? Άλλωστε δεν σας έχω κάνει τπτ"
Ντουλ"αυτό να το πεις στο αφεντικό το βράδυ που θα φύγει η μικρή όχι σε εμένα. Ξέρεις πολύ καλά τι έχεις κάνει"
Μπράιαν"μα σοβαρά δεν έχω πειράξει ποτέ κανέναν"
Ντουλ"και ξαναλέω αυτό πες το στο αφεντικό όχι σε εμένα. Ήρθε η ώρα να σου λύσω τα χέρια μικρή"
Β"σε παρακαλώ δώσε και λίγο φαγητό στον Μπράιαν"
Ντουλ"και γτ να το κάνω αυτό?"
Β"γτ ξέρω πως καταβάθως είσαι καλός άνθρωπος"
Ντουλ"θα δείξει λοιπόν ορίστε το φαγητό σου. Σε 10 λεπτά θα ξαναέρθω" είπε και έφυγε.
Μπράιαν"γτ το έκανες αυτό?"
Β"γτ δεν ήθελα να πεθάνεις. Για αυτό"
Μπράιαν"σε ευχαριστώ"
Β"δεν κάνει τπτ" είπα και ξεκίνησα να τρώω λαίμαργα. Ξέρω πως ο Ντουλάπας θα φέρει φαγητό και για τον Μπράιαν. Άρη μου λείπεις έλα γρήγορα.~…~
Πως σας φάνηκε ο Μπράιαν?
Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena. <3
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...