Στη φώτο ο Άγγελος
Βάνας pov
Ώσπου μέσα μπήκε φουριόζα η μάνα μου και μου είπε
Μ.Β"δεν έχεις να πας κάπου γτ σου είχα πει πως μετά τη βόλτα σου με το αγόρι σου θα με βοηθήσεις να κάνουμε το σπίτι"
Β"μαμά δεν έχω πάει βόλτα ακόμα με το αγόρι μου"
Μ.Β"αα ναι. Και τότε ποιος είναι αυτός κάτω μαζί με τον αδερφό σου?"
Β"αυτός είναι ο γείτονας από δίπλα. Απλά μου είπε να του δείξω τη γειτονιά και τώρα θα πάω βόλτα με τον Άρη"
Μ.Β"καλώς αλλά να γυρίσεις γρήγορα εντάξει?"
Β"εντάξει μαμά"
Μ.Β"καλά να περάσεις κορίτσι μου. Θες λεφτά?"
Β"ναι. Τώρα που το λες χρειάζομαι κάποια χρήματα"
Μ.Β"ορίστε πάρε αυτά. Είναι 50€. Μην τα χαλάσεις όλα σήμερα οκ?"
Β"έγινε. Σε ευχαριστώ πολύ". Μετά από αυτή τη συζήτηση, φόρεσα ένα μαύρο κολάν και μία γκρί μπλούζα με στρας. Πήρα το τσαντάκι πορτοφόλι μου και έστειλα μήνυμα στον Άρη ότι θα έρθω από το σπίτι του και συμφώνησε. Μόλις κατέβηκα κάτω είδα τον Λουκ μαζί με τον αδερφό μου να παίζουνε playstation. Αγόρια. Τι να πεις? Μου αρέσει που ο Άγγελος μου το παίζει μεγάλος αδερφός ενώ παίζει ακόμα με τα ηλεκτρονικά του παιχνίδια. Τέλος πάντων. Το προσπερνώ. Τους χαιρετάω και τους δύο παίρνω το κινητό, τα ακουστικά μου και τα κλειδιά και φεύγω από το σπίτι. Το σπίτι του Άρη είναι 3 στενά παρακάτω. Σε κανά 10 λεπτό θα έχω φτάσει. Βάζω τα ακουστικά στο κινητό μου και ύστερα στα αυτιά μου. Πηγαίνω στο playlist και βάζω τα τραγούδια από την αρχή. Μόλις φτάνω του χτυπάω το κουδούνι και ύστερα από 2 λεπτά είναι κάτω και εγώ κλείνω τη μουσική και αρχίζουμε να περπατάμε μαζί.Α"αγάπη μου τι σκέφτεσαι?"
Β"θες να πάμε σε κανένα μπαράκι το επόμενο Σάββατο?"
Α"πολύ θα το ήθελα. Τώρα που θες να πάμε?"
Β"πάμε σε αυτήν την καφετέρια?" Του είπα και του έδειξα με το δάχτυλό μου πια έλεγα. Κούνησε καταφατικά το κεφάλι του και φτάσαμε ύστερα από λίγο περπάτημα. Μπήκαμε μέσα αλλά δεν είχε και πάρα πολλές θέσεις και σε μία από αυτές καθόταν και η Μόνικα οπότε του ψυθήρισα στο αυτί. "Πάμε να κάτσουμε όπου θες αλλά όχι δίπλα στην Μόνικα σε παρακαλώ. Εντάξει?"
Α"ναι μωρό μου. Οτιδήποτε θες" είπε και καθώς περνούσαμε μέσα από τον κόσμο για να φτάσουμε σε ένα τραπέζι ακούσαμε τη σπαστική φωνή της κολιτσίδας.Μ"ωπ καλώς τους". Είπε ειρωνικά και ήθελα να την πλακώσω στις μπουνιές, αλλά ο Άρης μάλλον το κατάλαβε και μου κράτησε το χέρι.
Α"τι θες Μόνικα?" Είπε ο Άρης παίρνοντας το λόγο.
Μ"εσένα μωρό μου. Έλα να κάνουμε μία καινούργια αρχή και άσε αυτή τη μισοριξιά μόνη της, να βρει όποιον άλλον θέλει". Εε δεν άντεξα και άρχισα να της τραβάω τα «μαλλιά», γτ αυτά δεν λέγονται μαλλιά που έχει αλλά τρέσες και όλος ο κόσμος που ήταν κοντά ήρθε για να δει το θέαμα. Ένας μάλιστα άρχισε να τραβάει και βίντεο. Ο Άρης με τράβηξε από την κοιλιά για να μπορέσει να με ξεκολλήσει από πάνω από αυτή την ηλίθια που θέλει να λέγεται και κοπέλα. Αν δεν με είχε αρπάξει ο Άρης από πάνω της τώρα δεν θα είχε ούτε μία εξτένσιον για δείγμα. Το σούργελο κατάφερε και μου έκανε και μία μελανιά στο μάγουλο από την μπουνιά που μου έδωσε ενώ ξεμαλλιαζόμασταν. Δεν με ξέρει καλά όμως. Εγώ της έδωσα μία μπουνιά στα δόντια και τώρα το στόμα της είναι κόκκινο από το αίμα που πέφτει. Χα, που θα με πει και μισοριξιά η κατεστραμμένη. Από αυτές τις σκέψεις με έβγαλε ο Άρης.Α"μωρό μου πως είσαι?" Είπε και έπιασε ελάχιστα το μάγουλο μου και εγώ έβγαλα ένα επιφώνημα πόνου.
Β"τώρα είμαι καλύτερα. Άκου εκεί που θα με βάλει και στο στόμα της αυτή η η η.. να μην την χαρακτηρίσω τώρα"
Α"χαίρομαι που είσαι καλύτερα αλλά δεν χρειαζόταν όλο αυτό βρε ομορφιά μου. Τώρα το μαγουλάκι σου έχει γίνει μωβ"
Β"πολύ μωβ?"
Α"νομίζω έχει πρηστεί ελαφρά"
Β"αα τόσο καλά. Μπορείς να πας να ζητήσεις λίγο πάγο από το παιδί εκεί?"
Α"μπα.. πάμε σπίτι μου καλύτερα"
Β" Εντάξει πάμε" είπα και ξεκινήσαμε το δρόμο για το σπίτι του.~...~
Και στοπ. Πως ήταν η μέρα σας σήμερα? Ελπίζω καλά. Εμείς αύριο θα πάμε εκδρομή για την παγκόσμια μέρα αθλητισμού. Αν και είχαμε ήδη πάει περίπατο αλλά εμένα δεν με πειράζει καθόλου αυτό. Σε αυτό το κεφάλαιο είχαμε 2 τραυματισμούς. Χαχα 😂 για να δούμε πως θα είναι την επόμενη μέρα τα κορίτσια μας που θα ξεκινήσουν και κανονικά το σχολείο. Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💘
YOU ARE READING
Εφηβικοί Έρωτες #BWS17
Teen FictionΣτο σχολείο υπάρχει πάντα ένας έφηβος που αγαπάει κάποιον άλλον. Οι πρωταγωνιστές μας γνωρίζονται από το γυμνάσιο και τώρα έχουν φτάσει στην τελευταία σχολική χρονιά και ακόμα δεν έχουν δείξει τα συναισθήματά τους ο ένας στον άλλον. Άραγε θα δείξουν...