Κεφάλαιο 25

1.3K 70 1
                                    

Στη φώτο ο Παύλος

Άγνωστος pov

Υπέροχα σήμερα βάζω σε εφαρμογή το σχέδιο μου. Ώρα να πληρώσουν που μας έχουν όλους γραμμένους. Μόλις φτάσαμε στο σχολείο και το σχέδιο είναι το εξής: αρχικά θα τους πείσουμε να ξανά αρχίσουμε να κάνουμε όλοι μαζί παρέα, ύστερα θα βάλω μία κοπέλα που της αρέσει πολύ ο Άρης να του την πέσει, το ξέρω πως δεν θα υποκείψει κατευθείαν αλλά μόλις δει μία παλιά φωτογραφία της Βάνας να φιλάει το πρώην αγόρι της μάλλον θα υποκείψει. Αν δεν λειτουργήσει αυτό τότε θα βάλω σε εφαρμογή το δεύτερο μέρος του σχεδίου μου το οποίο είναι να δει η Βάνα τον αγαπημένο της Άρη να φιλιέται με την ίδια κοπέλα που προανέφερα πριν. Η τρίτη φάση του σχεδίου είναι να βάλω δύο παιδιά που μου χρωστάνε μια χάρη ο καθένας τους να τους την πέσει ανάλογα το κορίτσι στον Άρη και το αγόρι στην Βάνα να τους βγάλουμε ξεχωριστές φωτογραφίες τον καθένα σε μια άβολη στιγμή και να τους τις στείλουμε στον καθένα ξεχωριστά, να τσακωθούν και έτσι και οι δυο θα ξανά γυρίσουν στις παρέες τους. Τώρα αν δεν πετύχει τίποτα από αυτά δεν ξέρω τι θα κάνω αλλά θα βρω τρόπο να τους χωρίσω. Και αν τελικά με πιάσουν? Θα σταματήσουμε να κάνουμε παρέα οπότε αποφάσισα από την αρχή να μην μπλέξω τους άλλους σε αυτό. Όλα ξεκινούν από σήμερα και για αυτό το σχέδιο θα μπει τώρα σε εφαρμογή. Ξεκινάω.

Άρης pov

Με το που μπήκαμε μέσα χτύπησε κατευθείαν το κουδούνι. Πάλι καλά προλάβαμε να μπούμε, γιατί αλλιώς η ξινή η Παπαγεωργίου (διευθύντρια) δεν θα μας επέτρεπε να πάμε στις τάξεις μας. Ξέρω άλλοι στην θέση μας θα χαίρονταν αλλά εγώ θέλω να περάσω Θεσσαλονίκη ιατρική και δεν θέλω να μείνω από απουσίες στην τελευταία τάξη. Μετά θα μου είναι δύσκολο να περάσω και αυτό δεν το θέλω. Μπήκαμε ο καθένας στο τμήμα του και εγώ μαζί με τον Παύλο και την Βάνα στο δικό μας τμήμα. 1η ώρα είχαμε Μαθηματικά γενικής και εμένα μου αρέσουν πολύ. Στο θρανίο το δικό μου και του Παύλου καθόταν η Μόνικα και ο Παύλος με το που την είδε πήγε και την φίλησε στο στόμα. Ώπα ρε παιδιά πόσα επεισόδια έχω χάσει? Με το που πήγα να ρωτήσω τι παίζεται εδώ την ίδια ακριβώς ερώτηση έκανε και η Βάνα.

Β'' Πότε τα φτιάξατε?''

Π'' Εχθές όταν φύγατε εσείς οι δυο από το μπαρ''

Α'' Μπράβο ρε φίλε χαίρομαι για σένα και την Μόνικα. Εσύ που έλεγες τι μαλακίες είναι οι έρωτες και τώρα σε βλέπω μετά από πάρα πολύ καιρό να τα φτιάχνεις ξανά με κάποια. Πραγματικά χαίρομαι για εσάς''

Μ'' και εγώ χαίρομαι που τα έφτιαξα με το αγόρι που μου άρεσε από το δημοτικό.. χαχα''

Π''Αλήθεια από τότε σου άρεσα? Ρε εγώ είχα πέραση και σε μικρότερες ηλικίες''

Μ'' Ωω σκάσε μωρό μου''

Π'' Τι είπες χρυσό μου?''

Μ''Αυτό που άκουσες αγάπη μου''

Π'' Καλά έχε χάρη που μπήκε ο μαθηματικός αλλιώς θα σου έλεγα εγώ''

Α'' Καλά εμείς πάμε να κάτσουμε μπροστά οκ?''

Π'' Ναι μπρο τα λέμε μετά στο διάλειμμα''

Εγώ με την Βάνα καθίσαμε μπροστά από τα παιδιά και το μάθημα ξεκίνησε.

~...~

Μέχρι την επόμενη φορά 

Kisses Elena  💕😍😈❤😱

Εφηβικοί Έρωτες #BWS17 Where stories live. Discover now