Κεφάλαιο 16

1.4K 89 2
                                    

Βάνας pov
Το έβλεπα στο πρόσωπο του Άρη, είχε τρομοκρατηθεί όπως και εγώ. Στην πόρτα στεκόταν ο Λουκ με πολλά τραύματα στο πρόσωπό και δεν ξέρω και εγώ που αλλού.

Λ"μπ..μπορώ να π..περάσω μ..μέσα?" Είπε τραυλίζοντας και ήταν έτοιμος να πέσει κάτω, αλλά τον βοηθήσαμε και εγώ και ο Άρης να μπει μέσα.
Β"Άρη τι θα κάνουμε?" Είπα όταν μπήκαμε στην κουζίνα για να πάρουμε τον πάγο να τον πάμε στον Λουκ για να μη γίνει χειρότερα το πρόσωπό του.
Α"λέω να του βάλουμε πρώτα τον πάγο και μετά να τον πάμε στο νοσοκομείο με το αυτοκίνητο της μητέρας μου"
Β"καλή ιδέα. Πάω να την ενημερώσω"
Α"άσε πάω εγώ. Εσύ μείνε εδώ με τον Λουκ"
Β"Εντάξει. Θα του βάλω και τον πάγο"
Α"καλά θα κάνεις" είπε και πήγε για να το πει στην μητέρα του, ενώ εγώ πήγα κοντά στον Λουκ και κάθησα δίπλα του βάζοντας του τον πάγο προσεκτικά πάνω στο πρόσωπό του.

Β"πως έγινε αυτό Λουκ?"
Λ"ποιο?"
Β"ποιος σε χτύπησε?"
Λ"ήμουν στο πάρκο μαζί με μία κοπέλα και σηζητούσαμε. Από εκεί που δεν το περιμέναμε εμφανίστηκαν δύο τύποι που ήταν σαν ντούκι και άρχισαν να χτυπάνε την κοπέλα. Εγώ δεν μπορούσα να μείνω άπραγος και για αυτό κατέληξα έτσι. Όμως και εκείνοι δεν έφαγαν λίγες. Και τώρα η κοπέλα είναι ασφαλής και σπίτι της"
Β"πότε συνέβησαν όλα αυτά και που ακριβώς σε χτύπησαν?"
Λ"πριν μία ώρα. Εκτός από το πρόσωπό μου με χτύπησαν στα πλευρά και στην κοιλιά μου"
Β"πονάς πολύ?" Είπα και άγγιξα όσο πιο απαλά μπορούσα τα σημεία που ανέφερε.
Λ"αρκετά" είπε και μπήκε μέσα ο Άρης.
Α"Βάνα είπα στη μητέρα μου τι έγινε και θα μας πάει εκείνη"
Λ"που θα πάτε?"
Α"εσένα στο νοσοκομείο"
Λ"δεν χρειάζεται" είπε. Πήγε να σηκωθεί αλλά δεν τα κατάφερε, γτ έκανε μία απότομη κίνηση και έβγαλε έναν μορφασμό από τον πόνο.
Β"θα σε πάμε και δεν ακούω κουβέντα". Αλήθεια που ήξερε που ήταν το σπίτι του Άρη? Αφού δεν συμπαθεί ο ένας τον άλλον, πως? Από τις σκέψεις μου με έβγαλε η κυρία Εύη.

Ε"πάμε γρήγορα". Εγώ και ο Άρης τον μεταφέραμε μέχρι το αυτοκίνητο και καθήσαμε και οι τρεις στα πίσω καθίσματα. Η κυρία Εύη οδήγησε όσο πιο γρήγορα μπορούσε μέχρι το νοσοκομείο και ύστερα μόλις μπήκαμε μέσα ειδοποίησαμε μία νοσοκόμα και έβαλαν τον Λουκ σε ένα φορείο. Αυτή η βραδιά προβλέπεται μεγάλη.

~...~
Σορρυ που είναι μικρό αλλά δεν είχα πολύ έμπνευση. Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena 💘💕

Εφηβικοί Έρωτες #BWS17 Where stories live. Discover now