Κεφάλαιο 39

1.3K 69 4
                                    

Άρης pov
Επιτέλους πάμε διακοπές. Δεν το πιστεύω. Τελειώσαμε τις πανελλήνιες και τώρα είμαστε ελεύθεροι για το καλοκαίρι τουλάχιστον. Είμαι σίγουρος θα έχω πάει αρκετά καλά για να περάσω Αθήνα. Το ίδιο και η Βάνα. Θα τα έχει πάει υπέροχα μιας και διάβαζε πάρα πολύ. Κανονίσαμε να πάμε διακοπές στη Γαλλία για 1 μήνα. Πάλι καλά που συμφώνησαν οι γονείς μου σε αυτό. Επίσης σκέφτομαι να της πω να ζήσουμε μαζί αν περάσουμε Αθήνα, αλλά αυτό θα γίνει μόλις γυρίσουμε από τις διακοπές μας.

Β"Τι σκέφτεσαι Άρη μου?"
Α"Διάφορα, αλλά το κυριότερο που σκέφτομαι είναι η έκπληξη που σου έχω ετοιμάσει για όταν θα γυρίσουμε από τις διακοπές"
Β"Πες μου, πες μου. Σε παρακαλώ μωρό μου"
Α"Όχι δεν σου λέω γτ δεν είναι σίγουρο"
Β"Φφ καλά. Αγάπη μου? Αρούλη μου? Μωρό μου?"
Α"Ωχ τι θες? Για να με λες εσύ με όλα αυτά τα παρατσούκλια σημαίνει πως κάτι θες"
Β"Ναι θέλω. Θα μου πάρεις ένα παγωτό?"
Α"Θα σου πάρω μόνο και μόνο για να μην μείνει νυστική η κόρη μου"
Β"Η κόρη σου? Και που ξέρεις ότι δεν είναι γιος?"
Α"Το νιώθω αγάπη μου. Πάμε τώρα να φας"
Β"Γιούπι. Ελπίζω να μην ξέχασες ότι σε 1 ώρα έχουμε τον υπέρυχο έτσι?"
Α"Εγώ να ξεχάσω τον υπέρυχο του παιδιού μου? Ποτέ". Ας μην λέω μεγάλα λόγια όμως γτ όντως το ξέχασα.
Β"Έτσι μπράβο το αγόρι μου. Πάμε για φαΐ τώρα" είπε και μου έδωσε 1 παθιασμένο φιλί. Πήγαμε φάγαμε το παγωτό και ύστερα από 45 λεπτά αρχίσαμε να πηγαίνουμε προς την γυναικολόγο για τον υπέρυχο της Βάνας.
Γυν(αικολόγος)"Κάθισε εδώ κοπέλα μου" της είπε και η Βάνα κάθισε. "Λοιπόν θα σου βάλω τζελ αλλά θα είναι λίγο παγωμένο". Η Βάνα έγνεψε θετικά. Η κοπέλα άρχισε να κουνάει το μηχάνημα και στην οθόνη έδειχνε δύο μικρά πλασματάκια. Εγώ άρχισα να χαμογελάω από ευτυχία και έπεσαν από τα μάτια μου δάκρυα χαράς. Δεν το πιστεύω ότι σε 5 μήνες θα γίνω μπαμπάς σε δύο μικρά πλασματάκια.
Α"Αυτά είναι δίδυμα?"
Γυν"Ναι το βρήκες" είπε και έβγαλε το μηχάνημα πάνω από την κοιλιά της και της έδωσε μία χαρτοπετσέτα για να σκουπιστεί. "Το ένα είναι αγοράκι και το άλλο κοριτσάκι να σας ζήσουν"
Α&Β"Ευχαριστούμε" είπαμε και φύγαμε.
Β"Δεν το πιστεύω είναι δίδυμα"
Α"Ούτε εγώ το πιστεύω" είπα και περπατήσαμε ώσπου φτάσαμε σπίτι. Αρχίσαμε να βάζουμε τα ρούχα στις βαλίτσες μας, γτ αύριο φεύγαμε για διακοπές. Πήραμε και τα παιδιά και είπαμε να έρθουν από εδώ να δούμε ταινία και να τους ανακοινώσουμε τα νέα. Ύστερα από λίγα λεπτά άρχιζαν να μας χτυπάνε το κουδούνι και τους ανοίξαμε. Τους ανακοινώσαμε τα νέα και όλοι είχαν σοκαριστεί όπως και εμείς όταν το καταλάβαμε. Στην συνέχεια βάλαμε και είδαμε το Ouija και για μένα είχε σε κάποια σημεία τόση πολύ πλάκα αλλά για τους υπόλοιπους όχι. Προτείναμε σε όλους να μείνουν εδώ απόψε και εκείνοι δέχτηκαν, όμως άρχισαν να φεύγουν για να φέρουν εδώ τα πράγματά τους.

~Την επόμενη μέρα~
Σηκωθήκαμε όλοι λόγω του ξυπνητηριού και πήραμε ο καθένας από λίγα πράγματα και μπήκαμε στα αμάξια μας ώσπου φτάσαμε στο αεροδρόμιο. Πήγαμε στην αναμονή και μόλις έφτασε η σειρά μας τσέκαραν τα εισητήριά μας και τις ταυτότητες όπως επίσης και τα διαβατήριά μας. Μας είπαν επίσης να τοποθετήσουμε τις βαλίτσες μας επάνω στο στριφογυριστό πράγμα για να μεταφερθούν στο αεροπλάνο. Επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο και εκεί μας πήρε ο ύπνος μέχρι που φτάσαμε. Κατεβήκαμε, πήραμε τις βαλίτσες και αρχίσαμε να κατευθυνόμαστε εκεί που είναι τα ταξί. Πήραμε 2 και ύστερα από λίγο φτάσαμε στο ξενοδοχείο του Παρισιού. Πληρώσαμε και ανέβηκε ο καθένας στο δωμάτιο που είχε κλείσει. Ύστερα εμένα και την Βάνα μας ξαναπήρε ο ύπνος.

~…~
#teammpoui
Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena <3
Το επόμενο κεφ είναι ο επίλογος <3

Εφηβικοί Έρωτες #BWS17 Where stories live. Discover now