Κεφάλαιο 30

1.1K 74 3
                                    

[Α/Ν διαβάστε από κάτω στο τέλος του κεφαλαίου είναι σημαντικό]

Άρης pov

Δεν το εννοούσα έτσι όπως ακούστηκε. Εννοείται πως την εμπιστεύομαι αλλιώς δεν θα καθόμουν να ψάξω για το ποιος έστειλε αυτό το άθλιο μήνυμα. Πραγματικά δεν θα καθόμουν να το ψάξω αν ήταν για κάποια άλλη. Έτσι άρχισα και εγώ και η Αγγελική να την κυνηγάμε από πίσω για να την προλάβουμε, αλλά δεν την βρίσκαμε. Δεν ήξερα τι να κάνω και δεν ήθελα να τσακωθούμε, αλλά επίσης δεν ήξερα αν θα καταφέρω να την βρω γρήγορα. Η Αγγελική μου είπε να την πάρω τηλέφωνο αλλά δεν ξέρω αν θα το σηκώσει. Εγώ θα κάνω την προσπάθειά μου πάντως. Ένα χτύπημα, δύο χτυπήματα, τρία χτυπήματα δεν το σηκώνει όμως. 

Α'' Αγγελική μπορείς να την πάρεις εσύ τηλέφωνο? Δεν ξέρω αν δεν το σηκώνει από πείσμα ή αν έγινε κάτι άλλο''

Αγγ'' Ναι θα την πάρω και εγώ. Θα μου δώσεις το νούμερό της?''

Α'' Σε ευχαριστώ πολύ. Ναι στο δίνω. Είναι 69...''

Αγγ'' Ωραία περίμενε λίγο χτυπάει''

Α'' Ναι περιμένω αλλά και σε εμένα χτύπαγε όμως δεν απάνταγε''

Αγγ'' Το σήκωσε.. Βάνα εσύ?.. Απάντησέ μου.. Ποιος είσαι εσύ?.. Εντάξει θα του το πω''

Α'' Ποιος ήταν Αγγελική?''

Αγγ'' Πάντως δεν ήταν η Βάνα. Ήταν ένας τύπος που λέει πως την βρήκε στον δρόμο και την κρατάει μέχρι να του δώσεις τα λεφτά που θα στείλει αργότερα στο κινητό μου. Αν δεν το κάνεις λέει η μικρή θα πάθει άσχημα πράγματα ''

Α'' Αα τον μπάσταρδο αν τον βρω μπροστά μου θα φροντίσω εγώ ο ίδιος να πεθάνει από τα ίδια μου τα χέρια. Δεν θα τον αφήσω να δει το επόμενο φως της μέρας''

Αγγ" Δεν νομίζω να της κάνει κακό πάντως αν όντως θέλει τα χρήματα"

Α"Έχεις δίκαιο αλλά και πάλι αν δω έστω και μία γρατζουνιά πάνω της αυτός ο μπάσταρδος θα βλέπει τα ραδίκια ανάποδα την αμέσως επόμενη στιγμή"

Αγγ"Έχεις δίκαιο"

Α"Σου είπε τι ώρα θα σε πάρει και σε ποιο σήμειο θέλει τα χρήματα και πόσα είναι αυτά?"

Αγγ" Είπε ότι θα ξανακαλέσει το απόγευμα δεν είπε το σημείο αλλά είπε ότι θέλει 1.000.000.000€"

Α"θα τον σκοτώσω" είπα και περίμενα μέχρι το απόγευμα στο σπίτι μου μαζί με την Αγγελική προσπαθώντας να εντοπίσουμε το σήμα του κινητού της Βάνας αλλά μάταια τα είχε απενεργοποιήσει ο μπάσταρδος.

~…~
Τελικά σκέφτηκα να το κάνω έτσι. Δεν είχε τσακωμό αλλά απαγωγή της Βάνας. Αυτό λέτε να έχει κάποια σχέση με τον άγνωστο? Επίσης μην είστε ghost readers γτ πιστεύω πως έτσι η ιστορία μου είναι χάλια και δεν θα ξέρω αν θα πρέπει να την διορθώσω ή αν θα πρέπει να την σταματήσω εδώ. Επίσης κάντε σχόλια γτ μου αρέσει να σας απαντάω. Αυτά είχα να πω. Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena <3

Εφηβικοί Έρωτες #BWS17 Where stories live. Discover now