Κεφάλαιο 37

1.1K 69 0
                                    

Βάνας pov
Όταν φτάσουμε σπίτι του θα πρέπει να του πω για το μικρό μου μυστικό. Δεν ξέρω άμα θα το θέλει αλλά εγώ όπως και να έχει θα το κρατήσω. Ναι καλά καταλάβατε. Είμαι έγκυος εδώ και 2 εβδομάδες στο παιδί του. Ούτε εγώ το πίστευα όταν το άκουσα αυτό εχθες μα αυτή είναι η αλήθεια και έχω ήδη αρχίσει να λατρεύω την ιδέα του να κάνω παιδί με τον άνθρωπο που αγαπώ. Άλλωστε αυτό δεν είναι κακό. Τώρα είμαστε στο αυτοκίνητο και φτάσαμε στο σπίτι του. Κατεβαίνουμε εγώ και ο Άρης ενώ η κ.Εύη παρκάρει στην αυλή του σπιτιού τους. Μπαίνουμε μέσα και εγώ πηγαίνω και κάθομαι κατευθείαν στον καναπέ, ενώ ο Άρης στέκεται όρθιος με σταυρωμένα τα χέρια περιμένοντας να του πω αυτό που δεν του είπα στο νοσοκομείο.

Α"Λοιπόν τι είναι αυτό το τόσο σημαντικό που δεν μπορούσες να μου πεις στο νοσοκομείο?". Ξεροκαταπίνω αργά και λέω ψυθιριστά και γρήγορα
Β"Είμαιέγκυος"
Α"Τι? Πες το λίγο πιο δυνατά και πιο αργά αυτό που είπες τώρα για να το ακούσω και να το καταλάβω"
Β"Είμαι έγκυος" είπα και έσκυψα το κεφάλι βουρκώνοντας. Εκείνος ήρθε πιο κοντά μου σηκώνοντάς μου το πηγούνι για να μπορεί να με κοιτάζει και σκούπισε μερικά δάκρυα που μου είχαν ξεφύγει. Το πρόσωπό του ήταν σοκαρισμένο και ύστερα από λίγα δεύτερα άρχιζε να σχηματίζει ένα χαμόγελο ικανοποίησης. Εγώ νόμιζα πως θα το είχε πάρει στραβά ενώ στην πραγματικότητα έκανε το ακριβώς αντίθετο. Με σήκωσε στα χέρια του και άρχισε να με στριφογυρίζει λέγοντας
Α"Θα γίνω μπαμπάς. Θα γίνω μπαμπάς". Έμοιαζε με ένα ευτυχισμένο παιδί που του είχαν φέρει παγωτό με την αγαπημένη του γεύση, ενώ εγώ από την άλλη είχα αρχίσει να ανακατεύομαι με τις τόσες σφούρες που με έκανε.
Β"Άρη σε παρακαλώ άσε με κάτω θέλω να πάω τουαλέτα"
Α"Δεν μπορείς να κρατηθείς λίγο ακόμα για χάρη μου?"
Β"Όχι γτ θέλω να ξεράσω" είπα και με άφησε κάτω, ενώ εγώ έτρεξα γρήγορα προς την τουαλέτα. Ένιωσα κάποιον από πίσω μου να μου κρατάει τα μαλλιά για να μην τα γεμίσω και αυτά με εμετό και μόλις τελείωσε όλη αυτή η κατάσταση είπα στον Άρη.

Β"Μωρό μου αν αηδιάζεις μη μένεις εδώ"
Α"Δεν αηδιάζω μάτια μου άλλωστε αυτά είναι φυσιολογικά να συμβαίνουν μιας και είσαι έγκυος. Στο δικό μας παιδί". Το τελευταίο το είπε ψυθιριστά λες και δεν μπορούσε να το πιστέψει ακόμα.
Β"Δηλαδή θα το μεγαλώσουμε μαζί το μωρό μας?"
Α"Εε ναι. Γτ με ποιον θες να το μεγαλώσεις μωρό μου?"
Β"Μαζί σου μάτια μου. Μόνο μαζί σου"είπα και από τώρα άρχισα να νιώθω ακόμα πιο σίγουρη και πιο χαρούμενη με αυτό το παιδί μέσα μου. Θα το αγαπώ για πάντα.

~…~
#teammpoui
Μέχρι την επόμενη φορά.
Kisses Elena <3

Εφηβικοί Έρωτες #BWS17 Where stories live. Discover now