Chapter 1: Meet Her

245 6 0
                                    

Chpter 1: Meet Her

"Why can't you let me live a normal life for just a year?!!!"galit na sigaw ko sa kaharap ko.

"You will do what I say. and I say NO!" pagmamatigas niya.

Di ko na nakayanan ang sama ng loob ko at napaluhod nalang ako sa sahig at humagulhol.

"Why can't you set me free?! *sob* it's just a year! I... I pra... promise, I will not gonna try to escape again... Just let me have a normal life... A nor... normal teenage life! *sob* I'm just 16 for pete's sake! I never have time for myself! Just because of your stupid daughter who happened to be my goddamn sister... fvck it!

"*pabulong* how I wish to be just another person much better than I am right now!!" ako.

How did I end in this such miserable life...!!! Arghhhh!!!

"I will only allow you if you came back to the Philippines and watch her everytime... you know I have eyes on you.. *smirk*" siya.

Sino bah siya? Siya lang naman ang pinakaDEMONYO kong AMA.

"You were never been a good FATHER to me------" di ko na naituloy pa ang sasabihin ko dahil siya na mismo ang tumapos sa dapat kong sabihin.

"AND NEVER WILL BE!" Siya. Walanghiya siya!

"When will you accept me as your ORIGINAL DAUGHTER?!" pasigaw na bwelta ko sa kanya.

"Your not my daughter so why bother to accept you as mine when your NOT!!" siya sabay talikod.

Ang sakit makitang ang isa sa pamilya mong hindi ka tanggap lalo pa't sarili mo itong ama.

"btw, the EMPRESSES are coming with you...

"Baka pumalpak ka  nanaman... Once failure is enough...*smirk*"alam kong ngumisi siya kahit nakatalikod na siya.

Isa siyang DEMONYO!

He never call me EMPRESS.

It is disrespectful or shameful when calling your second name for my family. Don't know why but that's what I've told about... And he calls me by my second name, JANE. He's shameful of me, since my mom was gone.

I'm EMPRESS JANE CAITH YOUNG!

HIS ONE AND ONLY UNICA HIJA!

Hindi yung BASTARDONG IMPOSTOR  na anak ng malandi nyang asawa.

Magsama na sana sila sa impyerno...

**********

so lame! Yeah, I know. Aish... Mas gagalingan ko pa sa susunod. Hope you like it. Welce to my first ever story na naisulat dito sa wattpad guys. lovelots minna. Kon ni chiwa minna. ❤😘

Mr. Gangster Finally Find His Match (Her Beloved One)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon