Chapter 10: You're Unbelievable...!!
Khryst's POV
kyaaaahhh!!!! Aheheheh... First time kong magka POV.. Thanks Ms. A... (a/n: welcome)
btw... Hi mga readers... I'm Khryst Laine(pronounce as Leyan).. 17 y/o... I'm rich. Heiress of Laine Corp. Pretty. Cute. Charming. Cute. Sexy. And cute.. Heheh.
(a/n: weh? Cute daw? Puro magaganda lang ata sinabi mo? Wala ka bang flaws?)
che.... Syempre meron... Ok.. I'm a gangster and an assasin.. But we only kill BAD people... Take note.. Bad people lang ok...? As a gangster naman.. Member ako ng top one gang in the whole world.. I'm known as Green Poison Empress. Rank 5.. At ang pinakachearful sa gang... Heheh...
Narito kami ngayon sa school... Papasok na sa first sched namin... At nagbabakasakaling mahanap namin siya dito.. Hai.. Kawawa naman si best friend.. Lagi nalang siyang mali sa paningin ng dad niya... Tsk tsk tsk...
Gracey's POV
I'm Gracey Lhei Suarez. 17 y/o... (well. All of us are 17 except Empress.. She's only 16 y/o... Yeah.. She's the youngest but the strongest) rich. I own 5 malls given by Empress from her own pocket. Beautiful. Sexy. And Hot... I'm an orphan. Actually kinupkop ako ni Empress pero nalaman ng ama niya kaya pinatrabaho ako sa Dark A Organization. An organization of assassins. I'm also a gangster. I'm called Red stone Empress. Rank 3 in The Empresses Gang. The silent type...
Nasan na kaya si Empress? Baka hanapin siya ni Boss V. Baka akalain nito na tumakbo na siya at hindi na babalik... (Bakit kase mas pabor pa ito sa bastarda nitong anak... Na mas magaling pang umarte kay Rish.... I wish I can just kill that b*tch... But I can't she's his 'princess'. Note the sarcasm... )Baka mapahamak lang sya... Alam kong kaya nitong patayin ang sarili niyang anak dahil lng sa isang pagkakamali nito 3 years ago.. Its a long time ago and she's too young that time... Tsk.... I know I'm acting weird but it's my secret best friend we're talking about... Hindi man ako ang bestfriend niya sa gang kapag maraming tao... Kahit nga ang gang lang ang kasama nya eh.. Pero pag kaming dalawa lang I'm her comfort zone... Her crying shoulder.. I saw her cry lots of time... I know her secrets... We're like sisters... I wish I had a sister like her...
Before my POV ends.. I want to share a little secret.. Purple Eyed Empress is Empress, I mean, Empress Jane Young.. But problem is she doesn't know that.. She has this split personality... I don't know but something triggers her to split.. She can't control herself yet her senses are still on... Then after the fight she'll not remember anything... She's taking something to stop that because anytime, anywhere she might be attacked... Good thing she invented a cure... I mean hindi naman talaga gamot na gumagaling ka, yung parang, to stop the possibility na mawalan nanaman siya ng kontrol... We also have syringe just in case...
Kimberly's POV
Kimberly Ann Zamora here.. 17. Sexy, beautiful, hot and rich... About my family? Its not yet time to tell you guys... Also a gangster and an assassin... Member of The Empresses. Code name is Pink Phantom Empress... Rank 2... The mysterious type in the gang... Well not literally... Empress is the most mysterious in all of us...
Rish's POV
anyonghaseo readers... I'm Rish Pasqual. 17 y/o. Rich... Owner of Pasqual Recording Companies... I'm gorgeous, beautiful, lovable, and MAARTE... Yeah... I know.... Pinapangalandakan ko talaga... But hell do I care... Lumalabas lang naman ang pagiging maarte ko at pagiging b*tch kung ganun ka rin sakin eh... Same as others.. Di ko na uulitin kase lahat sila pinangalandakan na na mamamatay tao kami... Well, mga masasama lang naman... I'm part of The Empresses. My code name is Blue Mist Empress... Rank 4... The playgirl... Hahah.. 'cause I don't take relationships seriously.... For me boys are just my toys... Psh... Naglalakad na kami papuntang classroom para doon nalang hintayin si Empress.. Ewan ko ba kung saan na naman nagsususuot yung pinsan kong yun.... Yeah... Pinsan ko siya both in mothers' side...
BINABASA MO ANG
Mr. Gangster Finally Find His Match (Her Beloved One)
ActionThis is a story of a boy and girl who happened to be rivals..... Prince Samuel Jay Guevarra.... The Guy who hated her.... Empress Jane Caith Young..... The Gal who's lots of names and the one he'll love.... But what if he founds out something about...