ברגע שזה התחיל הבנתי שזה חלום, עמדתי מהצד והסתכלתי על ארבע בנות ובן עומדים מול נער ונערה שכנראה היו תאומים.
מצד אחד עמדו הנערה הג'ינג'ית, נערה עם שיער מתולתל בצבע חום בהיר (הרבה יותר משלי) ועוד נערה עם שיער שחור ארוך שנראתה סינית, הבן היה בלונדיני והאחרונה בשורה הייתה טוב אני. זה היה מוזר להסתכל על עצמי מהצד אז העברתי את המבט שלי לשני הנערים האחרים, לשניהם היה שיער חום ועיניים ירוקות (תתמודדי אנני) .
כל האנשים מה חלום סקרו את האנשים מהצד השני.
הנערה שעמדה מנגד חייכה חיוך מתנשא והנער לידה נראה כאילו אם יכל העדיף להיות במקום אחר למרות שניסה להסוות את זה.
אני מהחלום סרקה את הנערה ועברה לנער, בשלב מסויים קפאתי או שהיא קפאה איך לעזאזל מתייחסים לעצמך??
אני מהחלום לקחה צעד אחורה הסתובבה והחלה לרוץ, כל מי שהיה בצד שלי הסתכל עלי במבט של 'מה יש לה עכשיו? ' הנערה מהצד השני גיחחה והנער נראה כאילו הוא רוצה לרוץ אחרי, אחותו כנראה שמה לב לזה ותקעה בו מרפק ופה התעוררתי.
ברגע שהתעוררתי שמעתי צרחות שמחה, אז מסתבר שאנחנו הולכים להגן על להקה שהיא בעצם כמה חצויים רומאים בזמן הופעה והשאר ממש התלהבו מזה.
בקיצור אחרי שנכנסנו הכרנו עוד שלוש חצויות בשם ורד מיטל ואמה. אמה הייתה בת אפולו (מה שגרם לעוד כאב ראש) ורד ומיטל היו בנות אתנה.
בשלב מסויים עלינו על הבמה והתחלנו להילחם במפלצות.
בזמן הקרב חטפתי נשיכה מרפיה, שריטה מגורגונה ואגרוף בבטן מקיקלופ שכמעט גרם לי להקיא. אחרי שכל המפלצות חוסלו וחלקנו נראו נורא (לילי ועמית נראו כאילו הן תכף מתעלפות), חברי הלהקה ירדו מהבמה ואמרו תודה, הם שאלו מי ההורה האלוהי של כל אחד ושאמרתי את שלי הם טיפה התרחקו.
ואז לילי התעלפה. סחבנו (יותר נכון מייקל וטום על אלונקה מאולתרת) את לילי לאזור פתוח והקמנו את המחנה.
המשמרת שלי הייתה שנייה אז בכלל לא ניסיתי להירדם.
הוצאתי את הנייד מהתיק ופתחתי אותו, חיכתה לי הודעה מג'ון שאמרה 'בנות אפרודיטה הצליחו לחטוף לי את הטלפון, חטפתי אותו חזרה אבל אני לא יודע מה הם הספיקו לראות. ראי הוזהרת' גיחכתי לנוסח ההודעה אבל הגבתי ב'בסדר' פשוט.
הגיע התור שלי לשמור ולילי עוד לא התעוררה, שהסתכלתי עליה הרגשתי מין צינה קלה הבנתי שזה אומר שהיא על הגבול וההיגיון הבריא אמר לי שזה כנראה בין חיים ומוות אבל לא באמת יכולתי לעשות הרבה אז פשוט ישבתי שם.
היד התחילה להציק לי ונזכרתי שלא טיפלתי בנשיכה ובשריטה. הוצאתי את אחת מעוגיות האמברוסיה ושברתי אותה לכמה חתיכות ואכלתי את הקטנה ביותר.
בשלב מסויים, החליפו אותי והלכתי לישון.
זה לא נמשך להרבה זמן.
כמה זמן אחר כך עידן העיר את כולנו ואמר שללילי תקועה קרן בבטן, וילדי אפולו נכנסו לפעולה.אני כותבת פרקים קצרים כי אני עצלנית ואין לי כוח לכתוב. ואין לי רעיון לשם של הפרק.