ישבתי על המדרגות ושתי בנות ניגשו אלי.
הראשונה הייתה בגובה ממוצע עם שיער חום זהוב ועניים חומות בהירות. היא הציגה את עצמה "היי אני שני ביתן אפרודיטה. זאת לילי מפוסידון. מי את?"
"יוני לא יודעת מאיזה ביתן ומה יש לכולם מלהגיד שם וביתן אי אפשר להכיר בשם כמו אנשים נורמליים?"
שני צחקה "אבל אנחנו לא נורמליים אנחנו חצויים! את צריכה לראות מה הבנים מביתן אפולו שרים!"
לילי הפנתה את מבט שואל לשני "איך את יודעת את זה?"
שני התחמקה "אז עשית כבר סיור במחנה?"
"כן סאני עשתה לי סיור"
"אז אני אכיר לך אנשים. אני משדכת אנשים במכנה"
"בבקשה לא" ביקשתי.
היא תפסה לי במפרק הזרוע ומשכה אותי "בואי יהיה כיף". לילי צחקה לצידה ואמרה "נכון, קדימה שני בואי נמצא לה מישהו".
מה יש לאנשים פה מלגרור אותי?!?
"טוב אז שם יש את שון שהוא חבר של סאני, ג'וני חבר שלי, טל חבר של בל אולי תכירי אותה אחר כך, יושב איתם ג'ון הוא מביתן הקטה.תאמיני לי אני יכולה למצוא שידוך לכל אחד ואת תתאימי לו והוא לך"
אני יום אחד במחנה המטורף הזה וכבר מנסים לשדך לי מישהו ואני רבה עם אנשים, ועוד יש את המדורה הערב!
"טוב יוני אני מציגה אותך!" שני אמרה נרגשת כולה.
"מה? לאא" אבל שני כבר התקדמה לקבוצת הבנים.
"תכירו זה יוני אמרה והצביעה אלי.
הורדתי את הראש במעין מחוות כניעה ונתתי לשיער המתולתל שלי להסתיר את פני וגררתי רגליים לכיוון שני.
נאנחתי ,הרמתי את הראש. "היי".
"טוב יוני זה שון חבר של סאני,ג'וני חבר שלי,טל חבר של בל וזה ג'ון מביתן הקטה"
"יהיה נחמד אם תציגי את כולם בשמות ולא במצב היחסים שלהם" אמר ג'ון וגיחך.
הסתכלתי עליו. הוא היה נער יחסית גבוהה עם שיער שחור הוא היה טיפה שזוף והיו לו חומות. הוא נראה טוב. אי אפשר להגיד שלא, אבל לא הייתי אומרת את זה בקול רם.
קלטתי שהוא מסתכל אלי וברגע שעינינו נפגשו הוא חייך. חייכתי חזרה.
"טוב המדורה מתחילה" הכריז אחד הבנים.
כולם התקדמו למדורה. חיכיתי כמה דקות בתירוץ של לקשור שרוכים ואמרתי להם להתקדם. מה קרה פה עכשיו? היו המחשבות שלי. זה היום המטורף בחיי,קול בראשי גיחך את לא פה שלוש שעות אם זה המטורף של עכשיו מה יהיה מחר. התקדמתי לכיוון המדורה מצאתי מקום חשוך ליד אחד מגרמי הספסלים לעמוד בו.
ידעתי שיציגו אותי תכף אבל אני מעדיפה לא להיראות עד אז.
מסביב למדורה התמלא. ונחשו מי קיבלה תשומת לב לא נחוצה משלד מעופף מפגר מעל ראשה?