לפני הפרק כמה הודעות:
1. אני לא זוכרת מי אלה היו במרפאה אבל נראה לי שזה הייתה בל. בל אם זה לא אל תהרגי אותי אני לא זוכרת.
2. מזכירה מהפרק הקודם לא יהיו פה שום 'אוו יוני' ודברים בסגנון, אני אודה לכם מאוד.בל והחבר שלה (טל) נכנסו פנימה. בל כנראה נפצעה ממשהו כי היא הייתה חיוורת (לבל: קילל מי לאטר) והיה לה דם על הרגל.
וויל טיפל בה ובשלב מסוים יצא.
אז בשלב מסוים (שני לא לרצוח אותי. אני הולכת ומסתבכת פה) שני שלחה לי הודעה לצלם אותם.
צילמתי והם בדיוק התנשקו (בל אמרתי תהרגי אותי אחר כך!).
ובל קלטה אותי אז ברחתי מהמרפאה. ואז טל רדף אחרי. בשלב מסויים לא שמעתי את טל יותר והסתובבתי. הוא נתקע במשהו בלתי נראה, מהצד ראיתי את ג'ון רץ לעברי וצוחק.
מסתבר שהוא הכין קיר בלתי נראה קטן.
ואז בל יצאה מהמרפאה. והתחלתי לברוח שוב. אוקי שלא תבינו לא נכון, בל מפחידה! ראיתי אותה מקפיאה את עידו פעם אחת וזה לא נראה כיף במיוחד.
ג'ון רץ לידי ובשנייה שנכנסנו ליער הוא מילמל משהו ובל התנגשה בקיר בלתי נראה.
אני המשכתי לרוץ.
רצנו עד שעברנו לצד השני של האגם. התיישבתי ליד עץ והתנשפתי. זה נקודה לציין שאני לא החצויה הכי ספורטיבית בעולם.
ג'ון נשכב על הדשא והתנשף גם הוא.
כנראה נרדמתי, כי אני זוכרת שפתחתי את העיניים והפרצוף של וויל היה מולי. מרוב הפתעה אני אהה.. קצת זרקתי אותו לנהר.
"זהו זה נמאס לי! את משוחררת מהמרפאה!"
לא הספקתי להגיב והוא הלך.
ג'ון עוד שכב על הדשא וחיוך מגחך ומעצבן מאוד אני אציין על פניו.
"אוי תסתום!" אמרתי לו והושטתי לו יד לעזור לו לקום.
הוא נעזר ביד שלי לקום. היינו פנים פנים והוא התכופף ונישק אותי. אני התרחקתי מימנו אחרי כמה שניות. הסתכלתי אליו בתדהמה ואהה..אהה.. קצת ברחתי משם.
(לא יהיו פה שום 'אווו')
......................................😶.............................
כן. אם תצטרכו אותי אני בורחת מכם.