Hoofdstuk 33.

200 16 39
                                    

Lindy

Ongeveer 3 jaar later.

Ik had alles waar ik van droomde. Een eigen manege. Een man. Kinderen. Ik was zo gelukkig en te druk bezig met mijn drukke leven dat ik veel mensen vergat.

Enzo werd verleden tijd. En is nog steeds verleden tijd.

Enzo

Ik staarde naar haar brief. Die ze maanden geleden naar me had geschreven. En het was ook gelijk de laatste die ze me ooit had geschreven.

Ze schreef dat ze me binnenkort weer graag wou zien en dat ze niet kon wachten totdat ze mij weer in haar armen kon sluiten.

Tranen prikten achter mijn ogen. Dat was nu verleden tijd. Ze had een ander gevonden. Er kinderen mee gekregen. Een gezinsleven mee gesticht. Een eigen manege mee begonnen. Ze had alles waar ze van droomde.

Ze was gelukkig. Dat was toch wat ik altijd al wilde? Dat ze gelukkig was? Ja, dat wilde ik. Maar, ik hoopte stiekem dat ze gelukkig zou worden met mij.

1 jaar later.

Ik zat samen met mijn zwangere vrouw, Lana, naar het nieuws van acht uur in de avond te kijken. Beide zaten we knus op de bank tegen elkaar aan. Aandachtig keek ik naar de televisie.

"Één van de top vrouwelijke ruiters, Lindy Bendt, is te komen overlijden. Een tragisch ongeluk met één van haar beste paarden tijdens een springwedstrijd...-"

Alles om me heen vervaagde. Tranen begonnen als wespen achter mijn ogen te steken. Ik stond op en sloeg met mijn vuist tegen de muur.

Dit kon niet waar zijn.

---

Een kort maar krachtig hoofdstuk;

Het einde van Festero 3. Maar, tegelijkertijd ook het einde van deze serie. Wat vrij logisch is.

Ik wil iedereen bedanken die deze hele serie heeft gelezen. <3

Ik wil even terug blikken naar januari 2015. Daar begon het. In die maand ben ik aan Festero begonnen. Het is natuurlijk niet voor jullie bijzonder, maar voor mij stiekem wel. Het eerste deel van Festero was mijn allereerste verhaal op Wattpad. En met dit verhaal ben ik zoveel beter geworden. Ik heb genoten om deze serie te schrijven. Om alle personages in hun eigen manier naar voren te brengen.

En ik wil een hele, dikke, vette, lieve shoutout geven naar Overhoop !

Je hebt me erg geholpen. Vooral toen we beide net met Wattpad begonnen. Dat waren nog eens goede tijden. Dank je wel, echt waar.

X Caitlin

Laat een reactie achter wat je ervan vond <3

Festero 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu