Selamünaleyküm kardeşlerim. Sayeseverler olarak çoğalıyoruz elhamdülillah. Saye hepimizi barındıran bir gölgedir. Bu kitap hepimizin. O güzel ilgiyi gösterdiğiniz için çok teşekkürlerimi sunuyorum. Kitap tanıtım videomuz ilk bölümde bulunmaktadır. Yeni bölümü çok kısa bir sürede yazmadım farkındayım fakat okulların açılması hayatımdaki yoğunluk derken ancak bugüne yetiştirebildim.
Bölümlerimizde adını sıkça duyduğumuz karakterimiz Yiğit için hafızamızda daha iyi canlanması adına ünlü bir isim düşündüm. Akın akınözü
Kitabımız için bir instagram ve facebook sayfası açtım. İnstagram adresi; sayewattpad Facebook sayfası ise Saye/Wattpad olarak geçiyor.
Bölümlerin okunma sayıları gayet iyi fakat oy ve yorum sayıları özellikle de yorum sayısı çok az. Sizden ricam, pasajlara ve beğendiğiniz kısımlara bolca yorum ve eleştirinizi eklemenizdir.
Bölümü yorumlamayı, oy vermeyi ve beni takip etmeyi unutmayın. Sevgilerimle! 29.09.16
...
"Çok güzelsin saye" dedi gözlerini kısarak. Gülümsüyordu. Gülünce kaybolan gözlerine baktım. Hemen ardından aklıma mavi bir ışık belirdi. Kendime gelerek yüzümü çevirdim.
"Böyle narin bir kelebek gibisin" dedi.Kolunu oturduğumuz bankın üstüne koydu. Sol bacağını sağ bacağının üzerine attı. "Tek ve en güzel!"
Karşımızdaki deniz dalgalıydı. Şiddetli bir rüzgar yüzüme savuruyordu örtümden çıkışan saçlarımı... Tek bir kelime edemiyordu kurumuş dudaklarım. Niçin buradaydım? Bilmiyordum. Aklımın en deli zamanlarında yine karmaşıklaştığını hissettim. "Niçin konuşmuyorsun?" dedi oturuşunu düzelterek. "Sohbet etmek için buluşmuştuk oysa..." Yüzüne bakamıyordum. İçimdeki hoyratlığı yansıtan denize dalmıştım. Öne doğru eğildi. Elleriyle yüzümü avuçlayıp kendine çevirdi
"Saye"
Gözlerimi kaçırdım. "Adım Saye değil, Elif Ferah" dedim çocuksu bir tavırla. İçimdeki deli kadın yerini şımarık bir kız çocuğuna bıraktı. "Elif Ferah demelisin. Saye benim internetteki adım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sâye
SpiritualElif ile Furkan'ın hikayesi bu. Bir yanda günümüz modasına uymaya çalışan,dinine bağlı gibi gözüküp dünyevi lezzetlerde kaybolan Elif, diğer yanda ailesinin tam tersi, Allah aşkıyla yanıp tutuşan, ismi gibi hakkı ile batılı birbirinden ayıran Furkan...