Cevapsız Sorular

7K 447 84
                                    

Selamünaleyküm kardeşlerim. Yeni bölüm ile karşınızdayım. Sayeseverler olarak çoğalıyoruz elhamdülillah. Saye hepimizi barındıran bir gölgedir. Bu kitap hepimizin. O güzel ilgiyi gösterdiğiniz için çok teşekkürlerimi sunuyorum. Esra ablamız konuyla ilgili tekrar mesaj attı. Hikayenin instagram sayfasını incelemiş ve kitabı merak etmiş. Gelişmelerden yine haberdar ederim.

Kitabımız için bir instagram ve facebook sayfası açtım. İnstagram adresi; sayewattpad Facebook sayfası ise Saye/Wattpad olarak geçiyor.

Bölümlerdeki yorumların azlığı dikkatimden kaçmadı. Sizden ricam, pasajlara ve beğendiğiniz kısımlara bolca yorum ve eleştirinizi eklemenizdir.

Bölümü yorumlamayı, oy vermeyi ve beni takip etmeyi unutmayın. Sevgilerimle! Ask.fm'de yabanleyla olarak varım, sorularınız beklerim! 18.09.16


Bir soru; Hikayenin yazarı olsaydınız, hikayenin ismini ne seçerdiniz ve neden?

Bir soru; Hikayenin yazarı olsaydınız, hikayenin ismini ne seçerdiniz ve neden?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"İlahi aşk, ilahi aşk! Çıldıracağım." Düşünmekten aklımı kaçırmak üzereydim. Aşk kelimesinin ilahi kısmı mı olurmuş? Nasıl olur hem? İnsan görmeden nasıl aşık olur? Bilgisayarımı araladım. Bilgisayarın sağ tarafındaki mavi kalem ile küçük not defterimi elime aldım. Bir sayfa açtım. İnternette arama kısmına "İlahi aşk" yazdım. İlk çıkan siteye tıkladım. Kısa bir tanım vardı;

"Dini ya da spirtüalist yönelişlerle kişinin, maddesel dünyaya ait varlıklara olan sevgisinin kaynağına dönerek ilahi olana dair hissettiği yüce bağlılık; Aşk-ı ilahi olarak da anılır."

Deftere not ettim. Aşk-ı ilahi kısmının  altını uzun uzun çizdim. "İyi de nasıl?" 

Aklıma tweet atmak geldi. Telefonumu açtım. Hesabıma giriş yaptım. 

"İlahi aşk sizce ne demek?" diye bir ileti yayınladım. Cevaplar gecikmedi

"İlahi aşk bence Allah'a duyulan sevgi." "İlahi aşk nedir bilmiyorum" "Görünmeyen aşk herhalde" "İnsan görmeden aşık olur mu?" 

Hiçbir cevap beni tatmin etmedi. Kafamdaki bu büyük soru işaretiyle uyumam gerektiğini fark ettim. Okula gitmek için erken kalkmam gerekecekti. Bilgisayarımın ekranını aşağıya indirdim. Defter sayfasına aldığım notu koparıp buruşturdum. Çöpe atacaktım ki vazgeçtim. Tekrar düzeltmeye çalıştım ve masamın tam üzerindeki panoya astım.

"Seni bir gün yaşayacağım. İşte o zaman Furkan'ı anlamış olacağım"

...

Telefonumun alarmından önce uyandım. Saat 05.42... Ayağa kalktım. Terliklerimi ayağıma geçirdim. Aynamın karşısına geçip bir sandalye çekerek oturdum. Yine o çok beğendiğim güzelliğimi inceledim.

"Yüzüme her baktığımda aklıma hep gözlerin geliyor

Biliyorsun

Bilmek istemediğin bir bilmecenin cevabıyım ben

SâyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin