Prolog

514 27 0
                                    

Jmenuji se Seok Jin a studuji lékařskou fakultu J.A. Komenského. Již od útlého věku mě bavilo pitvání různých živých organismů. Přes žížaly, skokany obecné či rosničky, potkany a rejsky až po různé byliny nebo rostliny. Bavilo mě zkoumání různých orgánů, které jsem následně vysušoval a zakládal do jednotlivých skleněných vitrín. Maminka mi v deseti letech zabavila mikroskop s domněním, že mi toto vyžene z hlavy, ale já jsem nezklamal a nadále se pilně věnoval svému koníčku. S lupou, jehlou, malým kapesnímp
nožíkem a nějakým alkoholem, který mi posloužil jako desinfekce, jsem nadále zkoumal různé živočichy. Poté co mě naši načapali v garáži s uhynulým psem naší sousedky, mi bylo odcizeno veškeré náčiní a pomůcky, díky kterým jsem pozoroval mrtvá těla drobných hlodavců a obojživelníků. Ano, uznávám ,že jsem byl trochu odlišné dítě, ale i tak jsem měl nádherné dětství. Když jsem dovršil patnácti let, chtěl jsem se přihlásit k přejímacím zkouškám na speciální školu se zaměřením, které vyhovovalo mým potřebám, a mé zálibě. Rodičům se pomyšlení, že budou mít doma patologa moc nezamlouval, ale i tak souhlasili. Tuto školu jsem vystudoval a rozhodl se vystudovat ještě vysokou školu. Na té jsem poprvé pitval něco jiného než žábu nebo potkana. Studenti mají příležitost zkoumat rostliny a jejich využití v lékařství. V chemii jsem vždy vynikal a je to velmi vzrušující. Nikdy nevíte, kdy vám něco bouchne pod rukama. Zúčastnil jsem se pitvy zesnulého člověka. Samozřejmě jsem se jen díval a pozoroval práci zkušených patologických lékařů. I když mi nebylo dovoleno si píchnout do tak fascinujícího exempláře, byl jsem nadšený a naprosto uhranutý vnitřními orgány té zesnulé paní. Nevím jak to popsat, ale cítil jsem zvláštní pocit v žaludku při pohledu na řez, z kterého začala vytékat tuhnoucí krev. Vzrušuje mě představa, jak mé články prstů uchopí skalpel, který následně prořízne ztuhlou kůži. Mráz na mých zádech mě přivádí k šílenství. Po dokončení fakulty jsem se přestal s rodinou stýkat z jednoho prostého důvodu a tím je moje práce. Nemohou přenést přes srdce to, že se ze mě stal muž pitvající či zkoumající živé organismy.

BTS- RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat