Z pohledu Taehyunga:
Konečně jsem doma. Pomyslel jsme si. Svůj zrak jsem sklopil na hodinky na mém zápěstí. Je přesně půl osmé. Strčil jsem klíč do zámku a potichu otevřel vchodové dveře. Vyzul jsem si tenisky a zamířil si to do Lilieninýho pokoje. Chtěl jsem vidět, jak hezky spí. Potichounku jsem nakoukl do jejího pokoje a zpozoroval, že Lil není ve své posteli. Kde je? V koupelně také není. Začal jsem panikařit. Vtrh jsem k Jinovi do pokoje. Vím, že je to neslušné, takhle někomu lézt do ložnice, ale šlo o mou sestru, takže slušnost jde stranou. Sotva jsem ty dveře rozrazil měl jsem chuť ho zavraždit. "Jine!!! Co to je?!" Zakřičel jsem, dvěma rychlými skoky přiskočil k posteli a chytil Jina za límeček od jeho nočního úboru. "Tae, co se děje? Co to děláš?" Nechápavě se mě otázal ten jeden... Nemohu nalézt vhodné slovo, jak bych to stvoření, kterému drtím krk nazval.
"Co děláš ty s mojí sestrou ve své posteli?!" Napřáhl jsem pěst, že ho udeřím, když v tom mě Lilien zastavila:" Tae, nech ho. Nic se nestalo. Vysvětlím ti to." Řekla a uchopila mou napřaženou ruku. "No to mi tedy vysvětlíte!" Řekl jsem a pustil Jinovu košili. Odstoupil jsem od něj a založil si ruce. "Velmi mě zajímá, jak mi vysvětlíte to, že jste spolu v jedné posteli, podezřele ses k němu tulila a ležela mu na hrudi. Navíc je mezi vámi obrovský věkový rozdíl!" Odkašlal jsem si.
"Tím chceš říct co?" Otázal se mě uraženě Jin.
"Tím míním to, že jste od sebe šest let." Hodil jsem po něm propichující výraz.
"Tae, a dost. Už mlč! To neznamená, že když jsi můj starší bratr, že mě budeš kontrolovat s kým spím, nebo s kým se bavím." Řekla Lilien.
"To nemyslíš vážně. Tak já mám o tebe strach a je to špatně? To je směšné, nemyslíš?" Měl jsem chuť jí proplesknout, aby si uvědomila jaký mám o ní strach.
"Ty jsi směšný. I kdybych něco s Jinem měla. Tobě to může být jedno." Následně vstala z postele a odešla do koupelny.
"Tae... já "
"Prosím tě ty raději mlč!" Zavrčel Taehyung.
"Tak hele. Chováš se jako pako. Jsme oba dospělý a proto by jsme se měli chovat dospěle a né jako malé děti. " Řekl ten prďola v posteli.
"Ano, ale ty se tak nechováš." Odvětil jsem.
"No myslím si, že si nemáme co vyčítat." Pronesl.
"Musím to jít rozdýchat. Jdu na vzduch." Řekl jsem a odešel.
Z pohledu Jina:
No tak to bylo o fous. Mohl mě udeřit! Bože, ne aby mě vyzval šlechetně na souboj, ale on mě jako neandrtálec přepadne v posteli. Nevím zda je dobrý nápad říct Lilien to co k ní cítím. Tae má pravdu. Jsem na ní starý, nebo ona je spíše moc mladá. Ne udělám to teď hned. Vyrazil jsem z postele rovnou za Lilien do koupelny. Rozrazil jsem dveře, zhluboka se nadechl a dříve než jsem stačil cokoliv říct rychle se zase otočil. Lilien byla jen v županu, který si právě zavazovala.
"Potřebuješ něco?" Otázala se.
Já se nezmohl na žádné slovo. Přiblížil se k Lilien a políbil jí.
Z pohledu Lilien:
Jak mile se ke mě začal Jin přibližovat, bylo mi jasné co se stane. Přitiskla jsem se k umyvadlu a nechala ať to udělá. Chtěla jsem ať se jeho rty konečně dotknou těch mých. Když se Jin odtrhl, na nic jsem nečekala a polibek mu oplatila. Musela jsem si stoupnou na špičky, abych dosáhla na jeho ústa. Byl velmi překvapený, že jsem ho na oplátku políbila. Celé mé tělo se chvělo. V tu chvíli mi bylo jedno, že je o šest let starší. A také mi je jedno, že se to Taemu nelíbí. Jin si mě chytil pod zadkem a odnesl mě zpět do postele, kde jsem se k němu přitulila. Jin pustil film a uvařil čaj.
xxx
Asi o dvě hodiny později se vrátil Tae. Při příchodu do kuchyně řekl:" Hele Jine, jestli mé sestře něco uděláš, osobně tě vykastruji. Jinak si spolu dělejte co chcete. Jo a mimochodem před domem stojí nějaký divný kluk. Ptal se mě jestli tu nebydlí nějaká holka a poté mi ukázal tvou fotku. Nevím co to bylo zač."
Vykoukla jsem z okna a uviděla hnědovlasého chlapce. Nedalo mi to a sešla jsem dolů na ulici. Přistoupila jsem k tomu neznámému a zaklepala mu na rameno:" Promiňte, vy mě prý sháníte?" Řekla jsem slušně.
"Ano, pane bože Luss co to máš na sobě? Hledám tě už pěkně dlouho. Chtěl jsem se ti odměnit za to co si mi provedla." Řekl a hodil po mě vražedný výraz.
"Promiňte asi jste si mě s někým spletl. Já se jmenuji Lilie a vás neznám. Jak, že se to jmenujete?"
"Nehraj si se mnou Luss. Ty moc dobře víš, kdo jsem." Řekl a zmizel.
"Halo, halo" Volala jsem, ale marně byl pryč.
ČTEŠ
BTS- Revenge
FanfictionJin je ve velmi složité situaci. Jeho rodina mu mizí před očima a on se musí vyrovnat s nástrahami, které mu život přichystal. Jednou z nich je přistěhování Taehyunga a jeho mladší sestry Lilien, která má psychické trauma způsobené opakovaným zneuží...