30

124 15 1
                                    

Potichounku jsem otevřel dveře od nemocničního pokoje a vklouzl dovnitř. Zpozoroval jsem, že Francesca spí. Posadil jsem se na židli vedle postele a díval se, jak ten můj andílek chrupká. Uchopil jsem Francescu za tu její jemnou ručku a vtiskl na ní polibek. V ten moment se probrala ze spánku a usmála se na mě.

"Jine..." Zašeptala a do očí se jí začaly hrnout slzy.

"Neplač. Budeme mít spoustu dětí." Svá utišující slova jsem stvrdil spojením našich rtů. Po odtažení se Francesca usmála a pohladila mě po tváři.

"Hlupáčku, vždyť se ani pořádně neznáme." Řekla a sklopila hlavu.

" To mi však nebrání v tom, abych s tebou počal naše potomky." Pronesl jsem vážným hlasem.  Francesca se začala smát. "Myslím to smrtelně vážně." Dodal jsem po pár sekundách ticha.

"Dobře, ale jestli spolu máme mít potomky, vyžaduji vážný vztah. Chci první romantické rande a takové ty zamilované věci okolo toho. Sex bude až po měsíci chození a..." Nenechal jsem jí dokončit proslov. " Co? Až po měsíci? To nevydržím." Hodil jsem po ní smutný výraz.

"Bude to důkaz naší lásky. A nespěchej." Odvětila a usmála se.

Já jsem jen přikývl a znovu jí políbil.  " Miluji tě." Zašeptal jsem a pak jen uslyšel zdravotní sestru, která mi přišla oznámit konec návštěvní doby. Rozloučil jsem se s Francescou a jel domů.

xxx

Doma jsem sebou plácl na postel a vyčerpáním usnul.

Z pohledu Lilien:

Seděla jsem u psací stolu a četla si knihu. Nemohla jsem se soustředit na čtení, protože mou mysl sužovala myšlenka na můj sex s Jungkookem. Zavřela jsem oči a nechala se unášet mou představivostí. Z nenadání mi někdo sáhl na rameno. Jemně jsem sebou škubla a zaklonila hlavu. Spatřila jsem Jungkooka, který mě ihned dravě políbil. "Myslíš na mě?"Otázal se po chvíli.
" Ano, moc." Zašeptala jsem a natáhla se pro další polibek.

"Tolik si mi chyběla. Chybělo mi tvé tělo." Řekl a jeho ruce se dotkly mého pasu, při čemž jsem sykla bolestí.

"Co se děje?" Otázal se se znepokojujícím výrazem na tváři. 

" To nic." Zalhala jsem a vstala od stolu.

"Nelži!" Řekl rázným hlasem a vyhrnul mi tričko. Spatřil nezpočetné množství modřin a podlitin. Zhrozil se nad mým tělem, které hrálo do odstínů fialové a modré.

"To jsem ti udělal já?" Se zděšením v hlase se otázal.

"To nic není." Řekla jsem a pokusila se jej znovu políbit. Odtáhl se se slovy:" Nemohu ti takto ubližovat."

"Jungkooku, říkám ti, že to nic není."

"Jak nic není? Ubližuju ti. Lituji toho." Řekl a sklopil svůj zrak k zemi.

"Já toho nelituji. Bylo to nádherné. Miluji tě. Jungkooku, neopouštěj mě." Zavzlykala jsem.
On se ke mě přiblížil a políbil mě na čelo se slovy:" Lilien, já tě miluji, ale nemohu se smířit s tím, že tě tím ničím." Zašeptal a poté mě vášnivě políbil.

" Pojď, něco ti ukážu." Řekla jsem a táhla Jungkooka do koupelny.
Tam jsem si provokativně sundala svetr a zůstala tak jen v tílku a teplákách. Přiblížila jsem se k Jungkookovi a políbila ho. Mé prsty na pravé ruce se zapletly do jeho vlasů, zatím co se má levá ruka dostávala k jeho lemu kalhot.

" Já nemůžu..."
"Ššš nic neříkej" Přiložila mu prst na ústa a pokračovala. Vysvlékla jsem si tepláky a tílko. Teď jsem tam stála jen ve spodním prádle. Nemohla jsem si nevšimnout Jungkookových kalhot, v kterých mu bylo evidentně těsno. Přistoupila jsem k němu a sundala mu bílou košili. Poté jsem začala jemně rty přejíždět po jeho chladném těle. Zaklonil mírně hlavu a zavřel oči. Usmála jsem se a zastavila jsem se u lemu kalhot. Začala jsem rozepínat poklopec a následně je strhla na zem. Přiblížila jsem se svými rty k jeho rozkroku a olízla jej přes tenkou látku spodního prádla. Zavzdychal. Započala jsem pomalu, ale jistě s orálním uspokojováním. Jungkook zabořil své ruce do zdi a hlasitě hekal. "Miláčku... Potišejc, vedle spí Jin." Zašeptala jsem a pokračovala v započaté činnosti.

Zanedlouho jsem se odtáhla a začala Jungkooka líbat na krku. Jeho silné paže mě uchopily a zanesly do sprchového koutu, kde mě Jungkookovi doteky dostávaly do stavu šílenství.
Pustila jsem na nás vodu a přitáhla si jej blíže k sobě. Přejela jsme po jeho zádech a ucítila dva hrbolky. Neměla jsem čas tomu věnovat pozornost, protože do mě Jungkook přirazil. Myslela jsem,že se probourám do vedlejšíio pokoje. Snažil se být opět něžný. Hekala jsem a křičela jeho jméno. V té sprše jsem prožila nejméně tři orgasmy něž dosáhl Jungkook toho svého.

Poté jsme se přemístili do mého pokoje a ulehli na mé lože.

Awww umírám XD nemohu si to odpustit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Awww umírám XD nemohu si to odpustit. Chci se také dotýkat jejich půlek :')

BTS- RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat