25

109 13 0
                                    

Ráno jsem se probudila. Byla jsem celá uplakaná. Otřela jsem si oči a odkopla deku. Doufala jsem, že se mi to všechno jen zdálo. Bohužel ne. Ublížila jsem
Jiminovi a Jungkookovi. Co mám dělat? S Jiminem se cítím nepopsatelně hezky, ale v blízkosti Jungkooka se cítím být v bezpečí. Miluji jeho dotyky. Vždy mnou projede pendolino, když se jeho rty dotknou těch mých. Jsem v sedmém nebi z jeho dlaní, které se mě dotýkají. Pomalu jsem se rukou ze svých rtů přesouvala na krk, hrudník až jsem se zastavila u podbříška, když v tom na mě promluvil Tae:" Tak to je vrchol! Vstávej!" Řekl a zabouchl dveře. Zastyděla jsem se. Nicméně jsem vstala a provedla všechny důležité věci, které se obvykle ráno dělají.

xxx

Ve škole jsem si šla do šatny pro učebnice, když v to mě zastavil Jimin se slovy:" Nevím co se včera stalo, ale chci, aby jsme se zase udobřili, protože ..." nedokončil větu, protože jsem jej objala se slovy:" Jiminie, omlouvám se." Jimin si mě k sobě více přitiskl a pohladil mě po vlasech.

" To co se mezi námi stalo. Bylo to nepopsatelné, ale já sem tím někomu ublížila a teď se s tím nemohu vyrovnat." Zafňukala jsem a zabořila se do košile, která úžasně voněla.

" Lil, já se ti musím přiznat. Bylo to pěkné, ale já jsem potkal holku svého srdce." Zakřenil se.

" Takže budeme dělat, jako kdyby se nic nestalo." Usmála jsem se. On přikývl, ale mě to nedalo a otázala jsem se:" A kdo to je?" našpulila jsem rtíky.

" Jmenuje se Mercedes a je to tvoje nová spolužačka, ale známe se od dětství." Začervenal se.

Zarazilo mě to, protože žádnou novou spolužačku nemám, ale co. Třeba dorazí dnes. Jsem ráda, že jsem si promluvila s Jiminem a je to mezi námi jako dříve- tedy čistě kamarádský vztah. Teď to doladit s Jungkookem a zase tu bude stará Lilien. Pomyslela jsem si. 

xxx

Zamířila jsem si to do třídy a spatřila jsem Jimina jak se okusuje s nějakou holkou. Byla dokonalá, měla roztomile načervenalé vlasy spletené do drdůlků. Vypadala jako červená panda. Ta školní uniforma jí sedí mnohem líp, než mě. Ještě na mě nepromluvila a už jí nemám ráda. 

Kráčela jsem ke třídě, když v tom na mě zavolal Jimin:" Lil" Otočila jsem se a za mnou stál Jimina ta jeho červenovláska. 

"Tohle je Lilien a tohle je Mercedes." Představil nás a pousmál se. 

"Ahoj, doufám, že budeme spolu vycházet a že z nás budou dobré přítelkyně." Pronesla, podala mi ruku a přátelsky se usmála. 

"Ahoj, jo jasně." Odvětila jsem. Nejraději bych tě skopla ze schodů, ty mrcho! Tato věta mi proběhla hlavou, při potřásaní rukou s tou sladkou holkou, která se tváří jako měsíček na hnoji. 

"Tak já jdu do třídy." Řekl Jimin a políbil Mercedes. Ten polibek byl opravdu dlouhý a viděla jsem snad i jazyky. Jak mohl dát přednost  téhle vochechuli přede mnou. Myslela jsem , že mi exploduje hlava. Vařila se  ve mě krev. Znám tu holku asi pět minut a už na ní žárlím. A dost! Zakřičela jsem v duchu sama na sebe. 

xxx

Po škole mě doběhla ta naninka, která teď okupuje Jimina. Celou cestu mlela a šťouchala do mě. Ten její smích mi začínal lezt na nervy. Napadlo mě si zout botu a ponožku jí narvat do pusy, aby byl alespoň chvíli klid, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Mercedes začala mluvit o nějaké knize, která mě docela zaujala a tak jsem jí vyslechla. Nakonec není zas  tak špatná, ale stejně na ní žárlím. 

BTS- RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat