Probudil jsem se nahý, ulepený na našem koženém gauči. Vedle mě spala rozcuchaná Francesca, která ještě měla půl noc. Bolelo mě celé tělo. Měl bych začít znovu cvičit, abych se dostal do formy a po souloži nebyl, jako leklá ryba. Zakryl jsem své přednosti a potichounku vstal z gauče a zamířil si to do koupelny, kde jsem došel ke svému cíli. Záchodová mísa. Odhodil jsem deku z pasu, přistoupil k toaletě a snažil se vyprázdnit svůj močový měchýř. Opravdu to dlouho trvalo, než jsem se vyčůral.
xxx
Po dvaceti minutách strávených u záchodové mísy jsem se konečně osprchoval a oblékl se. Když jsem procházel obývacím pokojem všiml jsem si, že Francesca již neleží nahá na gauči, ale připravuje nahá jen v zástěře snídani. Musel jsem si protřít oči, zdali se mi to nezdá. Vypadala u té kuchyňské linky, jako nějaká pornoherečka se sexy kukučem. Naskočila mi husí kůže a nemohl jsme se pohnout z místa.
Nakonec jsem se překonal a usedl k jídelnímu stolu. Pozoroval jsem, každý její pohyb. Konečně mi naservírovala snídani a provokativně si ke mě přisedla. Můj spolupracovník ve včerejší nemravné aktivitě byl opět čilý a v pozoru jako vojáci za druhé světové války. Na sucho jsem polkl a čekal co se bude dít.
"Je to dobré." Pronesl jsem po prvním soustu, které jsem jen stěží polykal.
"Jine, včera ses nějak rychle unavil." Řekla smutně a nahnula se nad stůl, tak abych viděl až bůh ví kam. "No jo, už měsíc jsem nebyl ve formě, takže to mě omlouvá." Zamumlal jsem rychle a snažil se věnovat jídlu.
"Jine, já chci dítě!" Řekla najednou z ničeho nic. Koukal jsme na ní s otevřenou pusou, v které jsem měl rozžvýkanou snídani a nezmohl jsem se ani na jediné slovo. V hlavě mi to začalo šrotovat. Chce dítě. Co mám dělat? Chodíme spolu krátce. Je mi dvaadvacet.
"Jine?" Otázala se po chvíli Francesca.
"Ano, miláčku jsi si jistá?" Nevím co mám dělat!
"Jak se na to můžeš ptát samozřejmě, že si sem jistá!" Řekla důrazně a políbila mě na čelo.
"Tak v tom případě neztrácejme čas." Zasmál jsem se a uchopil tu ženu s tělem bohyně. Zamířil si to do naší neposkvrněné ložnice, kde jsem z ní stáhl tu zástěru a začal okupovat její tělo.
"Jine, přijdeš pozdě do práce." Řekla, když jsem si začal rozepínat kalhoty.
"Stefan počká." Zamumlal jsem a vrhl se na ní.
xxx
Leželi jsem oba v posteli. Kolem nás poletovalo peří a byl tam neskutečný bordel. Mé prádlo bylo prakticky všude. Povšiml jsem si, že mám na noze jednu pruhovanou fusakli s dírou na palci. To byl důvod, abych se začal smát. Rozcuchaná Francesca se mi uvelebila na hrudi a pronesla:" Večer si to zopakujeme. Chci mít jistotu, že ten tvůj sportovec splní své poslání." Po těchto slovech jsem si vybavil spartakiádu a ty příšerné šortky, které údajně mohli za neplodnost mužů.
xxx
Oblékl jsem se a zamířil si to do práce. Těsně před odchodem jsem políbil ženu mého srdce se slovy:" Měli bychom Vánoce strávit s Taem a Lilien."
"Ano, hned jím zavolám, že v pondělí dorazíme na štědrovečerní večeři." Řekla a pousmála se.
ČTEŠ
BTS- Revenge
FanfictionJin je ve velmi složité situaci. Jeho rodina mu mizí před očima a on se musí vyrovnat s nástrahami, které mu život přichystal. Jednou z nich je přistěhování Taehyunga a jeho mladší sestry Lilien, která má psychické trauma způsobené opakovaným zneuží...