40 twist

193 14 6
                                    

Z pohledu Lilien: 

Dneska je můj velký den. Vyskočila jsem z postele a šla provést ranní hygienu. Vyšla jsem z pokoje a spatřila Taeho a Emu, jak drží v ruce dort a dárky. Bože, to je tak milé. 

"Všechno nejlepší prďolo." Řekli oba v jeden moment a objali mě. Tae mi mázl šlehačku z dortu na nos a poté mi předal dort. Ema mi dala pusu na čelo a předala mi dárek. "Moc vám děkuji. Je to milé." Zakřenila jsme se, jako měsíček na hnoji a zmizela do koupelny. Posadila jsme se na studené dlaždičky a celý ten dort snědla sama. Následně jsem se umyla a vyfoukala si vlasy. 

Vyšla jsem z koupelny a plácla sebou na gauč, když v tom mi zazvonil mobil. Na displeji se mi objevila Mercedes.

"Ahoj" Řekla jsem po přijetí hovoru.

"Všechno nejlepší!" Zakřičela na mě a pak jsem uslyšela frkačku. Málem jsme ohluchla. "Lil, já a Jimin jsem si říkali, že ty tvoje narozeniny musíme oslavit. Takže se sejdeme v sedm u jezera v parku. Tam bude velké překvapení. Co na to říkáš?" Otázala se mě. "To je super. Jasně. Už se těším." Odvětila jsem a začala se smát. 

"Tak jo zlatko. Tak tě čekáme v sedm u jezera,jo?" Slyšela jsme v pozadí hovoru Jimina:" Mercedes, kde mám spodní prádlo?" " Prďolo, já už musím. Uvidíme se tam. Pa." S těmito slovy ukončila hovor. Já si jen radostí povyskočila a zakřičela. 

xxx

Nevím co na sebe. Vyházela jsme za sebe téměř celou skříň. Nakonec jsem se rozhodla pro klasiku. Rozervané džíny, tričko a mikina. Popadla jsme mobil, klíče, nazul si tenisky a zabouchla za sebou dveře. Utíkala jsem na autobusovou zastávku a následně se dopravila na konečnou, kde jsem musela ještě asi půl kilometru pěšky, než jsem se dostala k jezeru. Tam na mě již čekala Mercedes a Jimin. Oba mě objali a dali mi zvláštní balíček. Nervozně jsem ho otevřela a spatřila trávu. "Co to je?" Otázala jsem se. "To je to překvapení. Jimin ti vypěstoval trávu." Řekla Mercedes a já si všimla, že už oba něco požili. Nechtěla jsem být za netikavku a řekla:" Tak na co tedy ještě čekáme?" Jimin nám ubalil jointa a pak jsme si každý popotáhl. Bylo mi divně. Všechno se točilo. Svět kolem mě byl najednou hezčí. Byla jsem stoprocentně uvolněná. 

Z pohledu neznámé: (Ta neznámá je ta, která Jungkooka připravila o křídla a cítí k němu nehynoucí lásku, která není jím opětována.)

Trpím! Mé srdce puká, když vidí, jak se to dítě otírá o mou jedinou lásku Jungkooka. Nejraději bych jí vyškrábala oči a vyřízla jazyk. Nikdy nepochopím, že dala Jungkoovi to co u mě odmítal. Měla jsem nutkání jí zlomit vaz, ale to by byla rána z milosti. Chci, aby trpěla stejně jako já! V ruce jsem svírala Lilieninu malou loutkovou panenku, díky které jí budu moct ublížit. Postavila jsme panenku na zem a foukla na ní. Lilien okamžitě zbystřila. "Jdi, jdi za tím, který tě potřebuje. Ten koho miluješ je tady." Zašeptala jsem a postavila panenku do zamrzlé louže. Lilien vstala a kráčela k zamrzlému jezeru. Vkročila na led a já znovu pošeptala směrem k panence. "Tak běž, běž za tím, kdo potřebuje tvou pomoc." 

Z pohledu Lilien:

Stála jsem na zamrzlém jezeře a slyšela příjemný ženský hlas, který mě pobízel k tomu, abych šla za Jungkookem. Najednou jsem spatřila kousek ode mě Jungkooka. Plakal a kroutil hlavou. Křičel, ať to nedělám, ale ten hlas mi našeptával, že potřebuje mou pomoc. Rozeběhla jsem se k Jungkookovi. Pod mýma nohama začal praskat led, ale já si toho nevšímala. Hnala jsem se za svým cílem, kterému musím pomoc. "Pomoz mu!" Zakřičel ten ženský hlas a poté se pode mnou propadla tenká vrstva ledu. Dopadla jsem do ledové vody. Necítila jsme nic, jen bodavou bolest v mém těle. Teď jsem myslela jen na to, abych se dostala nad vodní hladinu...

Závěrečná řeč autora:

Ahoj všichni, tak toto je konec prvního dílu BTS-Revenge. Děkuji vám všem, kteří jste to přečetli až sem. Moc si vážím vašich "hvězdiček" a komentářů. Doufám, že to na vás nic špatného nezanechalo. Snažila jsme se ze sebe dostat to nejlepší, takže doufám, že jste s mou prací byli spokojený. :D  Jinak jsem se rozhodla napsat pokračování BTS- unattainable, které by navazovalo na poslední kapitolu "TWIST" :D Potěšilo by mě, kdyby jste neztratili zájem a pokračovali ve čtení nového pokračování :D Také bych ocenila vaší reakci na celou tuhle ff :D Ještě jednou vám všem moc děkuji. :D :D :D 

BTS- RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat