Cítím bolest, slzy, pot a mou krev na svých rukách. Jsem jí pokryt od hlavy až k patě. Mám jí zmáčené celé vlasy. Stéká po konečcích na můj krk a kape na mou bílou košili, která již sněhově bílá není. Je zmáčena rudou tekutinou, která mě svým zápachem dostává do nepopsatelného bodu, díky kterému brzy zešílím. Mé tělo se chvěje. Nedokážu se soustředit na nic jiného, než je krev, kterou stírám ze rtů. Postupně chladne a houstne.
Stojím tam ve tmě. Kolem mě nic není. Nic nevidím, necítím ani sebemenší závan větru. Jsem tu sám?! Nic neslyším, jen tuhnoucí krev, která kape z mých šatů na zem. Co mám dělat? Proč tu jsem? Co se ode mě očekává? Kladl jsem si čím dál tím více otázek, když v tom jsem za svými zády ucítil pohyb. Mým tělem projela vlna bolesti a strachu, který sužoval mou mysl. Opět jsem ucítil něčí pohyb za mou maličkostí. Otočil jsem se, ale neviděl jsem nic, jen tmu.
Otočil jsem se na zpět, když v tom mě cosi chytlo za obě mé ruce. Lekl jsem se. Okamžitě mi naskočila husí kůže. Ten někdo měl velmi jemné ruce. I přes černou tmu jsem cítil úsměv na tváři té neznámé osoby. Její ruce se z mých paží přesunuly na má ústa, po kterých lehce přejely a následně setřely ztuhlou krev. Poté jsem uslyšel, jak si ta osoba jemně olízla krev ze svých konečků prstů. Následně byla má tvář uchopena do hebkých dlaní. Nevěděl jsem co mám dělat. Chtěl jsem se vytrhnou a ustoupit, ale nešlo to. Cosi mě drželo na místě a nemínilo mě to pustit.
Z nenadání jsem spatřil smaragdové oči. Byly to ženské oči, které svítily v černé tmě. Okamžitě mě okouzlily. Netrvalo to dlouho a já pocítil doteky cizích rtů na těch mých. Bylo to zvláštní opět jsem ucítil bolest na prsou. Užíval jsem si ten pocit, jak mi ta neznámá luxusně opečovává rty, které zbavovala již zaschlé krve. Zavřel jsem oči a pocítil pichlavou bolest na svém spodním rtu. Její špičáky propíchly můj napuchlý ret a následně začala sát. Svými dlaněmi tlačila na má ramena a následně zaťala své nehty do mé kůže a sjížděla po mé hrudi. Nějakým záhadným způsobem mě přitahovala. Cítil jsem slábnou své tělo. Padl jsem na kolena. Jakoby ze mne vysála energii.
Neznámá obešla mé oslabené tělo a zavázala mi oči. Poté mi roztrhala zmáčenou košili a věnovala mi polibek mezi lopatky. Vydechl jsem a zaklonil hlavu. Ona si mě přitáhla za vlasy, naklonila se k mému uchu a zašeptala:" MAMA" Následně mi skousla ušní lalůček a pokračovala se svými polibky na můj krk. S každým dalším dotekem jsem byl slabší a bezmocnější. Z ničeho nic přestala s polibky a soustředila své doteky na mých zádech. Následně jsem ucítil nepopsatelnou bolest, díky které jsem upadl do bezvědomí.
xxx
Pomalu otevřu oči. Cítím chlad a při sebemenším pohybu i ohromnou bolest. Ležím na břiše. Jsem nahý. Na své tváři pociťuji závan větru a tma již také není tmou, ale šerem. Pokusím se vstát, ale nemohu. Ohlédnu se a zpozoruji zakrvácený předmět ležící přede mnou. Okamžitě se i přes bolest snažím nahmatat svá neposkvrněná křídla. Marně, místo nich jsem ucítil jejich pozůstatky. Rozplakal jsem se. Svou tvář jsem si zakryl dlaněmi, které byly poskvrněny mou vlastní krví. Proklínal jsem jí. Tu, která mi způsobila takovou bolest.
Konečně se dostáváme k motivu pomsty. Kdo je ten neznámý? A co má v plánu? Bude to souviset s Lilien a jejím bratrem? Upřímně, nevím, ale asi ano. :D A co Jin? Řekne Lilien co k ní cítí? Jak na to bude reagovat Tae? :D :D :D ...
ČTEŠ
BTS- Revenge
FanfictionJin je ve velmi složité situaci. Jeho rodina mu mizí před očima a on se musí vyrovnat s nástrahami, které mu život přichystal. Jednou z nich je přistěhování Taehyunga a jeho mladší sestry Lilien, která má psychické trauma způsobené opakovaným zneuží...