Slzy mi stékaly po tváři. Svírala jsem ve svém obětí Jungkookovo tělo. Cítila jsem Jungkookovy ruce na mých zádech. Hladil mě a vískal ve vlasech. Jeho dlaně byly studené. Uchopila jsem je a snažila se je zahřát. Jungkook mi pohlédl do očí. Nervozně jsem na něj zamrkala a sklopila hlavu. Nechtěla jsem, aby mě viděl uplakanou. Svou dlaní mě pohladil po tváři a zhluboka vydechl. Uchopila jsem opět jeho dlaň a pohlédla mu do očí.
Jungkook se ke mě nahl a svými rty se dotkl těch mých. Zavřela jsem oči a nechala se unášet Jungkookovími doteky. Mé prsty si začaly pohrávat s jeho pramínky vlasů.Z pohledu Jungkooka:
Poté co se mé rty dotkly Lilieniných úst, mnou projel nepopsatelný pocit, který mi zastínil mysl. Přestal jsem si uvědomovat, jak jí mohu ublížit.
Pomalu jsem Lilien pokládal do peřin a přitom se mé rty zmocňovaly jejího krku. Při sání potichounku zavzdychala a já uslyšel: Jungkooku, chci tě. Chci, aby ses zmocnil mého těla. Tato slova však nevyšla z jejích úst, nýbrž zazněla v její mysli. V ten moment jsem se odtrhl se slovy:
" Lilien, já..." Umlčela mě dalším vášnivým polibkem." Zlatko" Zavzdychala a posadila se na mě. Nechal jsem se unášet její myslí. Ta slova mě doháněla k šílenství. Z jejich myšlenek bylo patrné, že stejně jako já touží po těle toho druhého.
" Já nemůžu." Zašeptal jsem a pohlédl jí do očí. Odtáhla se. Hodila po mě nepopsatelný výraz chtíče. "Nechci ti ublížit." Zašeptal jsem a sklopil hlavu. Ona jako by má slova ignorovala. Znovu se přisála těmi hříšnými rty na ty mé. Opět jsem se zaposlouchal do slov v její mysli.
Jak to myslí? Nechci ti ublížit. Co by mi, tak mohl udělat. Maximálně mě přivede do stavu šílené rozkoše a donutí mě, tak křičet jeho jméno.
Nad těmito slovy jsem se musel usmát. Na nic jsem tedy nečekal, a i když to není správné, znovu jsem pokračoval v líbání Lilienýho krku. Z nenadání mi Lilien sáhla pod košili a začala prozkoumávat mé břišní svalstvo. V té noční košili mě neskutečně přitahovala. Hádám, že pod ní nemá spodní prádlo, což mě ještě více vzrušovalo. Z nenadání mi začala rozepínat knoflíčky u košile. Zavřel jsem oči a nechal jí ať z mého krku soustředí své polibky na mou hruď. Už jen z toho jsem šílel. Poté se dotkla opasku a já myslel, že vyskočím z kůže. Její teplé dlaně zabrousily na lem kalhot a začali je rozepínat. V ten moment jsem vstal, popadl Lilien a rychlostí světla jí přirazil na zeď, kde jsem jí zasypával vášnivými polibky. Vytřeštila oči, když zjistila, že jsme oba ve vzduchu. Obmotala si nohy kolem mého pasu a já jí nepřestával líbat. Bylo to nepopsatelné. Tak moc jsem toužil po jejím teplém těle. Vyhrnul jsem jí noční úbor a sáhl tak na její nahé tělo. Zachvěla se pod mými doteky. Poté jsem jí položil na koberec, kde jsem se začal opět věnovat prozkoumávání jejího horkého těla. Začal jsem jí vysvlékat z té dlouhé noční košile, která zakrývala její jemnou kůži. Opět jí políbil na rty a pomaloučku sjížděl níže. Naskočila jí husí kůže při dotknutí mého jazyku na jejím bříšku. Nad tím jsem se pousmál a pokračoval.
Jungkooku, týráš mě! Už to nevydržím. Tato slova mě přinutila jednat. Sundal jsem si poslední část mého oděvu a nahnul se nad Lilien, která byla již v lehké euforii. Každým svým pohybem mě vybízela k tomu jedinému. I když jsem věděl, že jí ublížím, tak jsem udělal to po čem mé tělo toužilo od prvního jejího doteku. Lilien se prohnula v zádech a hrozně hlasitě zasténala. S provinilým výrazem jsem na ní pohlédl a věnoval jí utišující polibek. Snažil jsem se být co nejněžný. Místností se rozezněly naše sténání a vzdychání. Uchopil jsem její ruce a přitom jí neustále líbal.
Po několika minutách jsem přestal brát na Lilien ohledy a zrychlil své přírazy. Ruce jsem si položil vedle jejích ramen a pocítil, že už jsem na konci svých sil. Lilien se pode mnou všelijak kroutila a svými stény žadonila po dalších rychlejších přírazech. Za několik okamžiků jsem věděl, že to brzy přijde. "Lil, já..." Přerušila mě a se vzdycháním ze sebe dostala:" Jungkooku, nepřestávej." Přitáhla si mě blíže k sobě a vášnivě mě políbila. Při odtažení mi skousla spodní ret. Bože, Lilien se začala stahovat. Dělal jsem minimální přírazy a za pár sekund dosáhl orgasmu. Lil zasténala mé jméno a později se zmítala v rozkoši stejně jako já. Naposledy jsem Lilien políbil na krk a poté jsem z ní vyklouzl. Vzal jsem jí do náručí a položil na postel, kde jsem jí přikryl dekou. Následně si oblékl kalhoty a byl již na odchodu, když v tom na mě promluvila Lilien.
"Zůstaň." Nafoukla tváře a svým pohledem se zabořila do mých očí. Přistoupil jsem k její loži a zašeptal:" Miláčku, přijdu brzy." S těmi to slovy jsem se rozešel k otevřenému balkonů, poslal vzdušný polibek a zmizel.
Ach... Tak u tohoto jsem vyčerpala veškerou svou energii. Jsem opět červená až Bůh ví, kde :D Snažila jsem se to napsat s takovým tím romantickým nádechem, ale nevím zda to splní vaše očekávání co se týče smyšlené soulože :D Božíčku, tak budu tiše doufat, že se to bude líbit XD
ČTEŠ
BTS- Revenge
FanfictionJin je ve velmi složité situaci. Jeho rodina mu mizí před očima a on se musí vyrovnat s nástrahami, které mu život přichystal. Jednou z nich je přistěhování Taehyunga a jeho mladší sestry Lilien, která má psychické trauma způsobené opakovaným zneuží...