Popadl jsem Francescu do náručí a běžel jsem s ní domů. Lilien na mě vytřeštila oči, když spatřila Francescu.
Oznámil jsem jí, že tu bude Francesa spát. Poté jsem uvařil večeři a u ní vyprávěl, jak jsem se s Francescou seznámili. Lilien byla zvědavá a pořád se na něco vyptávala. Takto to bylo až do jedenácté hodiny, kdy se objevil Tae a nějaká holka. Jen při procházení kolem nás zamumla něco na pozdrav a zmizel i s tou diviznou ve svém pokoji.
Z pohledu Taehyunga:
Musel jsem být hodně ovíněn, protože jsem se sotva držel na nohách a ta slečna -zapoměl jsem její jméno - byla docela dost přítulná. Nechal jsem jí pracovat a při tom jsem nějakým záhadným způsobem usnul.
Ráno jsem se probudil nahý a se stožárem mezi mýma nohama, protože mě ta bloncka docela dost slušně uspokojovala. Vytřeštil jsem oči a sundal jí ze sebe. Hodil jsem po ní ošacení a tlačil jí ke dveřím.
" Tae, co to děláš?!" Řekla a přisála se na mé rty.
" Já ani nevím. Hele, bylo to určitě pěkné, ale já si nepamatuji ani tvé jméno, takže..." Nedokončil jsem větu, protože mi vrazila facku a zabouchla za sebou dveře bytu.
Tak to by bylo za mnou. Řekl jsem si pro sebe a šel se osprchovat.
Z pohledu Jina:
Probudil jsem se dříve než Francesca. Pohladil jsem jí po vlasech a následně sjížděl po její pokožce až k jejím boků, kde jsem pocítil vlhkost. Ošil jsem se a vyndal ruku z pod deky.
O můj bože. Pohlédl jsem na svou dlaň, která byla potřsněna krví. Odkryl jsem deku a zpozoroval, že Francesca krvácí. Okamžitě jsem jí vzbudil.
" Francesco, krvácíš!" Zakřičel jsem a snažil se nepropadnout panice.
" Jine" Polekaně na mě pohlédla. Zabalil jsem jí do deky a šel na sebe něco rychle hodit.
Poté jsem Francescu odvezl do nemocnice.xxx
Čekal jsem opravdu dlouho, než vylezl doktor z ordinace. Přistoupil ke mě se slovy:" Vaše partnerka potratila. Byla v druhém měsíci těhotenství. Jinak je v pořádku. Necháme si jí tu dva až tři dny, abychom měli jistotu, že bude v pořádku. Přineste jí nějaké převlečení a hyginecké potřeby."
" Ano, děkuji vám a mohu jít za ní." Otázal jsem se.
" Ano, ale až v době návštěv. Ty jsou od dvou do pěti hodin." Řekl, následně se se mnou rozloučil a odešel.
Sklesle jsem jel domů. Nevím co budu dělat.
xxx
Doma jsem spatřil Taeho na gauči. " Ahoj, děje se něco?" Otázal se mě po chvíli.
" Francesca potratila." Zamumlal jsem a do očí se mi nahrnuly slzy.
" Ona byla těhotná?"Vykulil na mě oči a kousnul si do sušenky." Tae... Když potratila, tak musela být logicky těhotná." Zavrčel jsem na něho a šel pro nějaký noční úbor. Poté jsem došel koupit do drogerie kartáček na zuby a další věci nezbytné pro hygienu.
xxx
Nasedl jsem do auta a přemýšlel o tom co se dnes stalo. Sotva se dozvím, že budu mít potomka, tak o něj příjdu. Bylo mi do pláče, ale nesmí to být na mě moc znát, protože by to Frabcesce v tomto stavu moc nepomohlo.
ČTEŠ
BTS- Revenge
FanfictionJin je ve velmi složité situaci. Jeho rodina mu mizí před očima a on se musí vyrovnat s nástrahami, které mu život přichystal. Jednou z nich je přistěhování Taehyunga a jeho mladší sestry Lilien, která má psychické trauma způsobené opakovaným zneuží...