5 First kiss?

228 20 0
                                    

Seděli jsem ve sprchovém koutě a naše těla se na sebe tiskla. Cítil jsem jak jí buší srdce, které bilo jako o závod. Její slzy mi zmáčely rameno a rukáv košile. Zády jsem se opřel o studenou stěnu a přitiskl si jí více do náručí. Ona si zabořila svůj obličej do mého hrudníku a já cítil její teplý dech na mé hrudi. Neměl jsem slov. Nevěděl jsem jak reagovat, natož něco říkat. Pohladil jsem jí po vlasech a následně sjel na záda, na kterých jsem přejížděl konečky prstů. Bylo to zvláštní. Nechtěl jsem jí pustit. Chtěl jsem jí ochránit a vískat ve vlasech. Měla je tak jemné. Je to malá holčička, která zažila strašné věci. Zřejmě nepocítila lásku ani teplo domova. Něčím mě to stvoření svíjející se v mém obětí uhranulo. Cítil jsem, jak klidně dýchá a jak její ruka povolila sevření mého pasu. "Lili?" Zašeptal jsem. Žádné odpovědi jsem se nedočkal. Lilien usnula v mém náručí ve sprchovém koutě. Spala jako andílek. Spokojeně dýchala. Byl to krásný pohled. Je jako spící panenka, která se při sebemenším doteku rozpadne. Nenapadlo mě nic lepšího než jí pohladit po tváři a políbit jí. Její rty byly jemné a na její tváři se objevil malý úsměv. Odtrhl jsem se s obavou, jestli jsem jí nevzbudil. Pohlédl jsem na Lilien a zpozoroval, že stále spokojeně spí. Uchopil jsem jí do náručí a vynesl ven z koupelny. Donesl jsem jí k sobě do ložnice, kde jsem to malé stvoření položil na postel. Sundal Lili boty a kalhoty. Přikryl jí huňatou dekou a posadil se na kraj postele.

"Kdyby si, tak věděla co se mnou dělá tvá přítomnost." Zašeptal jsem. Pohladil jí po vlasech a zhasl lampičku. Následně jsem zavřel dveře své ložnice a šel se uvelebit na gauč vedle spícího Taehyunga.

xxx

Ráno mě probudilo funění. Rozlepil jsem oči a můj zrak spočinul na spícím nájemníkovi. Potichu jsem vstal a šel zkontrolovat Lilien. Potichounku jsem otevřel dveře a pohlédl na Lili, která spala jako andílek.Musel jsem se pousmát. Následně jsem zavřel dveře a šel do kuchyně, kde jsem si uvařil svou raní kávu.

Než mi cvakne konvice rozhodl jsem se jít osprchovat. Po provedení ranní hygieny jsem si šel jen v ručníku zalít kávu . Rozpekl jsem si toasty a připravil snídani Taemu a jeho sestře.

xxx

Sebral jsem si klíčky, nazul si tenisky, popadl tašku a potichu za sebou zavřel dveře. Seběhl jsem schody a zamířil si to do garáže. Nasadil jsem si helmu a nastartoval skútr, s kterým jsem následně odjel na přednášku.

xxx

Z pohledu Lilien:

Cítila jsem paprsky slunce, které mě šimraly na nose. Zachumlala jsem se do deky a můj nos zaregistroval příjemnou vůni. Rozlepila jsem pomalu oči a zpozorovala, že nejsem ve srše ani ve svém pokoji. Kde to ležím? Pomyslela jsem si. Posadila jsem se na postel a prohlížela si docela velký pokoj. Po chvíli jsem si povšimla lístečku na nočním stolku. Uchopila jsem ho do rukou, nasadila brýle a následně jsem si jej přečetla. Dobré ráno, musel jsem odejít na přednášku. Nevím, kdy se vrátím. V kuchyni máš snídani. Jin :D

V duchu jsem se červenala. Bylo mi hrozně trapně. Bydlím u cizího člověka a ještě se probudím v jeho posteli. On je na mě, tak milý. Zachumlala jsem se opět do deky a uslyšela Taeho v obývacím pokoji. Měla bych vstát. Musím se Taemu omluvit za své chování. Vstala jsem z postele, potichu otevřela dveře a zpozorovala Taeho, jak stojí před koupelnou a váha zda má vzít za kliku.

"Tae" Promluvila jsem na něj.

"Lili, ty už nejsi v koupelně? Ani nevíš, jak jsem se o tebe bál!" Přiběhl ke mě a pevně mě objal.

"Bráško, moc se omlouvám." Cítila jsem, jak mi hrnou slzy do očí.

"Neomlouvej se, to já bych se ti měl omluvit. Neochránil jsem tě." Cítila jak mi rameno zvlhčují jeho slzy.

"Ach Tae, víš, že tě mám moc ráda. Mám tě ráda bráško." Můj pláč se už nedal zastavit.

"Já tebe taky Lili. Musíš být silná. Bude to teď trochu těžké, ale mi to zvládneme." Pocítila jsem jeho ruku na mých vlasech. Hladil mě a při tom plakal.

Po chvíli jsme se od sebe odtrhli a Tae pronesl:" Tak, dáme si spolu snídani a pak se můžeme jít projít, co říkáš?" Mrkl na mě.

"Dobře, ale pak se musím ještě učit, abych byla zítra do školy připravená. " Široce jsem se usmála.

BTS- RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat