1

313 24 0
                                    

Po mém velmi úspěšném studiu jsem se přestěhoval do středu velkoměsta, kde jsem si pronajal byt s velkým sklepem v podzemní části budovy. Jelikož jsem neměl stálou práci, byl jsem za určitých okolností donucen pracovat mimo svůj obor. Přes den jsem docházel na velmi zajímavé přednášky a po nocích pracoval v jednom místním klubu, kde jsem obsluhoval hosty. Docela se mi práce barmana zamlouvala. I za pultem jsem si užil spoustu chemie. Práce v klubu měla spoustu výhod, které byly občas docela dost výnosné. Nejen, že se můžu ve volných chvílích dívat na polonahé slečny, které se nestydatě kroutí u tyče, ale mám tu i přístup ke spoustě užitečnému materiálů, díky kterému jsem mohl provádět různé pokusy na různých hlodavcích, které jsem nachytal ve sklepě nebo pořídil v zoo-shopu.

Kluci v mém věku, kteří obsluhují si občas přivydělávají tím, že se nabízejí na ulici nebo přímo v klubu. Jsou takový malý mužský prostitutky, které jsou docela dost žádané zboží. Staré, opuštěné a hlavně prachaté zrůdičky se na ně lepí jako vosy na bonbony. Třeba Tae říkal, že je to výnosnější než pinglování, ale já se k takovéto věci nehodlám snížit. Tae si za jeden večer vydělá tolik, kolik já za půl měsíce. Na to, že prodává svojí důstojnost to je docela balík. Je mi toho kluka líto. Jeho matka je stará zasloužilá feťačka, jeho otec je alkoholik, který ho zbije kdykoliv přijde z hospody a jeho mladší šestnáctiletá sestra studuje medinu, která přesahuje rodinný rozpočet. Taeho otec to co vydělá ihned prochlastá, jeho matka je vesměs to samé. Proto si Tae přivydělává prostitucí, aby mohl splácet dluhy svých rodičů a aby mohl platit školu sestře. Za to ho obdivuji.

xxx

Dnes jsem měl opravdu náročný den. Odhodil jsem tašku do koutu mého pokoje a plácl sebou na postel. Snažil se aspoň na dvě hodiny usnout, abych byl na večerní směnu ve formě. K mé smůle jsem neusnul. Musel jsem pořád přemýšlet o mém životě. Od té doby co se mě vlastní rodina zřekla, jsem se změnil. Jsem více uzavřený do sebe a občas se sám sebe bojím. Například předvčerejším dnem jsem bezdůvodně otrávil sousedčinu kočku, která mi sere na parapet u mé postele. Její smrt byla bezbolestná. Umírala asi deset minut v křečích a následném explodování jejího žaludku. Otrávila se vlastní kyselinou z žaludku, která zvýšila agresivitu hydroxidu sodného, který jsem přimíchal do kočičích granulí. Pokus se závěrem úmrtí kočky byl úspěšný a já měl konečně od té odporné mňoukající koule pokoj.

Vstal jsem z postele a šel do kuchyně pro něco k jídlu, když v tom zazvonil zvonek. Kousl jsem si do sušenky a šel otevřít dveře.

"Ahoj" Řekl Tae a vlezl mi do bytu.

"Ahoj. Co se děje?" Otázal jsem se trochu vytočeně vzhledem k tomu, že se mi vecpal do bytu. Až na světle jsem spatřil jeho modřinatou tvář. Modrá přecházela do fialové a ta do zelené. Hrál mými oblíbenými barvami. "Co se ti stalo?" Otázal jsem se a naznačil mu ať se posadí na židli.

"To je jedno." Řekl a sklopil hlavu.

"To není jedno." Uchopil jsem jeho bradu a koukl jsem mu do vystrašených očí.

"Nech to být! To si musím vyřešit sám!" Zavrčel.

"Jak chceš, tak v tom případě, proč si přišel?" Otázal jsem se se založenýma rukama.

" Potřebuji tvou pomoc." Začal mumlat a já nastražil své ucho. " Já už nemůžu. Nejsem stroj co bude souložit na povel." U této věty jsem ho přerušil. "Tak s tím přestaň." Řekl jsem a šel si pro další sušenku.


BTS- RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat