Víkend:
"Miláčku vstávej, dneska jedeme k mým rodičům. Máme tam být na oběd." Zašeptala Francesca, která již byla vzhůru a balila nám věci na báječný víkend, který strávím ve strašné depresi z mého nastávajícího tchána a tchyně.
"Ano zlatko" Odvětil jsem a utíkal do koupelny, kde jsem provedl obvyklé věci po ránu.
xxx
Deset hodin dopoledne:
Sedím za volantem a čekám, než se má nastávající žena vykecá se sousedkou, které evidentně nedochází, že někam jedeme, takže by mohla přestat otravovat. Nakonec mi došla trpělivost a zatroubil jsem na celou ulici. Sousedka se lekla a sklapla. Má milá jí zamávala a konečně nastoupila ke mě do automobilu. "No konečně." Zamumlal jsem po jejím dosednutí na místo spolujezdce. "No dovol. Simona mi vyprávěla o přesazování rostlin." Odvětila mi a následně se připoutala. "Ať si paní Simona strčí ty svoje kytky do hrníčku! Jedeme! Už se nemohu dočkat." Řekl jsem s ironii v hlase. Francesca to, ale zjevně nepochopila a usmála se. "To je dobře, že se těšíš k mým rodičům. Určitě z tebe budou nadšený." Poté mě políbila na tvář.
Celou cestu jsem se psychicky připravoval na setkání s rodiči. Byl jsem orosený až na zádech a začínal jsem se nepatrně chvět. "Je ti dobře?" Otázala se po chvíli Francesca. "Ano, nikdy mi nebylo lépe." Odvětil jsem a otřel si pot z čela.
Zaparkoval jsem své žihadlo před docela luxusním domem. Nehodlal jsme se pustit volantu. Musím se překonat! Nakonec jsem vystoupil z auta a šel otevřít dveře Francesce. Její rodiče již čekal u dveří. Podal jsem Francesčinný matce kytici a s jejím otcem jsem si mužně potřásl rukou. Probíhalo to lépe než jsem čekal.
Z pohledu Taehyunga:
Bože za tři dny má Lilien sedmnácté narozeniny. Nejen, že tu musím naklidit na Vánoce, protože je budeme slavit s Jinem a Francescou, ale musím sehnat pro tu puberťačku dárek. Najednou zazvonil zvonek u dveří. Odložil jsem mop a šel nakouknout ke dveřím. Byl jsem překvapen. Za dveřmi stála pěkná holka. Měla minisukni a černou košili. Byla mi povědomá, ale nevybavuji si odkud jí znám. Otevřel jsem dveře se slovy: "Ahoj"
"Ahoj Tae." Vrhla se mi kolem krku.
"Ty si mě nepamatuješ? Chodili jsem spolu na střední." Zamrkala a dala mi pusu na tvář.
"Vážně?" Vypustil jsem z úst.
"Ano hlupáčku." Řekla a usmála se.
"Ano, Ema, že?" Otázal jsme se.
"A kdo jiný? Jasně, že jsem to já ty můj malý šmoulíku." Odvětila a poposkočila si na místě.
"Dobře, tak pojď dál." Popohnal jsme jí do předsíňky a zavřel za ní dveře.
"Tak tady teď bydlíš?" Otázala se po chvíli.
"Ano, posaď se do obýváku. Přinesu něco k pití." Řekl jsem a ukázal směrem na gauč.
V kuchyni jsem přemýšlel. Bože, Tae, ty jsi takový pitomec! Ema byla moje první holka, se kterou jsem spal. Ani nevím, jak jsme se rozešli. No spíše jsme spolu ani nikdy chodit nezačali. Ona byla taková ta kamarádka s výhodami. Už na střední byla kus, ale teď. Nemám slov. A teď ta super krásná, chytrá holka sedí u mě na gauči. Bože?! Popadl jsem tác s šálky čaje a kráčel do obývacího pokoje. Posadil jsme se vedle Emy a podal jí šálek s čajem.
"Děkuji." Řekla a usrkla si čaje. Já se jen hloupě usmál a také se napil.
"Tae, máš někoho?" Otázala se po chvíli. Tato otázka mě naprosto šokovala. Na co se mě to ptá?
"Ne, teď momentálně nejsem zadaný." Zamumlal jsme a než jsem stačil něco udělat, Ema se svými rty přilepila na ty mé. Pootevřel jsme ústa a tím prohloubil náš polibek, který byl jako za starých časů. Při odtržení si skousla spodní ret a zašeptala:" Tak tohle mi chybělo." a znovu se přisála na mé rtíky. Nebránil jsme se. Přitáhl jsem si jí k sobě a posadil jí na svůj klín. Jednou rukou jsem jí zaplul pod košili a tou druhou opečovával její stehno. Ona svými prsty zajela do mých vlasů a jemně mě zatahala. "Tae... tak moc si mi chyběl." Zavzdychala Ema do polibků a následně mi sáhla pod tričko, z čehož jsem začínal šílet. Položil jsme jí na koženou sedačku a nahnul se nad ní. "Mě chybělo tohle." Zašeptal jsem a sjel jsem po její čelisti až k jejímu výstřihu, kde jsem se snažil rozepnout knoflíčky od košile. Vytáhl jsem košili z té proklatě úzké mini sukně a následně se mi podařilo jí rozepnout. "Vůbec nezměnili tvar." Pronesl jsme nad jejími přednostmi. "Tae?" Podívala se na mě překvapeně a já zpozoroval, že se červená. Bylo to roztomilé. Nicméně jsem pokračoval.
O deset minut později:
Ležel jsem na zádech a nechával se opečovávat. Vzdychal jsem, byl jsem v takové euforii, že jsem si nevšiml Lilien. Byl jsem v tom nejlepším, když v tom:" Tae, kdo to je? Co to děláte?" Má sestra byla značně zděšená a já překvapen. Shodil jsem ze sebe Emu a snažil se zakrýt své intimní partie. "Já to snad raději ani vědět nechci. Jdu se učit k Mercedes. Raději mi zavolej až budete hotoví." Řekla znechuceně, vzala si z pokoje pár věcí a následně odešla. Oddechl jsem si.
"Tak to byl slušný trapas."Pronesla Ema po vyšplhání na mou maličkost. Opět zaujmula svou pozici na mém pase a pokračovala.
O pět minut později:
"Emo... přidej!" Nehorázně jsem vzdychal a přidržoval Emu, aby nespadla z gauče.
"Tae..." Zašeptala.
xxx
Leželi jsem vedle sebe na gauči a hlasitě oddechovali. Zvrátil jsem hlavu dozadu a všiml si nějakého chlapíka, který pracuje jako čistič oken, jak tak sedí za oknem a pozoruje nás. Když zpozoroval, že ho vidím, tak napsal na špinavé okno: Chci přídavek!
Bože, ten chlápek měl živý mládeži nepřístupný film pro dospělé a jedl u toho. Začal jsem se smát a ukázal na něj prostředníček.
Tak, Tae má taky konečně nějakou svou drahou polovičku... :D hurá :D
ČTEŠ
BTS- Revenge
FanfictionJin je ve velmi složité situaci. Jeho rodina mu mizí před očima a on se musí vyrovnat s nástrahami, které mu život přichystal. Jednou z nich je přistěhování Taehyunga a jeho mladší sestry Lilien, která má psychické trauma způsobené opakovaným zneuží...