Bylo sedm hodin a já s Francescou jsme se začali chystat na naše první romantické rande.
Oblékl jsem si sněhově bílou košili a přiléhavé džíny. Poslední knoflíček u košile jsem si nechal provokativně rozepnutý a následně na sebe aplikoval parfém. Připadal jsem se velice mužně a dospěle. No, vždyť taky jsem. Poslední co mi ještě zbývalo, aby byl můj outfit dokonalý, bylo sladit ponožky s košilí. To to jsem během deseti minut vyřešil a již jsem byl hotov. Posadil jsem se ke kuchyňskému stolu a vyčkával Francescu, která se ještě strojila v koupelně. Byl jsem nervozní a neustále jsem měl tendenci hypnotizovat hodiny na kuchyňské stěně.
O hodinu později:
Otevřely se dveře koupelny a já spatřil nepopsatelně atraktivní stvoření v úzké černé sukni a v bílé halence. Byl jsem omámen až mi z toho spadla čelist. Obdivuji její úžasnou postavu, která je prostě nepopsatelně dokonalá.
"Miláčku, zavři ústa. Jinak ti tam vletí nějaký otravná hmyz." Řekla po chvíli Francesca a šibalsky se usmála. Já si otřel koutky úst a nabídl Francesce rámě, jako správný gentleman. Ještě jsem zakřičel na Lilien, že již odcházíme a následně jsem za námi zabouchl vchodové dveře.
Nasedli jsem do mého luxusního žihadla a vyjeli směrem k oné restauraci, v které máme rezervaci. Cestou jsme si povídali o dětech a jejich výchově. Nevím, jak ten měsíc bez sexu vydržím. Už teď bych se na ní nejraději vrhl a zulíbal jí od hlavy až k patě.
Zaparkoval jsem před restaurací a pomohl Francesce vystoupit z auta. Po vstupu do restaurace jsem pomohl Francesce odložit kabát a poté jí odsunul židli, na kterou se posadila a já jí následně zasunul. Jak romantické.
Během večeře jsme si neustále povídali. Nahnul jsem se nad talíř s jídlem s úmyslem si vložit sousto do úst, když v tom jsem pocítil Francesčinu nohu otírající se o tu mou. Zaskočilo mě to, ale nedal jsem to na sobě znát.
Po večeři jsem zaplatil a rozhodl se ještě s ženou mého srdce projít na čerstvém večerním vzduchu. Pomohl jsem jí tedy do kabátu, popadl jí za ruku a následně jsme opustili restauraci. Propletl jsem své prsty mezi ty její a rozhodl se jít do nedalekého parku.
Procházeli jsme se alejí po pěkné cestičce. Měsíc nám svítil na cestu. Byla to taková romantika. Cestou jsme oba mlčeli. Po chvíli jsem se zastavil a podíval se na Francescu. Uchopil jsem její tvář do svých dlaní a něžně spojil naše rty. Bylo to velmi pěkné. Po odtažení mě Francesca objala se slovy: "To bylo to nejhezčí první rande na světě." Poté se usmála a vydali jsme se směrem k mému automobilu. Nasedli jsme do něj a následně jeli domů.
Po cestě mi Francesca oznámila, že si ve městě pronajala byt a že by byla ráda, kdyby jsme spolu bydleli. Souhlasil jsem. Řekl jsem si, že bych svůj byt mohl přenechat Taemu a jeho sestře, bez tak je malý a mačkáme se tam. Francesca byla celá bez sebe. Měla radost a já také.
Další dílek je tu. Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo :D Jinak vám všem děkuji za hvězdičky :D a komentáře :D
ČTEŠ
BTS- Revenge
FanfictionJin je ve velmi složité situaci. Jeho rodina mu mizí před očima a on se musí vyrovnat s nástrahami, které mu život přichystal. Jednou z nich je přistěhování Taehyunga a jeho mladší sestry Lilien, která má psychické trauma způsobené opakovaným zneuží...