35 Lust

96 14 0
                                    

O tři týdny později:

Konečně jsem rozbalil poslední krabici a její obsah srovnal do knihovničky v mé pracovně. Miluji, když je knihovna uspořádaná do sekcí s jednotlivými žánry.. 

"Jine, oběd." Zakřičela na mě ze zdola Francesca. 

"Už běžím." Odvětil jsem, seběhl schody a následně tu úžasnou ženu objal. Ještě jsme se pořádně v našem novém bytě nezabydleli a už se tu cítím jako doma. 

"Úžasně to tu voní." Pronesl jsem po chvíli. Francesca se usmála a naservírovala mi oběd. Ona je úžasná. Z ničeho nic můj zrak padl na kalendář. V hlavě mi to začalo šrotovat. Za dva dny to bude měsíc co spolu s Francescou chodíme. V duchu jsem se musel usmát. 

"Co bys řekl tomu, že bych tě představila rodičům?" Řekla Francesca mezi sousty. 

Já jsem jen zvedl zrak od talíře a málem se udusil jídlem. Nevěděl jsem co a to říct. 

"Byla bych ráda, aby jste se seznámili." Pokračovala a při tom mi nalévala limonádu. Jen jsem přikývl a dál se věnoval jídlu. " Už jsem volala rodičům. Máme tam dorazit na víkend." Dodala a já neměl slov. Postavila mě před hotovou věc. Opět jsem jen přikývl. Už teď jsem se musel psychicky připravovat na víkend. Upřímně se toho setkání bojím více než zubaře. 

xxx

Ležel jsem v posteli a přemýšlel. Francesca byla ještě v koupelně a prováděla večerní očistu těla. Možná je to brzy, ale rozhodl jsem se Francescu požádat o ruku. To setkání s jejími rodiči se hodí. Jen musím vše pečlivě naplánovat. Mám na to ještě zhruba jeden den. 

Z ničeho nic mi zazvonil mobil. Znechuceně jsem jej zvedl. Kdo mi může volat v tuto pozdní hodinu?

"Prosím" Řekl jsem otráveně.

"Dobrý den pane doktore, vím, že jste si na středu vzal dovolenou, ale budeme vás tady potřebovat. Doktor Stefan vás tu naléhavě potřebuje." 

"Ano, jistě. Nemějte obavy. Určitě dorazím." Zamumlal jsem a položil mobil. Zabouchl jsem svou tvář do polštáře a zavrčel. 

"Copak se děje miláčku?" Otázala se Francesca, když se připlížila do postele. 

"Musím jít ve středu do práce." Zamumlal jsem a založil jsme si ruce na prsou. 

"ooo zlatí, to nevadí. Uvařím večeři a počkám na tebe. Vlastně já také musím do nemocnice. Mám se účastnit porodu, ale do dvou hodin bych měla být zpět." Řekla a usmála se. Následně se ke mě přitulila a políbila mě na tvář. Já jsem už jen zhasnul lampičku a po chvíli usnul. 

"TRRRRRRRRRR"

Rychlostí světla jsem srazil tu ohavnou věc z nočního stolku. Znechuceně jsem se převalil na druhý bok a uslyšel Francescu. "Miláčku, vstávej. Kávu máš na stole. Já jdu. Uvidíme se večer." Řekla, políbila mě na čelo a odešla. 

Chtě nechtě jsem musel vstát. Má cesta vedla do koupelny a následně do kuchyně, kde jsem se nasnídal. Poté jsem se oblékl a následně za sebou zabouchl dveře bytu. Nasedl jsem do auta a zamířil si to na kliniku. 

xxx

Zaparkoval jsme na svém obvyklém místě a vystoupil z auta. Vyšel jsem asi dvacet schodů než jsem vstoupil do recepce. Natálie po mě hodila tunu papírů a mou ranní kávu bez kofeinu. Zašel jsem na lékařský pokoj, kde na mě již čekal Stefan, aby jsme spolu probrali tu neodkladnou záležitost na zítřek. Nyní pracuji na soukromé klinice, na které se specializuji na alternativní medicínu. Mimo to chodím vypomáhat na zdejší oddělení patologie. Stefan mi zdělil, že zítra nás svou maličkostí poctí jeho prachatá známá, která má problémy se zažíváním a já mu mám u vyšetření asistovat. Podle mě mu jde jen o její peníze, než o její zdraví. 

xxx

Po práci jsem se stavil ve zlatnictví a vybral prstýnek. Ta slečna byla hrozně ochotná a milá. Poté jsme jel vyzvednout obrovskou kytici a tunu balonků, které jsou napuštěné heliem. Poslední co mi zbývalo byl plyšový medvídek, který ve svých tlapkách svíral srdíčko. 

Mé vozidlo přijíždělo k domu a já zpozoroval, že je již Francesca doma. Do kufru auta jsem schoval balonky a  medvídka na jehož krk jsem přivázal krabičku s prstýnkem. Musel jsem u toho vypadat děsně nenápadně, ale naštěstí si toho nikdo nevšiml. Až když jsem dodělal své dílo jsem se odhodlal jít domů.  Francesca již na mě čekala s večeří. Ráno jsme se domluvili, že se sejdeme v pozdní odpoledne, ale má romantická příprava trvala o trochu déle, než jsem si plánoval. 

"Ahoj zlatko" Pronesl jsem po příchodu do kuchyně.

"Ahoj miláčku." Odvětila a natáhla se pro polibek. Políbil jsem jí a plácl sebou na gauč. 

xxx

Po večeři jsem se rozhodl jít brzy spát. Byl jsem hrozně vyčerpaný. Francesca se ke mě přitulila a překvapivě usnula dříve než já. 

BTS- RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat