Pohlédl jsem na hodinky a byl zděšen. Bylo osm a mě za půl hodiny začíná večerní směna. Popadl jsem kabát a byl na odchodu, když v tom mě Tae zastavil.
"Nehodláš v tomhle jít, že ne?" Založil si ruce a hodil po mě znechucený výraz.
"A proč bych v tomhle nemohl jít?" Otázal jsem se a také jsem si založil ruce.
"Ne, ne, ne to se mi snad jen zdá! To ne. Okamžitě s tebou musím něco udělat, takhle by si o tebe nikdo neopřel ani kolo. Já osobně bych se tě nedotkl ani záchodovou štětkou natož mít s tebou pohlavní styk." Jeho slova mě urážela, ale asi na tom něco bude.
"No dovol." Řekl jsem uraženě.
"To klidně dovolím. Musíš vypadat atraktivně a sexy, to hlavně! Musí z tebe vyzařovat energie a šarm. Ženy chtějí sebejistého muže a né roztřeseného doktůrka s mokrým diplomem. Musí vlhnou z pohledu na tvé mužné tělo." Po této větě se zarazil a pohlédl na mě. "Nic proti, ale jestli si chceš takhle přivydělávat, budeš muset začít chodit do posilky. Nikdo není zvědavý na takovouhle žížalu. Udělám z tebe chlapa!" Dodal a hodil po mě černou košili a černé upnuté džíny, v kterých jsem se cítil jako strýček Ron, když se pokoušel nacpat do kalhot, které nosil před dvaceti lety. Musím uznat, že v těch super upnutých kaťatech jsem měl opravdu sexy zadek. Tae mi doupravil límeček u košile a poplácal po rameni se slovy:" Tak ať se ti daří a ne že budou na tebe stížnosti!" Za touto větou se usmál a šel se dobývat do koupelny, v které byla stále zamčená Lilien.
Já jsem popadl klíčky a Taeho pracovní tašku. Trochu se bojím jejího obsahu, ale jsem už dospělí, co by mě mohlo vyděsit... no to se mi snad zdá. Tae je pěkný drak. No to mě podržte. Doufám, že to nářadí aspoň vydesinfikoval nebo tak něco. Začínám mít obavy. No, nicméně jsem došel do klubu a rovnou si to šinul do druhého patra, kde jsem v životě nebyl. Došel jsem nakonec chodby, vyndal klíče z kapsy a odemkl dveře. Po otevření jsem zůstal stát. Vypadalo to tam, jako z nějakého porno filmu, který jsem v životě neviděl. Ne, vážně v životě jsem nemasturboval, natož abych se koukal na porno. Je to divné, aby se člověk sám uspokojoval a no vůbec... Posadil jsem se na postel, která se pode mnou zvlnila. WOW to je vodní postel? Je to čím dál tím lepší a zajímavější. Pomyslel jsem si.
Netrvalo to dlouho a já uslyšel zaklepání na dveře.
"Ťuk, ťuk"
Vstal jsem a šel otevřít. Za dveřmi stála žena okolo čtyřiceti a její výraz mluvil za vše.
"Ahoj cukrouši" Řekla a vešla dovnitř.
"Dobrý den nebo spíše večer" Zamumlal jsem.
"Kdepak je můj krotitel Tae? Já se tak těšila na to až mi vymete komín." Nad touto větou mi mozek zůstal stát.
"Co prosím?" Otázal jsem se. Samozřejmě, že jsem byl zdvořilý.
"No Tae. On ví co mám ráda a já se na něj tak těšila." Řekla a posadila se na postel.
"Tae, no on je..." Nemohl jsem se soustředit, protože si ta dáma začala sundavat kabát. Pod ním měla sexy prádlo, které vypadalo fakt dobře. WOW na svůj věk má dobré poprsí.
"No tak nemusíš se stydět. Já tě nekousnu." Zašeptala a rukou mi přejela po hrudníku.
"Jen aby" Zamumlal jsem a protočil oči.
"Ty draku. Takže ty jsi náhrada?" Otázala se a hodila si nožku přes nožku.
"Ano, ale naprosto výjimečně." Vykoktal jsem ze sebe.
"Jsi tak roztomilý." Strhla mě na postel a její ruka započala na mém hrudníku. Okamžitě jsem se orosil a naskočila mi husina. Ta dáma ne, že by mě přitahovala, ale věděla co má dělat, aby dosáhla toho co chce. "Líbí se ti to?" Otázala se, ale než jsem stačil odpovědět její rty se přisály na můj krk a já byl donucen vypísknou, protože mi její chrup udělal značku na mém krčku. Au, Jine, ty budeš trpět! Pomyslel jsem si. Následně se na mě posadila obkročmo a začala mi rozepínat košili, která zakrývala můj hrudník. Cítil jsem, jak se svou pánví lepí na můj rozkrok v uplých džínách. Co mám dělat? Tae by se určitě pustil do práce, ale já? Ne musím se vzmužit! Já jí nechci líbat. V tom mě něco napadlo.
Převzal jsem vedení. Tu dámu nebo co to bylo jsem přetočil na záda a otevřel Taeho zázračnou tašku. Vyndal jsem pouta, kterými jsem následně spoutal tu věc, která se svíjela na vodní posteli. Pouta připevnil k čelu postele a začal se přibližovat ke své oběti s tou dlouhou hračkou, která zachrání mého no toho kamaráda, který se skrýval v kalhotech.
ČTEŠ
BTS- Revenge
FanfictionJin je ve velmi složité situaci. Jeho rodina mu mizí před očima a on se musí vyrovnat s nástrahami, které mu život přichystal. Jednou z nich je přistěhování Taehyunga a jeho mladší sestry Lilien, která má psychické trauma způsobené opakovaným zneuží...